Смяна на клеморед Голф 2...и ново 20-стартер (решен)

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
Потребителски аватар
berbatov86
Мнения: 216
Регистриран на: Пон 03 мар 2008 21:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: СОФИЯ

Смяна на клеморед Голф 2...и ново 20-стартер (решен)

Мнениеот berbatov86 » Съб 18 фев 2012 16:56


Колеги,след като и на мене ми се случи тая беля изчетох всичките възможни теми и реших да си го сваля сам.Свалих корите около волана,самия волан,лостчетата за мигачите,след което стигнах до конзолата-развих с шестограма мястото,но конзолата не помръдна.Видях,че колеги са я сваляли със специална скоба(каквато аз нямам)та въпроса ми е има ли някакъв вариант да сваля конзолата,без тая скоба и без да свалям кормилния прът?

Последна промяна от berbatov86 на Нед 26 фев 2012 13:58, променено общо 4 пъти.




Потребителски аватар
znainainai
Мнения: 5287
Регистриран на: Пон 04 дек 2006 21:24
Автомобил: Golf4
Двигател: MK 4 98 AHF
Местоположение: Русе

Re: Смяна на клеморед Голф 2

Мнениеот znainainai » Съб 18 фев 2012 17:14


E добре де след като си чел всички възможни теми не разбра ли че са само два начините. И двата си ги изброил не се ослушвай ами действай по единият от двата възможни начина.


Потребителски аватар
berbatov86
Мнения: 216
Регистриран на: Пон 03 мар 2008 21:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: СОФИЯ

Re: Смяна на клеморед Голф 2

Мнениеот berbatov86 » Съб 18 фев 2012 17:23


ако няма друг начин,със скобата е по-удачния вариант,но след като я нямам май ше се сваля целия прът.Въпроса ми е с кво се свалят тия 2-та бола с кръглите глави?


emo-gar
Мнения: 3443
Регистриран на: Съб 16 сеп 2006 23:13
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София,Lantra 1.5 ,Golf 3-ABS,Vento-R.I.P.

Re: Смяна на клеморед Голф 2

Мнениеот emo-gar » Нед 19 фев 2012 0:34


Със секач,подбираш ги по периферията и в един момент се развиват.После си сложи нормални,с подходяща глава.И все пак със скоба става по-бързо,има ги тези скоби-единични в Илиенци,порядък 25-40 леФчета грешни...


Потребителски аватар
ktamen
Мнения: 6398
Регистриран на: Вто 23 мар 2010 18:52
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София - Ямбол

Re: Смяна на клеморед Голф 2

Мнениеот ktamen » Нед 19 фев 2012 0:45


Някой може ли да покаже снимка на тази скоба, че не мога да разбера какъв е проблема. Какво трябва да измъкне тази скоба?
Още като взех първия си голф и разглобявах клемореда, наложи се да си купя гидория за 25лв защото нямах ключ за гайката на волана, но всичко останало си се разглоби без проблем и без скоби.


Потребителски аватар
x15
Мнения: 718
Регистриран на: Сря 06 авг 2008 3:06
Автомобил:
Двигател:

Re: Смяна на клеморед Голф 2

Мнениеот x15 » Нед 19 фев 2012 2:38


Ето това май е скобата, но аз съм чувал че за някой модели волани може и без нея?

Изображение

Изображение

Друг модел:

Изображение


zdravko_jett
Мнения: 1877
Регистриран на: Съб 20 юни 2009 18:55
Автомобил:
Двигател:

Re: Смяна на клеморед Голф 2

Мнениеот zdravko_jett » Нед 19 фев 2012 7:57


berbatov86 написа:ако няма друг начин,със скобата е по-удачния вариант,но след като я нямам май ше се сваля целия прът.Въпроса ми е с кво се свалят тия 2-та бола с кръглите глави?

колега ако решиш да сваля целия прът не си отваряш много повече работа


Потребителски аватар
ktamen
Мнения: 6398
Регистриран на: Вто 23 мар 2010 18:52
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София - Ямбол

Re: Смяна на клеморед Голф 2

Мнениеот ktamen » Нед 19 фев 2012 8:43


Колега, x15 благодаря ти. Явно моя волан не се нуждае от подобна скоба.
Много пъти обаче съм разглобявал разни джаджи, на този принцип и винаги съм си правил нова скоба специално за целта. Тя се прави за половин час, една планка с резба по средата и няколко дупки за болтовете. Дори да нямаш никакъв метчик по средата може да се сложи гайка под планката и дори може да се държи с ключ, ако няма електрожен да се завари за планката.
Много пъти съм чел за тази толкова специална скоба, а тя се оказа нещо съвсем елементарно и не разбирам какъв е проблема на колегата и защо не си я направи сам. Ако под централния болт се подложи подходяща съчма от лагер оста не се наранява толкова и въртенето на болта е много по-лесно.


zdravko_jett
Мнения: 1877
Регистриран на: Съб 20 юни 2009 18:55
Автомобил:
Двигател:

