1.8 125коня е тотал, вала е съсипан, биели, маслената помпа съсипана, самия мотор е износен и да се ремонтира е нерентабилно.
имам 1.8т acv от битъл, който не съм отворил, но предполагам е в много добро състояние като железа, ще се провери разбира се. Иначе е горял и пластмаси, датчици, маркучи... идеален е за донор, не си струва и той да се възстановява.
Идеята ми е долнището от 1.8т с главата на атмосферния. Леко ще падне степента, но не е нещо сериозно. Евентуално може да се ползват и буталата на атмосферния, тогава няма да се загуби степен на сгъстяване. Имам някой въпроси неща за които не съм сигурен, моля само запознати да пишат.
- блоковете предполагам са еднакви
-коляновия вал еднакъв ли е (ход) и съответно има ли разлики във лагерите като размери и здравина. На г60 например биелните като здравина са различни спрямо другите 1.8 АКо на 1.8т са усилени, е добре дошло.
- разреждането на двата мотора от буталата ли идва, или има разлика и в главата?
- биелите еднакви ли са като размери и здравина
- в съединителите- този на 1.8т предполагам трябва да поема повече в. момент от атмосферния.
така и иначе и аз ще ги видя тия неща, но може да си спестя евентуално излишно разглобяване.
1.8 20в и 1.8т 20в разлики в мотора?
- leonardo_vd
- Мнения: 3022
- Регистриран на: Съб 07 апр 2007 17:04
- Автомобил: Golf mk1 VR6 TURBO
- Двигател: AAA
- Местоположение: Видин
- Контакти:
Re: 1.8 20в и 1.8т 20в разлики в мотора?
Питай ПАЦО 
- gad3n_
- Мнения: 170
- Регистриран на: Нед 16 апр 2006 13:38
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
Re: 1.8 20в и 1.8т 20в разлики в мотора?
главите са еднакви разликата идва от бутала
биелни лагери се водят усилени на 1.8т (спутер)
разпр. валове също имат разлика
биелни лагери се водят усилени на 1.8т (спутер)
разпр. валове също имат разлика
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 78 госта
