Колеги помагаите с някакъв съвет,от известно време започна да ми гасне мотора като върна газта и натисна съединитела оборотите падат ниско до около 400-500об. аха да пригасне и изпомпа до към 1000об. сам и след това пак падат и директно изгасва.Понякога даже направо след пускането на газта и гасне,правиго и в движение и на място като работи.На място паля и заработва подавам веднъж газ до към 2000об. пускам падат оборотите и направо гасне.Проблема е отвратителен направо на градско каране е невъзможно да се кара гасне постоянно по светофарите... аз вече от толко зор свикнах като спирам на място едновременно да натискам спирачката с пета а с пръстите помпам на газта да не изгасне и по светофарите всички ме гледат странно и ми се чудат какво ли ме прихваща.Проверявах стъпковия мотор отвътре ми е абсолютно чист,свети направо щото съм затапил картерната вентилация да не я смуче мотора.ТПС сменях че имам един др дросел барбар с колектор работещ и с него същото.Някой казват че от датчик на хол го правел тоя номер но само на топло а при мен и на стъден и топал мотор го прави.Ако някой се е борил и се е справил с тоя проблем или има идея да помага.Благодаряви на всички предварително. Поздрави.
Само при натиснат съединител ли го прави? Защото ако е така...имаше тема с такъв проблем-оказа се аксиален луфт на кол. вал. Не мога да я открия Виж го тоя момент, приятел да ти натиска съединителя и гледай. Не е майтап В противен случай следват всичките тъпотии по 2Е, които си ги знаеш
...ами колега нее само при натиснат съединител гасне и намясто пак като подам и паднат оборотите направо изгасва,въобще няма празен ход.По мотора съм сменял преди 2-3000км всички лагери(... имах проблеми с налягането на маслото ми падаше като загрее мотора),фтулки и аксялните стабилизатори и тях сичко е ново и няма абсолютно никакъв луфт аксялен на коляновия вал.Имам съмнения че нещо по електрониката шашави работата та неможе да закрепи на празен ход да задържи.Понякога се опитва... пригасне и напомпа до към 1000об един-два пъти така и гасне пак... вече почти не заработва на празен ход без газ .
Съжалявам, нямам какво да ти отговоря . Виж с уред ходи ли някакво напрежение до клапана за празен ход. Виж му по аутодата съпротивленията на тпс и дебитомер в покой, някой прокъсан маркуч и т.н. дивотиите му. Тва и за диагностика е почти негодно . Ако докопаш "донор" сменяй едно по едно, та да се покаже кое е
... и при мен в началото беше само понякога но после взе да става все по често и сега почна постоянно да го прави тоя проблем.Стъпковия мотор съм го сменявал с друг и слагах моя на друго 2Е и си работи перфектно,а при мен и с другия пак си го има проблема.И с др ТПС съм пробвал и дебитомера предишния пак ми правеше така,единственото дето не съм сменял по мотора от датчиците е датчика на Хол.Проблема зачести като си оправих центровката че след ремонта на мотора бързах та го зацепих горе долу колкото да пали и си рекох после ще я доизкусурвам като поразработя мотора.Като покарах известно време и реших да го стрелна със стробоскопа се оказа че съм доста на предварение.Върнах и я направих на колкото трябва да е и мотора почна да върви на стрела,с пипането на газта и се жилваше моментално направо се промени до неъзнаваемост.След това си покарах известно време и почна да прави яко тоя номер да гасне при всяко пускане на газта даже и на скорост да съм го пробвах... подавам газ и пускам,намаля и направо гасне и спира на място се едно съм му върнал контакта... абе градското каране е приключение големо,гасне по кръстовищата и светофарите... бия му 2-ра пали и почвам да го припомпвам докато излеза от кръстовището и навсякаде иска обороти да му подаваш ... приятелитеми ме базикат сички че съм го научил само на обороти да върви и затова е забравил какво са тихи обороти и без газ как да работи ...
Колега сигурен ли си в тпс-а който си сложил... по интересна е самата плочка на тпс-а, а и е много важно тая плочка да се нагласи изключително прецизно!!! ако искаш да провериш почката на тпс-а дали е в ред да знаеш че е много важно преди да развиеш болтчетата му да направиш поне 3 белега на плочката. като я развиеш ако има следи от много голямо износване по пистата значи си е заминала и трябва да я смениш...
...ами колега както казах ТПС-а го сменях с друг(не нов)и го белязах разбирасе отвсички страни,знаех че е кофти после ако не се бележи.Несъм си играл да меря напрежения и параметри защото непредполагах че може да е от него.Днес го проверих на работа нов ТПС е 60-70лв нещо беше клиентска цена и мисля да си го поръчам ако се окаже че е той.До колкото знам неиска обучаване след смяната,но несъм още сигърен и неискам да избързвам да купувам мисля да взема да го мерна и да сверя параметрите с тези от Аутодата-та.
На 2Е TPS е с фиксирани отвори. В смисъл не са "бъбреци" и не може да го намамиш в покой, за да захапе на здрав графитен слой. Това става като се премахнат двете месингови втулки от корпуса. Така има мегдан за "гъделичкане". Моля, ако колегата го прави да внимава за съосието. Моят е без втулки и е "намамен", засега
попринцип да с две бронзови втулки е в пласмасата но пак може малко да мърда в болчетата което можеби си е от значение.Ами така и така имам и друг ще пробвам да го "нагаждам" някак,мерене с мултицета и така...Като стане направо вземам нов и приключвам по темата ... но можеби!?
ами за сега колега нищо съществено по въпроса.Вчера на работа взех да закачих Texa-та та си направих една диагностика и ми излезе грешка температурен датчик който обаче съм го сменял скоро и е нов.Изтрих грешката и викам да прегледам параметрите докато работи колата.Температурния датчик си отчиташе точно,TPS-a си варира от 0.1 до 11 волта обаче дебитомера при работещ загрят мотор ми държи 20% и при подаване на газ плавно нагоре стига до 46% и рязко пада и го няма никакв до прекъсвач.Ако някой от колегите е по на ти с нещата нека да сподели какви стойности и параметри дава неговото 2Е или би трябвало да дава ако всичко е изправно.Почвам да се съмнявам че от дебитомера ми идват всички проблеми...
Колега дебитомера ти е проблем - имах Форд Фиеста същия проблем - купих си Голф 3 - същия проблем. Но те предупреждавам че проблема е предимно от него но ще трябва да си прегледаш и други работи по колата.