Смяна на клеморед Голф 2...и ново 20-стартер (решен)
- berbatov86
- Мнения: 216
- Регистриран на: Пон 03 мар 2008 21:34
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: СОФИЯ
Смяна на клеморед Голф 2...и ново 20-стартер (решен)
Колеги,след като и на мене ми се случи тая беля изчетох всичките възможни теми и реших да си го сваля сам.Свалих корите около волана,самия волан,лостчетата за мигачите,след което стигнах до конзолата-развих с шестограма мястото,но конзолата не помръдна.Видях,че колеги са я сваляли със специална скоба(каквато аз нямам)та въпроса ми е има ли някакъв вариант да сваля конзолата,без тая скоба и без да свалям кормилния прът?
Последна промяна от berbatov86 на Нед 26 фев 2012 13:58, променено общо 4 пъти.
- znainainai
- Мнения: 5287
- Регистриран на: Пон 04 дек 2006 21:24
- Автомобил: Golf4
- Двигател: MK 4 98 AHF
- Местоположение: Русе
Re: Смяна на клеморед Голф 2
E добре де след като си чел всички възможни теми не разбра ли че са само два начините. И двата си ги изброил не се ослушвай ами действай по единият от двата възможни начина.
- berbatov86
- Мнения: 216
- Регистриран на: Пон 03 мар 2008 21:34
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: СОФИЯ
Re: Смяна на клеморед Голф 2
ако няма друг начин,със скобата е по-удачния вариант,но след като я нямам май ше се сваля целия прът.Въпроса ми е с кво се свалят тия 2-та бола с кръглите глави?
-
emo-gar
- Мнения: 3443
- Регистриран на: Съб 16 сеп 2006 23:13
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София,Lantra 1.5 ,Golf 3-ABS,Vento-R.I.P.
Re: Смяна на клеморед Голф 2
Със секач,подбираш ги по периферията и в един момент се развиват.После си сложи нормални,с подходяща глава.И все пак със скоба става по-бързо,има ги тези скоби-единични в Илиенци,порядък 25-40 леФчета грешни...
- ktamen
- Мнения: 6398
- Регистриран на: Вто 23 мар 2010 18:52
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София - Ямбол
Re: Смяна на клеморед Голф 2
Някой може ли да покаже снимка на тази скоба, че не мога да разбера какъв е проблема. Какво трябва да измъкне тази скоба?
Още като взех първия си голф и разглобявах клемореда, наложи се да си купя гидория за 25лв защото нямах ключ за гайката на волана, но всичко останало си се разглоби без проблем и без скоби.
Още като взех първия си голф и разглобявах клемореда, наложи се да си купя гидория за 25лв защото нямах ключ за гайката на волана, но всичко останало си се разглоби без проблем и без скоби.
Re: Смяна на клеморед Голф 2
Ето това май е скобата, но аз съм чувал че за някой модели волани може и без нея?


Друг модел:



Друг модел:

