Здравейте искам да попитам колеги които са правили тази трансплантация какво е нужно за да стане както трябва ъпгрейда,колата от която ще се свалят спирачките е Голф 3 2Е 115к.с. и ще се монтират на Голф 2.Какво е нужно да се свали от тройката.Благодаря.
П.П.Ъпгредвал съм спирачки от Голф 3 ABF на Голф 2 като там от ABF-а се взима носачи,реактивна щанга,биалетки,шарнири,полуоските(или само външните карета) и съответно цялата главина с апарати дискове и накладки.

Преминаване от 4 на 5x100
- yoan4o
- магистрален бандит
- Мнения: 4765
- Регистриран на: Чет 21 авг 2008 16:21
- Автомобил: 2018 Arteon R 335 + 2017 e-Up
- Двигател: Много газ и всичко ток
- Местоположение: София
Re: Преминаване от 4 на 5x100
Абсолютно същото е колега.
То разлика между 2Е и АБФ в окачването няма.
То разлика между 2Е и АБФ в окачването няма.
- radi_nrj
- Мнения: 9331
- Регистриран на: Вто 20 ное 2007 16:06
- Автомобил: Audi A6 C4 Quattro Golf 4 TDI
- Двигател: AEL ALH
- Местоположение: София
Re: Преминаване от 4 на 5x100
yoan4o написа:Абсолютно същото е колега.
То разлика между 2Е и АБФ в окачването няма.

Re: Преминаване от 4 на 5x100
Понеже не съм поглеждал окачването на 2Е можели малко разяснение,на 2Е и ABF шарнира един и същ ли е?В смисъл с гайката отгоре и биалетките същите като при ABF-а ли са,кокалчетата дето се захващат за реактивната щанга и носача,идеята ми беше да си оставя моите носачи,евентуално само да сменя шарнирите защото на Голф 2 са по тънки от тези на тройката,да си ползвам и моята реактивна щанга.Мислех само да сложа главини,шенкел,апарат съответно и дискове инакладки,без смяна на носач и щанга.Благодаря.
- basata-user
- Мнения: 1036
- Регистриран на: Пет 26 фев 2010 19:08
- Автомобил: pasat b5
- Двигател: 1.8T AEB
- Местоположение: САНДАНСКИ-ЛОНДОН
- Контакти:
Re: Преминаване от 4 на 5x100
tns написа:Понеже не съм поглеждал окачването на 2Е можели малко разяснение,на 2Е и ABF шарнира един и същ ли е?В смисъл с гайката отгоре и биалетките същите като при ABF-а ли са,кокалчетата дето се захващат за реактивната щанга и носача,идеята ми беше да си оставя моите носачи,евентуално само да сменя шарнирите защото на Голф 2 са по тънки от тези на тройката,да си ползвам и моята реактивна щанга.Мислех само да сложа главини,шенкел,апарат съответно и дискове инакладки,без смяна на носач и щанга.Благодаря.
на 2е шарнирите са под наклон и захващането е друго



- radi_nrj
- Мнения: 9331
- Регистриран на: Вто 20 ное 2007 16:06
- Автомобил: Audi A6 C4 Quattro Golf 4 TDI
- Двигател: AEL ALH
- Местоположение: София
Re: Преминаване от 4 на 5x100
Човека за ABF пита! До колкото ми е известно всички GTI-та с 280mm спирачки са с еднакво окачване.
Re: Преминаване от 4 на 5x100
radi_nrj написа:Човека за ABF пита! До колкото ми е известно всички GTI-та с 280mm спирачки са с еднакво окачване.
Благодаря най добре да погледна отдолу да видя за какво иде реч

А как се решава проблема с по дългия носач на Голф3 като се сложи на Голф2 и амортисьора идва под лек ъгъл?С кемберплейтове(Top mount)ли е единственото решение,респективно и с слагането на задния мост от Голф3 на Голф 2 задния мост идва малко по широк и задните амортисьори са под лек ъгъл както предните.
Re: Преминаване от 4 на 5x100
radi_nrj написа:yoan4o написа:Абсолютно същото е колега.
То разлика между 2Е и АБФ в окачването няма.
Така е прави сте всичко е свалено сега остава само решаването на проблема с наклона на амортисьорите...

Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: jaseniv и 74 госта