питане за карборатор 2e2

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
Потребителски аватар
toci_83
Мнения: 74
Регистриран на: Чет 02 ное 2006 9:48
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пазарджик
Контакти:

питане за карборатор 2e2

Мнениеот toci_83 » Сря 29 ное 2006 11:59


искам да попитам от каде се реголират оборотите на 2Е2 , и може ли да се реголират при студен двигател и топал в смисал като е студен да работи с едни а като загрее с други. питам защото като е студена вдига 1600-1800 а като загрее след около 10 мин. стават на 900-1000 и няма ли начин да се изравнят или поне да ги намаля малко




Потребителски аватар
radotom
Модератор
Модератор
Мнения: 19577
Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
Автомобил: Sharan 7M
Двигател: AFN
Местоположение: Пловдив

Мнениеот radotom » Сря 29 ное 2006 12:27


Баце, бас връзвам, че поне да се намалят ще има начин, ама как знае само ей тоя човек:
http://forum.vwclub.bg/viewtopic.ph ... highlight=


Потребителски аватар
toci_83
Мнения: 74
Регистриран на: Чет 02 ное 2006 9:48
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пазарджик
Контакти:

Мнениеот toci_83 » Сря 29 ное 2006 12:35


е тои хубаво разбира човека ама е чак в софия а аз съм от Пазарджик. доста път е.


Потребителски аватар
galaboff
Мнения: 426
Регистриран на: Пет 03 ное 2006 20:16
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот galaboff » Сря 29 ное 2006 12:40


Горе, върху капака на въздушния филтър има капаче (гумено, кръгло), което като махнеш и пъхнеш там не дебела плоска отверка можеш да си регулираш сместа... прави се на топъл двигател, тогава, когато вече се е изключил автоматичния смукач

Само имай в предвид, че при по-ниски обороти колата ще се тресе, а това не е хубаво за мотора... Отиват по-бързо тампоните му, коляновия вал и т.н....


Потребителски аватар
KRIS
Мнения: 72
Регистриран на: Пон 05 юли 2004 15:55
Автомобил:
Двигател:

Мнениеот KRIS » Сря 29 ное 2006 16:22


Можеш да намалиш оборотите когато работи автоматичния смукач, но ми е трудно да обясня... значи като гледаш карбуратора отдясно долу има едно палче, което "подава" газ докато работи смукача. Та това палче има възможност да се настройва в определени граници. С малко шестограмче (не си спомням точно колко беше) развиваш - настройваш - затягаш. Не пипай сместа отгоре ако нямаш газ-анализатор естествено.
Успех! :wink:


Потребителски аватар
toci_83
Мнения: 74
Регистриран на: Чет 02 ное 2006 9:48
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пазарджик
Контакти:

Мнениеот toci_83 » Сря 29 ное 2006 16:40


благодаря колега мисля че се сещам за какво говориш. то е едно малко болтче завито на една ламаринка която опира в едно като бардук. то се намира точно под ускорителната помпа. наи за това болтче става вапрос


Потребителски аватар
Vasseto
Мнения: 2643
Регистриран на: Вто 06 сеп 2005 17:09
Автомобил: Passat B7 Passat B5_5 Jetta V
Двигател: CFFB AVF BXE
Местоположение: Пловдив

Мнениеот Vasseto » Сря 29 ное 2006 16:49


Не ги пипай тези настройки ами си провери всички кабели към карбуратора.Мога да се хвана на бас че имаш скъсан /окислен/кабел на кръглия черен клапан от страната на ангренажния ремък.Този клапам осигурява високи обороти за 10-15 сек като запалиш.И представлява една би метална пластина.Ако не се подгрява то мотора го загрява след 10 мин и всичко си идва в нормите.

Успех!

Последна промяна от Vasseto на Сря 29 ное 2006 22:04, променено общо 1 път.


Потребителски аватар
vit_autosofia
Мнения: 2545
Регистриран на: Нед 20 фев 2005 8:13
Автомобил: Мерцедес W210 2002г
Двигател: 2700CDI
Местоположение: Орланденбург
Контакти:

Мнениеот vit_autosofia » Сря 29 ное 2006 18:16


KRIS написа:Можеш да намалиш оборотите когато работи автоматичния смукач, но ми е трудно да обясня... значи като гледаш карбуратора отдясно долу има едно палче, което "подава" газ докато работи смукача. Та това палче има възможност да се настройва в определени граници. С малко шестограмче (не си спомням точно колко беше) развиваш - настройваш - затягаш. Не пипай сместа отгоре ако нямаш газ-анализатор естествено.
Успех! :wink:

е това шестограмче пипне ли го сметай че е разбазикал карбуратора на 90%.бъзикането на същото води до други проблеми. :( :(


