питане за карборатор 2e2
- toci_83
- Мнения: 74
- Регистриран на: Чет 02 ное 2006 9:48
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пазарджик
- Контакти:
питане за карборатор 2e2
искам да попитам от каде се реголират оборотите на 2Е2 , и може ли да се реголират при студен двигател и топал в смисал като е студен да работи с едни а като загрее с други. питам защото като е студена вдига 1600-1800 а като загрее след около 10 мин. стават на 900-1000 и няма ли начин да се изравнят или поне да ги намаля малко
- radotom
- Модератор
- Мнения: 19577
- Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
- Автомобил: Sharan 7M
- Двигател: AFN
- Местоположение: Пловдив
Баце, бас връзвам, че поне да се намалят ще има начин, ама как знае само ей тоя човек:
http://forum.vwclub.bg/viewtopic.ph ... highlight=
http://forum.vwclub.bg/viewtopic.ph ... highlight=
- galaboff
- Мнения: 426
- Регистриран на: Пет 03 ное 2006 20:16
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Горе, върху капака на въздушния филтър има капаче (гумено, кръгло), което като махнеш и пъхнеш там не дебела плоска отверка можеш да си регулираш сместа... прави се на топъл двигател, тогава, когато вече се е изключил автоматичния смукач
Само имай в предвид, че при по-ниски обороти колата ще се тресе, а това не е хубаво за мотора... Отиват по-бързо тампоните му, коляновия вал и т.н....
Само имай в предвид, че при по-ниски обороти колата ще се тресе, а това не е хубаво за мотора... Отиват по-бързо тампоните му, коляновия вал и т.н....
Можеш да намалиш оборотите когато работи автоматичния смукач, но ми е трудно да обясня... значи като гледаш карбуратора отдясно долу има едно палче, което "подава" газ докато работи смукача. Та това палче има възможност да се настройва в определени граници. С малко шестограмче (не си спомням точно колко беше) развиваш - настройваш - затягаш. Не пипай сместа отгоре ако нямаш газ-анализатор естествено.
Успех!
Успех!
- Vasseto
- Мнения: 2643
- Регистриран на: Вто 06 сеп 2005 17:09
- Автомобил: Passat B7 Passat B5_5 Jetta V
- Двигател: CFFB AVF BXE
- Местоположение: Пловдив
Не ги пипай тези настройки ами си провери всички кабели към карбуратора.Мога да се хвана на бас че имаш скъсан /окислен/кабел на кръглия черен клапан от страната на ангренажния ремък.Този клапам осигурява високи обороти за 10-15 сек като запалиш.И представлява една би метална пластина.Ако не се подгрява то мотора го загрява след 10 мин и всичко си идва в нормите.
Успех!
Успех!
Последна промяна от Vasseto на Сря 29 ное 2006 22:04, променено общо 1 път.
- vit_autosofia
- Мнения: 2545
- Регистриран на: Нед 20 фев 2005 8:13
- Автомобил: Мерцедес W210 2002г
- Двигател: 2700CDI
- Местоположение: Орланденбург
- Контакти:
KRIS написа:Можеш да намалиш оборотите когато работи автоматичния смукач, но ми е трудно да обясня... значи като гледаш карбуратора отдясно долу има едно палче, което "подава" газ докато работи смукача. Та това палче има възможност да се настройва в определени граници. С малко шестограмче (не си спомням точно колко беше) развиваш - настройваш - затягаш. Не пипай сместа отгоре ако нямаш газ-анализатор естествено.
Успех!
е това шестограмче пипне ли го сметай че е разбазикал карбуратора на 90%.бъзикането на същото води до други проблеми.
- kav4o
- Мнения: 921
- Регистриран на: Нед 11 юни 2006 23:27
- Автомобил: VW Golf MK2
- Двигател: ABF 1988
- Местоположение: Разград/Русе,club ProStreet
galaboff написа:Горе, върху капака на въздушния филтър има капаче (гумено, кръгло), което като махнеш и пъхнеш там не дебела плоска отверка можеш да си регулираш сместа... прави се на топъл двигател, тогава, когато вече се е изключил автоматичния смукач
Само имай в предвид, че при по-ниски обороти колата ще се тресе, а това не е хубаво за мотора... Отиват по-бързо тампоните му, коляновия вал и т.н....
