ГЛедах други такива теми, ама тяхните проблеми при мен ги отписвам..
Значи появява се тресене и вибрации когато изключа колата от скорост, но не винаги... имам няклко неща наум ама искам още мнения от какво може да бъде, и да ги премахвам 1 по 1 ... Г3 ГТи 2е мотор.
пп. Пак казвам не винаги ги има тези вибрации, а като ги има стрелката на оборотомера леко пада към по ниски обороти и после се нормализира..
Мерси
Тресе на празех ход..
- radotom
- Модератор
- Мнения: 19709
- Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
- Автомобил: Passat B6
- Двигател: CBBB
- Местоположение: Пловдив
Ами просто ти падат малко оборотите, Тишко и за това двигателя ти работи неустойчиво и тресе. И на мен, като ми паднат под 700 об/мин тресе. Спадат.. спадаха! до вчера и до 500 на студен мотор. Вдигнах ги малко от стопорното болтче на дросела. Не въртях винта на байпасния канал на клапата, защото загрее ли, си ги държи нормално. Може обаче и да съм сгрешил в избора на метод.
А иначе... стандартното:
проверка центровка
проверка свещи и кабели
почистване моторчето за празен ход
проверка исправността и конуса на пръскане на 5-а дюза (ако говорим за студен мотор)
...
Един по една, както казват 'ората!
А иначе... стандартното:
проверка центровка
проверка свещи и кабели
почистване моторчето за празен ход
проверка исправността и конуса на пръскане на 5-а дюза (ако говорим за студен мотор)
...
Един по една, както казват 'ората!
- radotom
- Модератор
- Мнения: 19709
- Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
- Автомобил: Passat B6
- Двигател: CBBB
- Местоположение: Пловдив
Ми... за моторчето е писано. Сваляш го и с корисилин го напълваш и испразваш няколко пъти там, дето минава въздуха. Аз го правих, не забелязах някаква разлика. Само не знам дали нямаше да е добра идея да му капна на осчицата малко тъничко масалце, преди да го сложа отново, ама...
Иначе при мен тресенето идва главно от запушване на испускателната система. Карам на ниски обороти, около 2200-2500 макс. Като почне да става доста дразнещо и да мени много оборотите сутрин, опъвам се по магистралата до работа а 4-а, с около 3500- 4000 оборота (около 120-130 км/ч на 4-а) и поне за седмица- две се оправят нещата. Но карам към 35 км. Преди време ходих до Македония и карах по-бързичко. Тогава явно добре беше издухало боклуците, защото близо 6 месеца нямах проблем с оборотите на празен ход или с претрисане.
Иначе при мен тресенето идва главно от запушване на испускателната система. Карам на ниски обороти, около 2200-2500 макс. Като почне да става доста дразнещо и да мени много оборотите сутрин, опъвам се по магистралата до работа а 4-а, с около 3500- 4000 оборота (около 120-130 км/ч на 4-а) и поне за седмица- две се оправят нещата. Но карам към 35 км. Преди време ходих до Македония и карах по-бързичко. Тогава явно добре беше издухало боклуците, защото близо 6 месеца нямах проблем с оборотите на празен ход или с претрисане.
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 74 госта