Golf 2 1,8 mi - Теч на масло от горна гарнитура

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
slavv m
Мнения: 11
Регистриран на: Пон 02 яну 2012 14:14
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: varna

Golf 2 1,8 mi - Теч на масло от горна гарнитура

Мнениеот slavv m » Пет 23 мар 2012 17:41


Колеги искам да помоля за съвет колата е Golf 2 1,8 mi смених горната гарнитура поради теч с нова коркова сложих и силикон но отново протече после попитах за друга гарнитура да не е коркова но ми казаха че няма и отново сложих коркова този път без силикон но отново леко сълзи. Може ли някой да помогне




Потребителски аватар
Stoqnov_
Мнения: 128
Регистриран на: Пон 02 яну 2012 23:52
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Balgariq

Re: Теч на масло от горна гарнитура

Мнениеот Stoqnov_ » Пет 23 мар 2012 19:30


Колега, нямаш абсолютно никакъв проблем с този теч, не е нищо сложно, което да не можеш да направиш сам, или да има "тъпкости".

Аз от доста години ползвам едно лепило на фирмата- ВиторРенц или нещо подобно се чете. Метална малка тубичка, със синьо-бели надписи. Вътре е черно лепило-силиконово. По принцип се използва за детайли, които се слепят без гарнитура.
След като си почистил добре мястото, намажи тънко от двете страни гарнитурката и сложи капака, като спазиш схемата за затягане на болчетата. Но не пали мотора поне ден, да стегне добре лепилото, съхне доста бавно.


Потребителски аватар
Glove
Мнения: 2045
Регистриран на: Сря 03 май 2006 23:35
Автомобил: VW Golf MK2 GTI
Двигател: AUM
Местоположение: Варна

Re: Теч на масло от горна гарнитура

Мнениеот Glove » Пет 23 мар 2012 19:46


Първо, какви са шпилките на главата, тези които са за корковата гарнитура имат пръстен който ограничава притягането на гарнитурата и от там да не се смачква повече от необходимото за да не протича. От това е проблема в повечето случей.
Има друга гарнитура и е гумена но е по-скъпа от корковата, за нея шпилкоите нямат ограничители а те са на самата гарнитура.


slavv m
Мнения: 11
Регистриран на: Пон 02 яну 2012 14:14
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: varna

Re: Теч на масло от горна гарнитура

Мнениеот slavv m » Пет 23 мар 2012 20:15


Моите шпилки са с ограничение.Това значи ли че трябва да се стяга повече


emo-gar
Мнения: 3443
Регистриран на: Съб 16 сеп 2006 23:13
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София,Lantra 1.5 ,Golf 3-ABS,Vento-R.I.P.

Re: Golf 2 1,8 mi - Теч на масло от горна гарнитура

Мнениеот emo-gar » Съб 24 мар 2012 8:51


Точно за коркова е,но се чисти повърхността до "скърцане",а на сглобките на луничката и дъгата се поставя малко маслоустойчив силикон.По подразбиране-капакът да е прав,това се усеща ако го наложиш без гарнитурата и да ляга точно по главата...иначе ще играе малко чук по него-особено в зоните на гайките.Стягане-от средата към краищата,кръстосано,само с отвертковия накрайник на гедоре..камъче 10.И не очаквай да издържи повече от година,ама са по 5лв. тия гарнитурки.
НИКОГА не мажи самият корк със силикон,голяма грешка,изпитана от доста хора,включително и мен !!!


Потребителски аватар
zfa159
Мнения: 7908
Регистриран на: Сря 31 яну 2007 12:16
Автомобил: Mitsubishi Outlander + B4 Syncro
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: Golf 2 1,8 mi - Теч на масло от горна гарнитура

Мнениеот zfa159 » Съб 24 мар 2012 9:45


Купуваш си гумена на victor reinz,махаш и внимателно металните пръстени,където са отворите за шпилките (излизат си лесно,само гледай да не я скъсаш),почистваш хубаво и обезмасляваш капака и главата (проверяваш и капака дали е крив,както каза колегата) и си я монтираш,със силикон (за препоръчване пак на същата марка).Това е най-лесния ти вариант,защото иначе за да сложиш гумена,трябва да вадиш и сменяш шпилките,а корковите карат малко време и после пак протичат.Само че примерно ако г-рата е Елринг,не можеш да извадиш само тези метални втулки,затова ти трябва да е reinz.
:beer


Потребителски аватар
Stoqnov_
Мнения: 128
Регистриран на: Пон 02 яну 2012 23:52
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Balgariq

Re: Golf 2 1,8 mi - Теч на масло от горна гарнитура

Мнениеот Stoqnov_ » Съб 24 мар 2012 16:04


Към колегата- пуснал темата: Изразявам лично мнение, базирано на опит- не е пробллем, че ще сложиш коркова гарнитура. В никакъв случай, под какъвто и да е предлог не искам да влизам в полемики коя гарнитура е по-добрата- гумена или коркова, но колегата писал преди мен греши- Коркова гарнитура ще си кара повече от година, гарантирам- ако е качествена и се сложи така, както написах в първото си мнение в темата. Съвременните силикони и лепила на същата основа /или обратното/са достатъчно издържливи и температурната амплитуда не скъсява осезаемо живота на гарнитурата, намазана с тях. От няколко години ползвам лепилото на фирма "виктор-ренц" в металните тубички,, до сега не са протекли гарнитури за по-малко от година, ако всичко е както трябва. Лично съм правил и за пример---картер- на Алфа-Ромео146, който е контактен без гарнитура. С въпросният силикон кара над две години и не е просълзило никъде.


