Търсих в търсачката, попаднах на някакви откъслечни информации, но не можем да си решим проблема.

След редовна смяна на спирачна течност педала на съединителя не желае да реагира адекватно.
Потъва, не се вдига сам до горе, скоростите хъркат и т.н. все симптоми на прецакана/и помпа/и на съединителя.
Някой има ли някакви идеи, при положение, че преди това нямаше никаква загуба на сп.течност?!
Понякога обаче проявяваше симптомите, но много непостоянно и не му е обърнато внимание на време.
Проблема е, че не искам да се тръгва по редовната процедура, сменяме горната помпа, че е най-лесно, после и долната, щото може би няма да се оправи, спирачни течности, обезвъздушаване....., абе мъка.

Срещнах нещо, което може да се окаже причина, но все още не е разглобена колата, засега събирам мнения.
Възможно ли е това и някой срещал ли го е като проблем.
Естествено по закона на МърФи въпроса е малко спешен, щото колата е У, а баща ми има изпит пред ДАИ с нея в понеделник!

NerdiX написа:Привет!
Дойде ми до главата таз беля, да ми пропада педала, омеква, не се връща в начално състояние, избутвам го в горно положение с крак и т.н. Проявява се най-много при високите предавки - 5 и 6. Но е много неприятно след шофиране извънградско да "приплъзвам" рисковано с "липсващ" полусъединител на последващо градско.
Смених горна помпа, но без успех. На този етап реших да не бързам с долна помпа... Теч на течност нямам, обезвъздушена е системата. Консултирах се с майстори, разрових се и по разни форуми. Най-отзивчиви са руснаците. Появява се луфт на първичния вал. Ако изработката е от стомана возилата ни щяха да са 2.5 тона, използват меки сплави и се стига до този проблем в дизайна, па ти сменяй половината кола, за да разбереш, че помпи, съединител и кутия са в ред.
http://volkswagen.msk.ru/forum/index.php?showtopic=92285&st=20
В последният пост, пича опива проблема и решението, макар и за Галакси, приложили са го на Шаран и други VW-та. В същия форум открих над 10 теми с това решение, включително уплътняване с шайба от жигула...
Посочват същия луфт като виновник за проблемно включване на 1-ва и задна.
Надявам се, че ще доредя до сервиз в рамките на една седмица, като ще "изследваме" точно този "д-ефект", след което ще постна отзиви.Нямам идея дали след фейслифта 2007 фабрично се вгражда пластмасов трипътник за обезвъздушаване на съединителя, но при мен се оказа, че си е стария - метален. Според инструкция: на vw, спусната до официалните им сервизи през 2006 г. металния трябва да се замени с пластмасов. - Смених го, иначе забравях за свестно обезвъздушаване
![]()
Горепосоченият луфт в гнездото на аксиалния лагер се оказа "скромен" - цели 1.8 мм, последва шайба на струг и сега съм на "педала'
За протокола, смених съединителя комплект, макар че можеше да остиска някакви километри, не си позволих неблагоразумието да карам с калпав маховик и леко загладен феродов диск.![]()
Горната помпа има податливи на патиниране клеми, но е издръжлива. В повечето случаи е достатъчно само да се напръска с правилния спрей за премахване патината от клемите, без да излизате от 190 кинта за оригинална...
Колата е с метален трипътник за обезвъздушаване и уж е направено както трябва.

Мерси предварително.
