Няколко въпроса за VR6 2.8
Няколко въпроса за VR6 2.8
Колеги интересувам се по-точно:какви са и слабите места (ако има такива),ако сложа газова дали ще ми бърка по-малко в джоба при съвсем нормално каране,скъпи ли са много частите и поддръжката,колко е данък-а (най-вече)...Ако се сетите да добавите нещо също ще съм ви много благодарен.Благодаря !
- dani_donchev
- Мнения: 148
- Регистриран на: Вто 25 окт 2011 15:05
- Автомобил: w Golf 3 GTI
- Двигател: ABF
- Местоположение: Sofiq
- Cern Swiss
- Мнения: 397
- Регистриран на: Пон 15 ное 2010 18:39
- Автомобил:
- Двигател:
Re: Няколко въпроса за VR6 2.8
Колега, едно ще ти кажа - щом питаш такива неща и конкретно газ, разходи и т.н. те притесняват - огледай се за друг мотор.
Шестаците са скъпи откъдето и да ги погледнеш. Дори на газ ще ти гори 15+ градско (т.е. с тая цена на газта под 20лв./100 няма да паднеш).
Данъкът е 200-300лв. (според общината), застраховката също е над 240лв. Т.е. като сложиш и винетка и преглед, имаш 600лв. твърди разходи на година, независимо караш или не.
Обслужването и частите също са много по-скъпи от 4-цилиндровите. За амортизация трябва да се смятат едни 10-15ст. на км. Цялата сметка при 10.000км на година излиза около 40-45ст./км, което си е почти като с такси да се возиш...
На бензин и по-скъпичко дори.
За да караш СПОКОЙНО шестак, без да ти дреме какви разходи ще му изскочат, трябва да имаш прилични доходи.
Шестаците са скъпи откъдето и да ги погледнеш. Дори на газ ще ти гори 15+ градско (т.е. с тая цена на газта под 20лв./100 няма да паднеш).
Данъкът е 200-300лв. (според общината), застраховката също е над 240лв. Т.е. като сложиш и винетка и преглед, имаш 600лв. твърди разходи на година, независимо караш или не.
Обслужването и частите също са много по-скъпи от 4-цилиндровите. За амортизация трябва да се смятат едни 10-15ст. на км. Цялата сметка при 10.000км на година излиза около 40-45ст./км, което си е почти като с такси да се возиш...

За да караш СПОКОЙНО шестак, без да ти дреме какви разходи ще му изскочат, трябва да имаш прилични доходи.
Re: Няколко въпроса за VR6 2.8
За другите работи съм съгласен ,ама за горенето никога няма да си го сложа на газ ако е VR6
,ай от горенето зависят много работи особено в какъв град живееш ,аз живея в Видин и тук градът не е много голям и задръствания и тен подобни почти няма,Lancia Dedra 1.6 16V HPE 103 коня гори градско 12/100 безнзин и отгоре на това човека е на 70 години и ако включи на 5-та ще кара с 60-70...

- kr1sh0
- Мнения: 202
- Регистриран на: Вто 21 юни 2011 11:39
- Автомобил: BMW
- Двигател: 335d
- Местоположение: София
Re: Няколко въпроса за VR6 2.8
ivo91 написа:Колеги интересувам се по-точно:какви са и слабите места (ако има такива),ако сложа газова дали ще ми бърка по-малко в джоба при съвсем нормално каране,скъпи ли са много частите и поддръжката,колко е данък-а (най-вече)...Ако се сетите да добавите нещо също ще съм ви много благодарен.Благодаря !
Колега щом правиш тънки сметки.. Щом данъка и разхода ти е проблем, просто се огледай в 4цилиндрова кола. Ако толкова искаш да понавървява се огледай в АБФ.
- pe6kata
- VW експерт
- Мнения: 3010
- Регистриран на: Чет 24 май 2007 16:49
- Автомобил: passat corrado
- Двигател: AAA и АBV turbo
- Местоположение: Елхово
Re: Няколко въпроса за VR6 2.8
Cern Swiss написа:Колега, едно ще ти кажа - щом питаш такива неща и конкретно газ, разходи и т.н. те притесняват - огледай се за друг мотор.
Шестаците са скъпи откъдето и да ги погледнеш. Дори на газ ще ти гори 15+ градско (т.е. с тая цена на газта под 20лв./100 няма да паднеш).
Данъкът е 200-300лв. (според общината), застраховката също е над 240лв. Т.е. като сложиш и винетка и преглед, имаш 600лв. твърди разходи на година, независимо караш или не.
Обслужването и частите също са много по-скъпи от 4-цилиндровите. За амортизация трябва да се смятат едни 10-15ст. на км. Цялата сметка при 10.000км на година излиза около 40-45ст./км, което си е почти като с такси да се возиш...На бензин и по-скъпичко дори.
За да караш СПОКОЙНО шестак, без да ти дреме какви разходи ще му изскочат, трябва да имаш прилични доходи.
в няколко теми вече те засичам да пишеш откровени глупости.

