Тресе на празех ход..

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
Потребителски аватар
Tishku
Мнения: 3141
Регистриран на: Пон 16 яну 2006 16:24
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София/Бургас

Тресе на празех ход..

Мнениеот Tishku » Съб 25 ное 2006 15:56


ГЛедах други такива теми, ама тяхните проблеми при мен ги отписвам..
Значи появява се тресене и вибрации когато изключа колата от скорост, но не винаги... имам няклко неща наум ама искам още мнения от какво може да бъде, и да ги премахвам 1 по 1 ... Г3 ГТи 2е мотор.

пп. Пак казвам не винаги ги има тези вибрации, а като ги има стрелката на оборотомера леко пада към по ниски обороти и после се нормализира..

Мерси




Потребителски аватар
radotom
Модератор
Модератор
Мнения: 19709
Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
Автомобил: Passat B6
Двигател: CBBB
Местоположение: Пловдив

Мнениеот radotom » Съб 25 ное 2006 16:07


Ами просто ти падат малко оборотите, Тишко и за това двигателя ти работи неустойчиво и тресе. И на мен, като ми паднат под 700 об/мин тресе. Спадат.. спадаха! до вчера и до 500 на студен мотор. Вдигнах ги малко от стопорното болтче на дросела. Не въртях винта на байпасния канал на клапата, защото загрее ли, си ги държи нормално. Може обаче и да съм сгрешил в избора на метод.
А иначе... стандартното:
проверка центровка
проверка свещи и кабели
почистване моторчето за празен ход
проверка исправността и конуса на пръскане на 5-а дюза (ако говорим за студен мотор)
...
Един по една, както казват 'ората!


Потребителски аватар
Tishku
Мнения: 3141
Регистриран на: Пон 16 яну 2006 16:24
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София/Бургас

Мнениеот Tishku » Съб 25 ное 2006 16:11


Еми не на студен... прави го когато си поиска... кабелите и свещите са на няма и годинка или в Км ... към 10 000, и аз мисля за моторчето за празен ход ама там нищо не му разбирам и .... притеснявам се да не е нещо инжекцииката че.. :cry:


Потребителски аватар
radotom
Модератор
Модератор
Мнения: 19709
Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
Автомобил: Passat B6
Двигател: CBBB
Местоположение: Пловдив

Мнениеот radotom » Съб 25 ное 2006 16:29


Ми... за моторчето е писано. Сваляш го и с корисилин го напълваш и испразваш няколко пъти там, дето минава въздуха. Аз го правих, не забелязах някаква разлика. Само не знам дали нямаше да е добра идея да му капна на осчицата малко тъничко масалце, преди да го сложа отново, ама...
Иначе при мен тресенето идва главно от запушване на испускателната система. Карам на ниски обороти, около 2200-2500 макс. Като почне да става доста дразнещо и да мени много оборотите сутрин, опъвам се по магистралата до работа а 4-а, с около 3500- 4000 оборота (около 120-130 км/ч на 4-а) и поне за седмица- две се оправят нещата. Но карам към 35 км. Преди време ходих до Македония и карах по-бързичко. Тогава явно добре беше издухало боклуците, защото близо 6 месеца нямах проблем с оборотите на празен ход или с претрисане.


Потребителски аватар
Tishku
Мнения: 3141
Регистриран на: Пон 16 яну 2006 16:24
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София/Бургас

Мнениеот Tishku » Съб 25 ное 2006 16:39


О може да, мойта генерация е "СУПЕР" :) и без това трябва да се сменя, ако не се оправи ще му мисля пак :)



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 74 госта