1.8 20в и 1.8т 20в разлики в мотора?

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
Потребителски аватар
pe6kata
VW експерт
VW експерт
Мнения: 3010
Регистриран на: Чет 24 май 2007 16:49
Автомобил: passat corrado
Двигател: AAA и АBV turbo
Местоположение: Елхово

1.8 20в и 1.8т 20в разлики в мотора?

Мнениеот pe6kata » Сря 22 фев 2012 11:00


1.8 125коня е тотал, вала е съсипан, биели, маслената помпа съсипана, самия мотор е износен и да се ремонтира е нерентабилно.
имам 1.8т acv от битъл, който не съм отворил, но предполагам е в много добро състояние като железа, ще се провери разбира се. Иначе е горял и пластмаси, датчици, маркучи... идеален е за донор, не си струва и той да се възстановява.

Идеята ми е долнището от 1.8т с главата на атмосферния. Леко ще падне степента, но не е нещо сериозно. Евентуално може да се ползват и буталата на атмосферния, тогава няма да се загуби степен на сгъстяване. Имам някой въпроси неща за които не съм сигурен, моля само запознати да пишат.

- блоковете предполагам са еднакви
-коляновия вал еднакъв ли е (ход) и съответно има ли разлики във лагерите като размери и здравина. На г60 например биелните като здравина са различни спрямо другите 1.8 АКо на 1.8т са усилени, е добре дошло.
- разреждането на двата мотора от буталата ли идва, или има разлика и в главата?
- биелите еднакви ли са като размери и здравина
- в съединителите- този на 1.8т предполагам трябва да поема повече в. момент от атмосферния.

така и иначе и аз ще ги видя тия неща, но може да си спестя евентуално излишно разглобяване.




Потребителски аватар
leonardo_vd
Мнения: 3022
Регистриран на: Съб 07 апр 2007 17:04
Автомобил: Golf mk1 VR6 TURBO
Двигател: AAA
Местоположение: Видин
Контакти:

Re: 1.8 20в и 1.8т 20в разлики в мотора?

Мнениеот leonardo_vd » Сря 22 фев 2012 22:36


Питай ПАЦО :wink:


Потребителски аватар
gad3n_
Мнения: 170
Регистриран на: Нед 16 апр 2006 13:38
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Re: 1.8 20в и 1.8т 20в разлики в мотора?

Мнениеот gad3n_ » Чет 23 фев 2012 0:33


главите са еднакви разликата идва от бутала
биелни лагери се водят усилени на 1.8т (спутер)
разпр. валове също имат разлика



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 69 госта