обмислял си ли вариант, по въпрос по който не си много в час, просто да не пишеш.
Иначе за 600-те лева си прав, но посочи цифра за какъвто и да е друг мотор над 100 коня колко е

Тъй като чета... че аз съм бил голям патрон ...

- Cern Swiss
- Мнения: 397
- Регистриран на: Пон 15 ное 2010 18:39
- Автомобил:
- Двигател:
Re: Няколко въпроса за VR6 2.8
Кое конкретно е откровена глупост, при положение, че пиша с цифри и факти, а ти само си лаеш? Обори ме с ФАКТИ, не със спам. Гледам си свръхкомпетентен винаги, щом се отнася до ВРи и Пасати. Явно само ти си в час и други не могат да бъдат, също като един друг чичка... Очаквах да се появиш, бая се забави - сигурно пак си разглобявал частната си морга. Ако това е критерий за патрондаж - такъв си!
И защо трябва да посочвам над 100 коня, като казах на колегата според изискванията си да се насочи към други мотори, явно не схвана (само ти) до 100 коня.
Имаш ли да кажеш нещо конктретно по питането на темата или спам да става?

И защо трябва да посочвам над 100 коня, като казах на колегата според изискванията си да се насочи към други мотори, явно не схвана (само ти) до 100 коня.
Имаш ли да кажеш нещо конктретно по питането на темата или спам да става?
- pe6kata
- VW експерт
- Мнения: 3010
- Регистриран на: Чет 24 май 2007 16:49
- Автомобил: passat corrado
- Двигател: AAA и АBV turbo
- Местоположение: Елхово
Re: Няколко въпроса за VR6 2.8
Cern Swiss написа: 1Кое конкретно е откровена глупост[/b], при положение, че пиша с цифри и факти, а ти само си лаеш? Обори ме с ФАКТИ, не със спам.2 Гледам си свръхкомпетентен винаги, щом се отнася до ВРи и Пасати. Явно само ти си в час и други не могат да бъдат, също като един друг чичка... 3Очаквах да се появиш, бая се забави - сигурно пак си разглобявал частната си морга. Ако това е критерий за патрондаж - такъв си!![]()
4И защо трябва да посочвам над 100 коня, като казах на колегата според изискванията си да се насочи към други мотори, явно не схвана (само ти) до 100 коня.
Имаш ли да кажеш нещо конктретно по питането на темата или спам да става?
1. Къде са ти цифрите и фактите- да от 500 до 600-700 струва караш/не караш. При това за 12в.
За един абф примерно ще са 50-80лв по-долу. За 2е ще е 100 до 150 отдолу...
За нещо около 2000г и нагоре пак над 100коня е толкова, ако не и по-скъпо. Говорим за съвсем обикновен мотор 1.6, 1.8 20в (с/без турбо), вкл и дизелите.
2.Фактите ти по отношение на мотора са: 15ст/ разход за поддръжка на всеки километър! Обясни какъв факт е това, на база какво или плод на плод на свръх компетентното ти острумие? Наясно си с цените на консумативите и частита за обслужване ?! Съмнявам се, щото ако беше нямаше да пишеш глупости.
Караш гледам А3, искаш ли да направим съпоставка и да видим за какво иде реч