-
zdravko_jett
- Мнения: 1877
- Регистриран на: Съб 20 юни 2009 18:55
- Автомобил:
- Двигател:
Re: Смяна на клеморед Голф 2
berbatov86 написа:ако няма друг начин,със скобата е по-удачния вариант,но след като я нямам май ше се сваля целия прът.Въпроса ми е с кво се свалят тия 2-та бола с кръглите глави?
колега ако решиш да сваля целия прът не си отваряш много повече работа
- ktamen
- Мнения: 6398
- Регистриран на: Вто 23 мар 2010 18:52
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София - Ямбол
Re: Смяна на клеморед Голф 2
Колега, x15 благодаря ти. Явно моя волан не се нуждае от подобна скоба.
Много пъти обаче съм разглобявал разни джаджи, на този принцип и винаги съм си правил нова скоба специално за целта. Тя се прави за половин час, една планка с резба по средата и няколко дупки за болтовете. Дори да нямаш никакъв метчик по средата може да се сложи гайка под планката и дори може да се държи с ключ, ако няма електрожен да се завари за планката.
Много пъти съм чел за тази толкова специална скоба, а тя се оказа нещо съвсем елементарно и не разбирам какъв е проблема на колегата и защо не си я направи сам. Ако под централния болт се подложи подходяща съчма от лагер оста не се наранява толкова и въртенето на болта е много по-лесно.
Много пъти обаче съм разглобявал разни джаджи, на този принцип и винаги съм си правил нова скоба специално за целта. Тя се прави за половин час, една планка с резба по средата и няколко дупки за болтовете. Дори да нямаш никакъв метчик по средата може да се сложи гайка под планката и дори може да се държи с ключ, ако няма електрожен да се завари за планката.
Много пъти съм чел за тази толкова специална скоба, а тя се оказа нещо съвсем елементарно и не разбирам какъв е проблема на колегата и защо не си я направи сам. Ако под централния болт се подложи подходяща съчма от лагер оста не се наранява толкова и въртенето на болта е много по-лесно.
-
zdravko_jett
- Мнения: 1877
- Регистриран на: Съб 20 юни 2009 18:55
- Автомобил:
- Двигател:
Re: Смяна на клеморед Голф 2
ktamen написа:Колега, x15 благодаря ти. Явно моя волан не се нуждае от подобна скоба.
Много пъти обаче съм разглобявал разни джаджи, на този принцип и винаги съм си правил нова скоба специално за целта. Тя се прави за половин час, една планка с резба по средата и няколко дупки за болтовете. Дори да нямаш никакъв метчик по средата може да се сложи гайка под планката и дори може да се държи с ключ, ако няма електрожен да се завари за планката.
Много пъти съм чел за тази толкова специална скоба, а тя се оказа нещо съвсем елементарно и не разбирам какъв е проблема на колегата и защо не си я направи сам. Ако под централния болт се подложи подходяща съчма от лагер оста не се наранява толкова и въртенето на болта е много по-лесно.
как ще я измъкнеш тази втулка по така описаният начин,на твоя прът няма такава втулка за това не ти се налагало много гадно е направена тазви втулка ръбчето за захвашенето е съвсем малко е все има някакво решение за свалянето и.
- berbatov86
- Мнения: 216
- Регистриран на: Пон 03 мар 2008 21:34
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: СОФИЯ
Re: Смяна на клеморед Голф 2
Колеги-тая специална скоба ми трябва за да откача конзолата,щото се опитах да я дърпам,но не излиза.И решението е да си сваля целия кормилен прът.След малко отивам да се боря
После ще пиша пак.
- ktamen
- Мнения: 6398
- Регистриран на: Вто 23 мар 2010 18:52
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София - Ямбол
Re: Смяна на клеморед Голф 2
zdravko_jett написа:как ще я измъкнеш тази втулка по така описаният начин,на твоя прът няма такава втулка за това не ти се налагало много гадно е направена тазви втулка ръбчето за захвашенето е съвсем малко е все има някакво решение за свалянето и.
Колегата х15 малко ме е подвел
За мен няма да е трудно да си направя и скоба за такава втулка, но не всеки има такива условия като моите.
- berbatov86
- Мнения: 216
- Регистриран на: Пон 03 мар 2008 21:34
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: СОФИЯ
Re: Смяна на клеморед Голф 2
ми така е колега,за жалост.Иначе тази скоба щеше да ми спести доста усилия 
- berbatov86
- Мнения: 216
- Регистриран на: Пон 03 мар 2008 21:34
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: СОФИЯ
Re: Смяна на клеморед Голф 2
viewtopic.php?f=6&t=25895&hilit=%D0%BA%D0%BB%D0%B5%D0%BC%D0%BE%D1%80%D0%B5%D0%B4+%D0%B3%D0%BE%D0%BB%D1%84+2+%D1%81%D0%BD%D0%B8%D0%BC%D0%BA%D0%B8
Ето тука е снимана тази скоба ако се чудите за какво точно иде реч
Ето тука е снимана тази скоба ако се чудите за какво точно иде реч
-
zdravko_jett
- Мнения: 1877
- Регистриран на: Съб 20 юни 2009 18:55
- Автомобил:
- Двигател:
Re: Смяна на клеморед Голф 2
berbatov86 написа:Колеги-тая специална скоба ми трябва за да откача конзолата,щото се опитах да я дърпам,но не излиза.И решението е да си сваля целия кормилен прът.След малко отивам да се боряПосле ще пиша пак.
колега всички джунджирии преди конзолата свали ли ги? понеже на пръта без втулка има пружина и една законтряща шайба зависи от кой модел ти е пръта тях махна ли ги? и друго вкарай контактния ключ и завърти в положение контакт да не би пък пръта да ти е заключен
- berbatov86
- Мнения: 216
- Регистриран на: Пон 03 мар 2008 21:34
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: СОФИЯ
Re: Смяна на клеморед Голф 2
zdravko_jett написа:berbatov86 написа:Колеги-тая специална скоба ми трябва за да откача конзолата,щото се опитах да я дърпам,но не излиза.И решението е да си сваля целия кормилен прът.След малко отивам да се боряПосле ще пиша пак.
колега всички джунджирии преди конзолата свали ли ги? понеже на пръта без втулка има пружина и една законтряща шайба зависи от кой модел ти е пръта тях махна ли ги? и друго вкарай контактния ключ и завърти в положение контакт да не би пък пръта да ти е заключен
Колега,не ми е заключен пръта,но пружината незнам как да я махна.Махнал съм волана и лостчетата на мигачите.Стигнах до конзолата и развих с шестограма.След като я развих-дърпах да я измъкна,но не излиза.
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: apolon, Google [Bot] и 101 госта