Мнениеот NovobranecGT » Нед 23 яну 2005 16:11
Трябва да се гледа всичко под лупа, а по-специално за моно инжекциите оня шибан потенциометър на дроселовата клапа.Като цяло ако се занесе на добър сервиз могат да ти направят диагностика и да се види дали всичко по инжекциона е в ред, а на газ анализатора показва дали гори масло или пък разхода е много голям, за състоянието на мотора може да се съди и по свещите му.По принцип моето мнение е, че колите са като жените - въпрос на късмет!Има и друг вариант, мотора да е набъкан с добавки и отначало да е слънце, а след около 500км след смяната на маслото да грохне.
Ако няма към кого да се обърнеш може да използваш услугите на Vaskoto1 ако е свободен, прати му л.с.
Хайде със здраве!