Вземам отношение единствено по теми, в които има какво да напиша (но не глупост, а нещо смислено). И ги пиша, не щото ... (немога да ти разчета ника ) съм тръгнал да го впечатлявам видиш ли колко знам/незнам, а просто щото е полезно за някой. Тук опираме до идеята на форума, дълга тема...
3. Частна морга... патрон... нещо ме бъркаш с някой


Доходите ми са съвсем нормални, в никакъв случай даже не са и над средното ниво, четейки написаното от теб за да карам вр6 трябва да съм еба ти баровеца, което е абсурдно щото . Съвсем обикновен, достъпен откъм разход и подрръжка мотор.
Имам чувстото че говорим за М серия или АМГ ега ти...
4. Защо трябва да е над 100 коня ли?! Човека пита за вр6, мислиш ли че е кола под 150коня, не под 100, е каквато и да е алтернатива на това, което предлагаш. Все пак си кара поло, има си кола под 100 коня
Какво да кажа, при положение че съм писал много пъти по този въпрос. За какво мислиш е пусната тази тема- да си почеше малко езика и пръстите, пък и някакси звучи готино да кажеш ' какво ще ми кажете за вр6 че мсиял да си купувам", особнео ако в ника ти има 90 и нагоре...
Написах го културно, да не сметнеш че се заяждам, макар че вече определено мога да кажа почваш да ми ставаш неприятен. И за да не е спам
Да, мотора е супер удачен за газифициране, при нормално каране имаш нормална кола с абсолютно нормален разход.
На "въпроса скъп ли е" ще те попитам скъп спрямо кое

Ако си карал 1.8 моно- да но не е фрапантно, ако слизаш от ауди ЕС8- смешно евтин.
- Cern Swiss
- Мнения: 397
- Регистриран на: Пон 15 ное 2010 18:39
- Автомобил:
- Двигател:
Re: Няколко въпроса за VR6 2.8
Относно тия 10-15ст/км при 10.000км годишно (както съм посочил) съм седнал и съм ги сметнал на база актуални цени на частите. Като си голям професор, дай да видим твоята сметка за амортизационни разходи на VR6 при 10.000км/годишно. Сигурно са 5ст/км, нали?
Или не даваш на година 1000лв. за поддръжка на колата - включва гуми, масла, ремък (вериги и обтегачи на 200.000км), дискове и накладки, филтри, ремонти окачване, съединител, акумулатор, свещи, кабели, чистачки, антифриз, спирачна, хидравлична течност и какво ли не още? И не ми обяснявай сега, че тия неща се сменят на 3г., щото така или иначе СЕ СМЕНЯТ. И някой трябва да го плати.
Останалото от драсканиците ти е СПАМ, излишно е да се коментира.
Или не даваш на година 1000лв. за поддръжка на колата - включва гуми, масла, ремък (вериги и обтегачи на 200.000км), дискове и накладки, филтри, ремонти окачване, съединител, акумулатор, свещи, кабели, чистачки, антифриз, спирачна, хидравлична течност и какво ли не още? И не ми обяснявай сега, че тия неща се сменят на 3г., щото така или иначе СЕ СМЕНЯТ. И някой трябва да го плати.
Останалото от драсканиците ти е СПАМ, излишно е да се коментира.
-
- Мнения: 52
- Регистриран на: Сря 24 ное 2010 22:29
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Ruse
Re: Няколко въпроса за VR6 2.8
На мен пък ми е интересно, защо във всяка тема за разходи на дадена кола ако не 2рия, то 3тия коментар е: "Уу какво си се засмятал, за тази кола сметки не трябват".
Re: Няколко въпроса за VR6 2.8
А бе момчета,каква е тази война тука ?!? Просто попитах дали е удобен за газифициране...Не съм казал,че ще му слагам газ я ако го взема...Ц ц ц 