Re: Смяна на клеморед Голф 2

Мнениеот zdravko_jett » Нед 19 фев 2012 9:11


ktamen написа:Колега, x15 благодаря ти. Явно моя волан не се нуждае от подобна скоба.
Много пъти обаче съм разглобявал разни джаджи, на този принцип и винаги съм си правил нова скоба специално за целта. Тя се прави за половин час, една планка с резба по средата и няколко дупки за болтовете. Дори да нямаш никакъв метчик по средата може да се сложи гайка под планката и дори може да се държи с ключ, ако няма електрожен да се завари за планката.
Много пъти съм чел за тази толкова специална скоба, а тя се оказа нещо съвсем елементарно и не разбирам какъв е проблема на колегата и защо не си я направи сам. Ако под централния болт се подложи подходяща съчма от лагер оста не се наранява толкова и въртенето на болта е много по-лесно.

как ще я измъкнеш тази втулка по така описаният начин,на твоя прът няма такава втулка за това не ти се налагало много гадно е направена тазви втулка ръбчето за захвашенето е съвсем малко е все има някакво решение за свалянето и.
Прикачени файлове
000413814.jpg


Потребителски аватар
berbatov86
Мнения: 216
Регистриран на: Пон 03 мар 2008 21:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: СОФИЯ

Re: Смяна на клеморед Голф 2

Мнениеот berbatov86 » Нед 19 фев 2012 9:28


Колеги-тая специална скоба ми трябва за да откача конзолата,щото се опитах да я дърпам,но не излиза.И решението е да си сваля целия кормилен прът.След малко отивам да се боря :)После ще пиша пак.


Потребителски аватар
ktamen
Мнения: 6398
Регистриран на: Вто 23 мар 2010 18:52
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София - Ямбол

Re: Смяна на клеморед Голф 2

Мнениеот ktamen » Нед 19 фев 2012 9:35


zdravko_jett написа:как ще я измъкнеш тази втулка по така описаният начин,на твоя прът няма такава втулка за това не ти се налагало много гадно е направена тазви втулка ръбчето за захвашенето е съвсем малко е все има някакво решение за свалянето и.

Колегата х15 малко ме е подвел :wink: скобите на неговите снимки явно не стават за тази втулка.
За мен няма да е трудно да си направя и скоба за такава втулка, но не всеки има такива условия като моите.


Потребителски аватар
berbatov86
Мнения: 216
Регистриран на: Пон 03 мар 2008 21:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: СОФИЯ

Re: Смяна на клеморед Голф 2

Мнениеот berbatov86 » Нед 19 фев 2012 9:36


ми така е колега,за жалост.Иначе тази скоба щеше да ми спести доста усилия :)


Потребителски аватар
berbatov86
Мнения: 216
Регистриран на: Пон 03 мар 2008 21:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: СОФИЯ

Re: Смяна на клеморед Голф 2

Мнениеот berbatov86 » Нед 19 фев 2012 9:38


viewtopic.php?f=6&t=25895&hilit=%D0%BA%D0%BB%D0%B5%D0%BC%D0%BE%D1%80%D0%B5%D0%B4+%D0%B3%D0%BE%D0%BB%D1%84+2+%D1%81%D0%BD%D0%B8%D0%BC%D0%BA%D0%B8
Ето тука е снимана тази скоба ако се чудите за какво точно иде реч


zdravko_jett
Мнения: 1877
Регистриран на: Съб 20 юни 2009 18:55
Автомобил:
Двигател:

Re: Смяна на клеморед Голф 2

Мнениеот zdravko_jett » Нед 19 фев 2012 9:40


berbatov86 написа:Колеги-тая специална скоба ми трябва за да откача конзолата,щото се опитах да я дърпам,но не излиза.И решението е да си сваля целия кормилен прът.След малко отивам да се боря :)После ще пиша пак.

колега всички джунджирии преди конзолата свали ли ги? понеже на пръта без втулка има пружина и една законтряща шайба зависи от кой модел ти е пръта тях махна ли ги? и друго вкарай контактния ключ и завърти в положение контакт да не би пък пръта да ти е заключен


Потребителски аватар
berbatov86
Мнения: 216
Регистриран на: Пон 03 мар 2008 21:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: СОФИЯ

Re: Смяна на клеморед Голф 2

Мнениеот berbatov86 » Нед 19 фев 2012 9:47


zdravko_jett написа:
berbatov86 написа:Колеги-тая специална скоба ми трябва за да откача конзолата,щото се опитах да я дърпам,но не излиза.И решението е да си сваля целия кормилен прът.След малко отивам да се боря :)После ще пиша пак.

колега всички джунджирии преди конзолата свали ли ги? понеже на пръта без втулка има пружина и една законтряща шайба зависи от кой модел ти е пръта тях махна ли ги? и друго вкарай контактния ключ и завърти в положение контакт да не би пък пръта да ти е заключен

Колега,не ми е заключен пръта,но пружината незнам как да я махна.Махнал съм волана и лостчетата на мигачите.Стигнах до конзолата и развих с шестограма.След като я развих-дърпах да я измъкна,но не излиза.



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: apolon, Google [Bot] и 101 госта