Потребителски аватар
kav4o
Мнения: 921
Регистриран на: Нед 11 юни 2006 23:27
Автомобил: VW Golf MK2
Двигател: ABF 1988
Местоположение: Разград/Русе,club ProStreet

Мнениеот kav4o » Сря 29 ное 2006 20:59


galaboff написа:Горе, върху капака на въздушния филтър има капаче (гумено, кръгло), което като махнеш и пъхнеш там не дебела плоска отверка можеш да си регулираш сместа... прави се на топъл двигател, тогава, когато вече се е изключил автоматичния смукач

Само имай в предвид, че при по-ниски обороти колата ще се тресе, а това не е хубаво за мотора... Отиват по-бързо тампоните му, коляновия вал и т.н....

Да,да...не карай човека да бъзика там,че и на мен един "майстор" ми ги свали оттам и сега у целия град не мога да си намеря кай да го оправи.
За оборотите има един болт 13 точно на гърба на карба от лявата страна :D


Потребителски аватар
kav4o
Мнения: 921
Регистриран на: Нед 11 юни 2006 23:27
Автомобил: VW Golf MK2
Двигател: ABF 1988
Местоположение: Разград/Русе,club ProStreet

Re: питане за карборатор 2e2

Мнениеот kav4o » Сря 29 ное 2006 21:06


toci_83 написа:искам да попитам от каде се реголират оборотите на 2Е2 , и може ли да се реголират при студен двигател и топал в смисал като е студен да работи с едни а като загрее с други. питам защото като е студена вдига 1600-1800 а като загрее след около 10 мин. стават на 900-1000 и няма ли начин да се изравнят или поне да ги намаля малко

Нищо не пипай-съвсем нормално е да са така оборотите...моята я носих да я бъзикат щото загряла държеше 1200 оборота,а ако знаех че така ша усерат работата,немаше да им дам да погледнат под капака даже :(
Сега при подаване на повече газ и отпускане се чува глъхнене откъм всмукателния колектор :( Трява някак да го оправя..


Потребителски аватар
Plamen_RI
Мнения: 1724
Регистриран на: Пон 03 юли 2006 21:00
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Plamen_RI » Сря 29 ное 2006 21:49


Направо не е истина колко малко хора му вдяват на тоя карбуратор...какви ли не пишман майстори-лададжии се изживяват като...айде нема значение като какво.И мен ме боля главата колега, далечко си за Ваското и Вит, щото те са му докторите на туй чудо, ама съвет от опит - намери си майстор от който друг човек с 2е2 е доволен, не се сещам друго какво да те посъветвам
Успех от мен!


Потребителски аватар
vit_autosofia
Мнения: 2545
Регистриран на: Нед 20 фев 2005 8:13
Автомобил: Мерцедес W210 2002г
Двигател: 2700CDI
Местоположение: Орланденбург
Контакти:

Re: питане за карборатор 2e2

Мнениеот vit_autosofia » Чет 30 ное 2006 5:56


kav4o написа:
toci_83 написа:искам да попитам от каде се реголират оборотите на 2Е2 , и може ли да се реголират при студен двигател и топал в смисал като е студен да работи с едни а като загрее с други. питам защото като е студена вдига 1600-1800 а като загрее след около 10 мин. стават на 900-1000 и няма ли начин да се изравнят или поне да ги намаля малко

Нищо не пипай-съвсем нормално е да са така оборотите...моята я носих да я бъзикат щото загряла държеше 1200 оборота,а ако знаех че така ша усерат работата,немаше да им дам да погледнат под капака даже :(
Сега при подаване на повече газ и отпускане се чува глъхнене откъм всмукателния колектор :( Трява някак да го оправя..

Е па направи си една екскурзия до София и ще ти го фиксна карба.И кафе ще черпя. :wink: :wink: :lol: :lol:


Потребителски аватар
kav4o
Мнения: 921
Регистриран на: Нед 11 юни 2006 23:27
Автомобил: VW Golf MK2
Двигател: ABF 1988
Местоположение: Разград/Русе,club ProStreet

Мнениеот kav4o » Чет 30 ное 2006 15:14


С удовоствие колега,само че все още не знам дали ще карам с него,има вероятност да сложа моноинджекция от рп. :?Дилемата дали да го оставя идва оттам,че ми се иска да е по-бърза колата,т.е. искам инджекция или да я засиля по някакъв начин,но май няма начин да се получи с карбуратора :?
Много благодаря,че предложи помоща си:bowdown Ако реша да го оставя сигурно ще дойда..бирата и мезето от мене :beer
пп:Моя карб.мисля, че е 2ее щото има електронен блок като на моното и пълната инджекция :hmmmm



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 70 госта