- kr1sh0
- Мнения: 202
- Регистриран на: Вто 21 юни 2011 11:39
- Автомобил: BMW
- Двигател: 335d
- Местоположение: София
Re: Няколко въпроса за VR6 2.8
Ама колеги .. неможе да искате голям и стабилен мотор с нисък разход. Всяко щастие си има цена. Всеки си преценява какво може да си позволи да кара, поддържа и зарежда. Ето аз карам 1,8моно.. мерак ми е за АБФ или ВР6, обаче на този етап немога да си позволя...
До колегата дето пита, ако взимаш по 700-1000лв.. и не храниш семейство мисля че няма да те притеснява да поддържаш качествено 1 ВР6 и да си го караш...
До колегата дето пита, ако взимаш по 700-1000лв.. и не храниш семейство мисля че няма да те притеснява да поддържаш качествено 1 ВР6 и да си го караш...
- pe6kata
- VW експерт
- Мнения: 3010
- Регистриран на: Чет 24 май 2007 16:49
- Автомобил: passat corrado
- Двигател: AAA и АBV turbo
- Местоположение: Елхово
Re: Няколко въпроса за VR6 2.8
Cern Swiss написа:Относно тия 10-15ст/км при 10.000км годишно (както съм посочил) съм седнал и съм ги сметнал на база актуални цени на частите. Като си голям професор, дай да видим твоята сметка за амортизационни разходи на VR6 при 10.000км/годишно. Сигурно са 5ст/км, нали?
...
И не ми обяснявай сега,
Останалото от драсканиците ти е СПАМ, излишно е да се коментира.
Кой точно беше че нещо не се сещам


Пишеш нещо..., къде културно къде не дотам но ти отговарям достатъчно изчерпателно и аргуметирано. Моргаджия съм бил, професор, патрон... колкото си запознат с въпросния мотор, толкова и с моя милост, а и двете не спираш да ги коментираш.
. Ако някой има нещо, вкл и от автора на темата- на лични. Никога не е било да не помогна, стига да мога.
Не се и усещаш кога да спреш

Виж сега, аз не съм мишок некъв, да тръгна да смятам стотинки, амортизационни отчисления и какво ли още не. Каква ползва има? Ако искаш да нямаш разходи по колата, я продаваш и си вземаш абонамент за градския транспорт.
Като имаш кола, си плащаш и това е. Иска си обслужване,
-Както сменяш маслото на вр6, така сменяш и на която и да друга. С разликата че вр6 бере 6литра, не 4.
-Свещи- 10-20лв за брой, говорим за читави, ясно е че има и евтиняшки. Пак вместо 4 са 6броя
-Кабели за свещи около 160лв на беру,
-Водна помпа- към 100лв, оригинална
-един пистов ремък за всичко- климатик, помпа, хидравлика.. не е скъп цена ми е трудно да кажа
ролка- по принцип се сменя само лагера и лагера е към 5-6 лв
инак целия обтегащ механизъм е към 150лв
-ангренажен комплект- двете вериги, двата успокоителя и обтегача за общо 270лв. на 200 000 се сменят, или ти идва 50лв на 50 000( на колкото обикновено се сменя ангренажен ремък)
- съединител комплект около 350лв марков лук, сакс... По принцип 200 000 и сваляш и си сменяш съединител, вериги и забравяш за каквото и да е в следващите 200 000. Макар че ако се кара с акъла си, съединителя кара много повече
- бенз помпа на вдо, бош, пиербург е около 300-350лв
- сегменти - еднакви са като на 1.8 моторите от 90-те само че имаш 6бр, не 4. Към 30лв на бутало идваше
- лагери към 150-170лв комплекта на колбненшмит
- гарнитура- 50-60лв
- за мтоорите с блок бобина- около 400лв е истинска на беру и е слабо за мен място.
- дебитомер около 600лв нов
мога да продължа, но едва ли някой ще чете. Това е в цени, а не "скъпо" или "евтино".
Айде сега колегата със сложния за мен ник, да каже същото за ТДИ мотор, псоле за ТДИ ПД, за абф, за 1.8 20в, 1.8турбо съпоставено с вр6 как стот нещата.
Нека да вкараме в сметката и най-обикновен моно, за да има отправна точка- демек най-евтиното
Извинявай, ама човека да пита за вр6, а ти да му вкрваш в сметките гуми и автомивка, някакси не ми се връзва.
Колегата пита за кола с определен мотор, а не въобще дали да си вземе кола