Потребителски аватар
KING-T
Мнения: 427
Регистриран на: Пет 13 юли 2007 11:47
Автомобил: VW Bora TDI 90кс
Двигател: AGR 2000г
Местоположение: Русе

Re: Golf 2 1,8 mi - Теч на масло от горна гарнитура

Мнениеот KING-T » Съб 24 мар 2012 18:42


zfa159 написа:Купуваш си гумена на victor reinz,махаш и внимателно металните пръстени,където са отворите за шпилките (излизат си лесно,само гледай да не я скъсаш),почистваш хубаво и обезмасляваш капака и главата (проверяваш и капака дали е крив,както каза колегата) и си я монтираш,със силикон (за препоръчване пак на същата марка).Това е най-лесния ти вариант,защото иначе за да сложиш гумена,трябва да вадиш и сменяш шпилките,а корковите карат малко време и после пак протичат.Само че примерно ако г-рата е Елринг,не можеш да извадиш само тези метални втулки,затова ти трябва да е reinz.
:beer


Точно и аз така съм направил,както е казал колегата и вече 3 година нямам никакъв теч от там.Гумената гарнитура victor reinz ми излезе около 16 лв. тогава ама си заслужава тази пари. :да:


slavv m
Мнения: 11
Регистриран на: Пон 02 яну 2012 14:14
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: varna

Re: Golf 2 1,8 mi - Теч на масло от горна гарнитура

Мнениеот slavv m » Съб 24 мар 2012 19:18


И аз мисля да взема гумена защото вече купих 2 коркови.Възможно е и капака да ми е малко крив защото като го сложих на гарнитурата не прилепна плътно.Как да го изправя точно защото да го удрям с чука някак ми се вижда много грубо :D и да попитам силикона къде да го сложа на гарнитурата или на капака и блока не е ли възможно от силикона гарнитурата да преплъзне и да влезе навътре


Потребителски аватар
zfa159
Мнения: 7908
Регистриран на: Сря 31 яну 2007 12:16
Автомобил: Mitsubishi Outlander + B4 Syncro
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: Golf 2 1,8 mi - Теч на масло от горна гарнитура

Мнениеот zfa159 » Съб 24 мар 2012 19:48


Силикон мажеш и на главата и на капака,за да залепне г-рата и за двете повърхности.Моят капак е доста крив и не съм го изправял,защото гумената г-ра е по-дебела и заедно със силикона поема кривините и няма проблеми.Преди 2 години съм я сменял по гореописания начин и няма капка масло навън :) Г-рата се фиксира по шпилките и няма как да приплъзне и да отиде на някъде,защото шпилките я фиксират достатъчно добре :)
:beer


slavv m
Мнения: 11
Регистриран на: Пон 02 яну 2012 14:14
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: varna

Re: Golf 2 1,8 mi - Теч на масло от горна гарнитура

Мнениеот slavv m » Съб 24 мар 2012 20:47


Благодаря на всички за съветите при първа възможност вземам гумена гарнитура и я сменям


Потребителски аватар
lozan67
Мнения: 734
Регистриран на: Чет 03 авг 2006 20:47
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Golf 2 1,8 mi - Теч на масло от горна гарнитура

Мнениеот lozan67 » Пон 26 мар 2012 5:09


Не мажи гарнитурата със силикон. Ако ти се наложи да я махаш ти гарантирам, че капака на калапаните ще го извадиш на вълни. Но ако все пак си решил. Мажеш главата ,слагаш гарнитурата, мажеш отгоре, слагаш капака и чакаш 1 час преди да започнеш да стягаш. На пресен силикон гарнитурата от стягането винаги се подхлъзва навътре. На моята кола за 6 години съм сменил към 30. Не си давай парите за гумено метални пак даржът толкова/лично съм си купувал2/. Последно, когато спрях теча от капака, взе да избива от всякъде другаде/семеринги, датчици и т.н/. Това вече ме вбеси и след като се наложи да си купувам капак, защото наистина Виктор-Рейнц е много як силикон, новия направо му махнах мрежичките, които са за задържане на маслото. Мислех да пускам маркуча като на некоя Лада, но докато намеря толкова дълъг си го пъхнах пак в кутията на филтъра. И чудо, спре да ми омаслява филтъра, е малко .но нищо в сравнение от преди. За 2 месеца протече само от полумесеца , но гарнитурата е някакво менте което намерих в мазето/по едно време де що видех модел гарнитура си взимах за проба/. Ако все пак не ти се вандалства като мен по капака, вземи една горелка и хубаво обгори мрежичките, с миене не става.


Потребителски аватар
Steels
Мнения: 419
Регистриран на: Пон 28 юли 2008 17:59
Автомобил: Arteon SB 280hp
Двигател: DNFE
Местоположение: Бургас/София

Re: Golf 2 1,8 mi - Теч на масло от горна гарнитура

Мнениеот Steels » Пон 26 мар 2012 9:46


Колега послушай съвета на zfa159 лично той ми я смени моята гарнитура и ми я намаза със черният силикон и от ноември месец до сега никакви проблеми eusa



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 99 госта