Kабел за детонацията.
- batslav
 - Мнения: 159
 - Регистриран на: Чет 30 ное 2006 18:18
 - Автомобил:
 - Двигател:
 - Местоположение: Я-л/София
 
Kабел за детонацията.
Имам питане.Имам голф 3 ГТИ 2 Е 115 к.с. и ми е изгорял този кабел за детонацията, колата ми заглахва и на бензин и на газ вазможно ли е този кабел да е от голямо значение.При положение че мотора ми е наред отварял сам го за смяна на сегменти и гумички на клапаните,сменил сам свещи палец ваздушни филтри катализатора сам махнал на 3 сервиза сам я карал за ланди сонди и електроника и не незнам какво да правя(Пример ако карам с 80 км. исам на 5 предавка като варна 4 все едно стои на едно място иска време и тогава набира)Не е и саединител на високи скорости и обороти е добре.
			
									
									- radotom
 - Модератор

 - Мнения: 19726
 - Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
 - Автомобил: Passat B6
 - Двигател: CBBB
 - Местоположение: Пловдив
 
Принципно, откачането на който и да е от датчиците, ако не загасне колата, то компа минава в авариен режим. Не ти се комадват доста от...да го кажем "екстрите" на мотора, в това число и петата дюза, за студен старт, която според достоверни источници във форума играе ролята и на обогатителна помпа при рязко ускорение.
Така, че отговора е ДА! Важен е! Освен това, този датчик е пряко отговорен за промяната на ъгъла на изпреварване на искрата.
Защо обаче смяташ, че този датчик ти е изгорял? Механично увреждане ли?
			
									
										
						Така, че отговора е ДА! Важен е! Освен това, този датчик е пряко отговорен за промяната на ъгъла на изпреварване на искрата.
Защо обаче смяташ, че този датчик ти е изгорял? Механично увреждане ли?
- batslav
 - Мнения: 159
 - Регистриран на: Чет 30 ное 2006 18:18
 - Автомобил:
 - Двигател:
 - Местоположение: Я-л/София
 
radotom написа:Принципно, откачането на който и да е от датчиците, ако не загасне колата, то компа минава в авариен режим. Не ти се комадват доста от...да го кажем "екстрите" на мотора, в това число и петата дюза, за студен старт, която според достоверни источници във форума играе ролята и на обогатителна помпа при рязко ускорение.
Така, че отговора е ДА! Важен е! Освен това, този датчик е пряко отговорен за промяната на ъгъла на изпреварване на искрата.
Защо обаче смяташ, че този датчик ти е изгорял? Механично увреждане ли?
закарах колата на сервиз тук в София мисляче беше D & S motors както и да е, там ми откриха че този кабел не работи всичко останало си е наред.
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: didomotors и 70 госта