- Cern Swiss
- Мнения: 397
- Регистриран на: Пон 15 ное 2010 18:39
- Автомобил:
- Двигател:
Re: Няколко въпроса за VR6 2.8
Не е и нужно да се сещаш кой съм, аз не съм важен. Пък от това, че не ти е ясно какъв ми е ника ни стана ясно и нивото ти.
Доказа, че си или патрон или... ти си прецени. Щом не ти пука колко ти струва да експлоатираш определена машина. "Тънките сметки" не са за бедняци (или мишоците - както се опитваш да намекваш), а за умни хора, които си правят правилно сметката и не искат утре като им се строши 20-годишната колица да се чудят откъде да закърпят 200-300лв. за ремонт.
Весело ми е как усилено твърдиш, че съм незапознат с тоя мотор, наистина е забавно. Няма да ти казвам дали карам такъв, нека не те разочаровам. А да - и А3-ката ми е служебна и не я карам в БГ и не я поддържам аз, така че... няма да се наложи да сравняваш цени. Пък и темата не е за нея.
-Както сменяш маслото на вр6, така сменяш и на която и да друга. С разликата че вр6 бере 6литра, не 4.
- Така, дотук 1,5 пъти по-скъпо! Т.е към 50 кинта. А да - и филтърчето елемент - с 10 кинта отгоре, станаха 60!
-Свещи- 10-20лв за брой, говорим за читави, ясно е че има и евтиняшки. Пак вместо 4 са 6броя
- Същите свещи за 4-цилиндрова са 20-40лв. за всичките...
-Кабели за свещи около 160лв на беру,
- Кабели за 4-цилиндрови БОЛ - от 40-50 до много лв. Въпрос на избор.
-Водна помпа- към 100лв, оригинална
- за другите има голям избор всякакви - ама от 30-40лв. почват.
-един пистов ремък за всичко- климатик, помпа, хидравлика.. не е скъп цена ми е трудно да кажа
- е, аз скоро купувах и ще ти кажа - 58лв. на Контитех (да си информиран).
ролка- по принцип се сменя само лагера и лагера е към 5-6 лв
инак целия обтегащ механизъм е към 150лв
- на останалите мотори, които го имат пак е около тая цифра;
-ангренажен комплект- двете вериги, двата успокоителя и обтегача за общо 270лв. на 200 000 се сменят, или ти идва 50лв на 50 000( на колкото обикновено се сменя ангренажен ремък)
- тука леееееко, ма не много леко ти бягат сметките. Да приемем, че частите са около 270лв. А за труд колко ще ти вземат, да кажем че се навият към 130-160лв. (което дори е малко!). Срещу половината за 4 цил. Станаха ли 400лв? Ама тя се сменяла на 200.000 видиш ли. Е да де, ма пък те повечето (да не кажа 99%) са за смяна или като ги купиш, или в следващите 2-3г. експлоатация. Та някак си тия 400++лв. си ги плащаш. И не са са несъизмерими със 80-100лв. на малките мотори, ако ще и 2-3 пъти да сменяш;
- съединител комплект около 350лв марков лук, сакс... По принцип 200 000 и сваляш и си сменяш съединител, вериги и забравяш за каквото и да е в следващите 200 000. Макар че ако се кара с акъла си, съединителя кара много повече
- мдаааа, те ВРите ги вземат все улегнали хора да ги карат с акъла си
Срещу половината пари сменяш на малките мотори. БЕЗ да е нужно да сваляш мотора, по спомени говоря
- бенз помпа на вдо, бош, пиербург е около 300-350лв
- срещу 90-120лв....
- сегменти - еднакви са като на 1.8 моторите от 90-те само че имаш 6бр, не 4. Към 30лв на бутало идваше
- още 1,5 пъти по-скъпо
- лагери към 150-170лв комплекта на колбненшмит
- срещу 120-130 на същата марка
- гарнитура- 50-60лв
- срещу 30-40;
- за мтоорите с блок бобина- около 400лв е истинска на беру и е слабо за мен място.
- уха, срещу 120-140 оригинална от Ауто+;
- дебитомер около 600лв нов
- машааала, над двойно!
Мисля на колегата му се изясниха някои цени, ама ти не каза не даваш ли 1000лв. на година за изброените от мен по-горе износващи се детайли и течности?!