Да,да...не карай човека да бъзика там,че и на мен един "майстор" ми ги свали оттам и сега у целия град не мога да си намеря кай да го оправи.
За оборотите има един болт 13 точно на гърба на карба от лявата страна
- kav4o
- Мнения: 921
- Регистриран на: Нед 11 юни 2006 23:27
- Автомобил: VW Golf MK2
- Двигател: ABF 1988
- Местоположение: Разград/Русе,club ProStreet
Re: питане за карборатор 2e2
toci_83 написа:искам да попитам от каде се реголират оборотите на 2Е2 , и може ли да се реголират при студен двигател и топал в смисал като е студен да работи с едни а като загрее с други. питам защото като е студена вдига 1600-1800 а като загрее след около 10 мин. стават на 900-1000 и няма ли начин да се изравнят или поне да ги намаля малко
Нищо не пипай-съвсем нормално е да са така оборотите...моята я носих да я бъзикат щото загряла държеше 1200 оборота,а ако знаех че така ша усерат работата,немаше да им дам да погледнат под капака даже
Сега при подаване на повече газ и отпускане се чува глъхнене откъм всмукателния колектор Трява някак да го оправя..
- Plamen_RI
- Мнения: 1724
- Регистриран на: Пон 03 юли 2006 21:00
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Направо не е истина колко малко хора му вдяват на тоя карбуратор...какви ли не пишман майстори-лададжии се изживяват като...айде нема значение като какво.И мен ме боля главата колега, далечко си за Ваското и Вит, щото те са му докторите на туй чудо, ама съвет от опит - намери си майстор от който друг човек с 2е2 е доволен, не се сещам друго какво да те посъветвам
Успех от мен!
Успех от мен!
- vit_autosofia
- Мнения: 2545
- Регистриран на: Нед 20 фев 2005 8:13
- Автомобил: Мерцедес W210 2002г
- Двигател: 2700CDI
- Местоположение: Орланденбург
- Контакти:
Re: питане за карборатор 2e2
kav4o написа:toci_83 написа:искам да попитам от каде се реголират оборотите на 2Е2 , и може ли да се реголират при студен двигател и топал в смисал като е студен да работи с едни а като загрее с други. питам защото като е студена вдига 1600-1800 а като загрее след около 10 мин. стават на 900-1000 и няма ли начин да се изравнят или поне да ги намаля малко
Нищо не пипай-съвсем нормално е да са така оборотите...моята я носих да я бъзикат щото загряла държеше 1200 оборота,а ако знаех че така ша усерат работата,немаше да им дам да погледнат под капака даже
Сега при подаване на повече газ и отпускане се чува глъхнене откъм всмукателния колектор Трява някак да го оправя..
Е па направи си една екскурзия до София и ще ти го фиксна карба.И кафе ще черпя.
- kav4o
- Мнения: 921
- Регистриран на: Нед 11 юни 2006 23:27
- Автомобил: VW Golf MK2
- Двигател: ABF 1988
- Местоположение: Разград/Русе,club ProStreet
С удовоствие колега,само че все още не знам дали ще карам с него,има вероятност да сложа моноинджекция от рп. Дилемата дали да го оставя идва оттам,че ми се иска да е по-бърза колата,т.е. искам инджекция или да я засиля по някакъв начин,но май няма начин да се получи с карбуратора
Много благодаря,че предложи помоща си:bowdown Ако реша да го оставя сигурно ще дойда..бирата и мезето от мене
пп:Моя карб.мисля, че е 2ее щото има електронен блок като на моното и пълната инджекция
Много благодаря,че предложи помоща си:bowdown Ако реша да го оставя сигурно ще дойда..бирата и мезето от мене
пп:Моя карб.мисля, че е 2ее щото има електронен блок като на моното и пълната инджекция
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 70 госта