Доказа, че си или патрон или... ти си прецени. Щом не ти пука колко ти струва да експлоатираш определена машина. "Тънките сметки" не са за бедняци (или мишоците - както се опитваш да намекваш), а за умни хора, които си правят правилно сметката и не искат утре като им се строши 20-годишната колица да се чудят откъде да закърпят 200-300лв. за ремонт.
Весело ми е как усилено твърдиш, че съм незапознат с тоя мотор, наистина е забавно. Няма да ти казвам дали карам такъв, нека не те разочаровам. А да - и А3-ката ми е служебна и не я карам в БГ и не я поддържам аз, така че... няма да се наложи да сравняваш цени. Пък и темата не е за нея.
-Както сменяш маслото на вр6, така сменяш и на която и да друга. С разликата че вр6 бере 6литра, не 4.
- Така, дотук 1,5 пъти по-скъпо! Т.е към 50 кинта. А да - и филтърчето елемент - с 10 кинта отгоре, станаха 60!
-Свещи- 10-20лв за брой, говорим за читави, ясно е че има и евтиняшки. Пак вместо 4 са 6броя
- Същите свещи за 4-цилиндрова са 20-40лв. за всичките...
-Кабели за свещи около 160лв на беру,
- Кабели за 4-цилиндрови БОЛ - от 40-50 до много лв. Въпрос на избор.
-Водна помпа- към 100лв, оригинална
- за другите има голям избор всякакви - ама от 30-40лв. почват.
-един пистов ремък за всичко- климатик, помпа, хидравлика.. не е скъп цена ми е трудно да кажа
- е, аз скоро купувах и ще ти кажа - 58лв. на Контитех (да си информиран).
ролка- по принцип се сменя само лагера и лагера е към 5-6 лв
инак целия обтегащ механизъм е към 150лв
- на останалите мотори, които го имат пак е около тая цифра;
-ангренажен комплект- двете вериги, двата успокоителя и обтегача за общо 270лв. на 200 000 се сменят, или ти идва 50лв на 50 000( на колкото обикновено се сменя ангренажен ремък)
- тука леееееко, ма не много леко ти бягат сметките. Да приемем, че частите са около 270лв. А за труд колко ще ти вземат, да кажем че се навият към 130-160лв. (което дори е малко!). Срещу половината за 4 цил. Станаха ли 400лв? Ама тя се сменяла на 200.000 видиш ли. Е да де, ма пък те повечето (да не кажа 99%) са за смяна или като ги купиш, или в следващите 2-3г. експлоатация. Та някак си тия 400++лв. си ги плащаш. И не са са несъизмерими със 80-100лв. на малките мотори, ако ще и 2-3 пъти да сменяш;
- съединител комплект около 350лв марков лук, сакс... По принцип 200 000 и сваляш и си сменяш съединител, вериги и забравяш за каквото и да е в следващите 200 000. Макар че ако се кара с акъла си, съединителя кара много повече
- мдаааа, те ВРите ги вземат все улегнали хора да ги карат с акъла си



- бенз помпа на вдо, бош, пиербург е около 300-350лв
- срещу 90-120лв....
- сегменти - еднакви са като на 1.8 моторите от 90-те само че имаш 6бр, не 4. Към 30лв на бутало идваше
- още 1,5 пъти по-скъпо
- лагери към 150-170лв комплекта на колбненшмит
- срещу 120-130 на същата марка
- гарнитура- 50-60лв
- срещу 30-40;
- за мтоорите с блок бобина- около 400лв е истинска на беру и е слабо за мен място.
- уха, срещу 120-140 оригинална от Ауто+;
- дебитомер около 600лв нов
- машааала, над двойно!
Мисля на колегата му се изясниха някои цени, ама ти не каза не даваш ли 1000лв. на година за изброените от мен по-горе износващи се детайли и течности?!
- Cern Swiss
- Мнения: 397
- Регистриран на: Пон 15 ное 2010 18:39
- Автомобил:
- Двигател:
Re: Няколко въпроса за VR6 2.8
Като не си съгласен сподели и твоя опит, всички грешим... 

Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 86 госта