Реле за зареждане на Голф ІІ 1.8mi

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
bojidar13
Мнения: 40
Регистриран на: Нед 30 мар 2008 15:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Кърджали

Реле за зареждане на Голф ІІ 1.8mi

Мнениеот bojidar13 » Съб 05 фев 2011 14:27


От известно време имам проблеми сутрин със запалването и според майстора релето за зареждане трябва да се смени, защото зарядното напрежение е ниско - 13,1V (акумулатора ми е почти нов-на 1година).
Оригиналното реле е това:
Изображение
Релето, което ми дадоха само срещу 20лв е това:
Изображение

Тук има още няколко снимки на новото реле.

Притеснява ме надписа "Made in China" и разликата в каталожните номера.
Колата е Голф ІІ, 1.8mi, катализатор, 1986г.
Ако има някой "патил" или компетентен, моля да се изкаже!




Потребителски аватар
i.e.i
Мнения: 2563
Регистриран на: Чет 28 апр 2005 9:51
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Реле за зареждане на Голф ІІ 1.8mi

Мнениеот i.e.i » Съб 05 фев 2011 15:36


Слагаш и мериш зареждането.
:да:


Потребителски аватар
Persin
Мнения: 392
Регистриран на: Пон 11 яну 2010 21:03
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Russe-Pleven

Re: Реле за зареждане на Голф ІІ 1.8mi

Мнениеот Persin » Съб 05 фев 2011 15:39


колега като сложиш новото реле замери трябва да ти показва над 14 ако е така значе е ок.успех


bojidar13
Мнения: 40
Регистриран на: Нед 30 мар 2008 15:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Кърджали

Re: Реле за зареждане на Голф ІІ 1.8mi

Мнениеот bojidar13 » Съб 05 фев 2011 15:57


Благодаря, но въпроса е без да го слагам-не е проблема в завиване и развиване на 2 болта, ама ако го сложа и е менте няма да мога да го върна/подменя.


Потребителски аватар
Persin
Мнения: 392
Регистриран на: Пон 11 яну 2010 21:03
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Russe-Pleven

Re: Реле за зареждане на Голф ІІ 1.8mi

Мнениеот Persin » Съб 05 фев 2011 16:01


слагаи смело по някои път ментетата изкарват повече от оригинала :beer


bojidar13
Мнения: 40
Регистриран на: Нед 30 мар 2008 15:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Кърджали

Re: Реле за зареждане на Голф ІІ 1.8mi

Мнениеот bojidar13 » Нед 06 фев 2011 17:31


Хм, сложих го ...
Новото реле подъдържа 14,04V при празен ход и 13,72V при празен ход с включени къси светлини.
Старото реле държеше 13,86V при празен ход и 13,64V при празен ход с включени къси светлини (изглежда майстора дето го измери 13,1V е за бой).
Разлика 0,1-0,2V - язък за 20-те лева!


Потребителски аватар
lrlmodo
Мнения: 4356
Регистриран на: Нед 26 ное 2006 19:51
Автомобил: Zafira OPC
Двигател: Z20LET
Местоположение: София, Овча купел

Re: Реле за зареждане на Голф ІІ 1.8mi

Мнениеот lrlmodo » Пон 07 фев 2011 12:08


Що не си сложи реле на 14.5V
С него на фарове ще си на 14.1V-14.2V :wink:
Аз такова си сложих.


Потребителски аватар
i.e.i
Мнения: 2563
Регистриран на: Чет 28 апр 2005 9:51
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Реле за зареждане на Голф ІІ 1.8mi

Мнениеот i.e.i » Пон 07 фев 2011 13:06


Почисти връзките,алтернатор,стартер ,клеми и всичко ще си дойде на място.
....и ще имаш 1 реле в резерв.


Потребителски аватар
ktamen
Мнения: 6375
Регистриран на: Вто 23 мар 2010 18:52
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София - Ямбол

Re: Реле за зареждане на Голф ІІ 1.8mi

Мнениеот ktamen » Пон 07 фев 2011 16:35


Оригиналното реле взема минус от корпуса на алтернатора с едно ухо под едното болтче. Подгъни ухото така, че да не опира на корпус и го свържи пак към корпуса през някакъв диод с подходящ пад на напрежение. Ако сложиш обикновен изправителен диод напрежението ще се повиши с около 0,7V но е по добре да сложиш шотки диод и напрежението ще се вдигне с около 0,3V.
Футкцията на диода е да лъже релето, че напрежението е по-ниско отколкото е всъщност.
Диода трябва да издържа поне 5А.
Недей да повишаваш напрежението твърде много защото акумулатора ще започне да кипи.
Много е вероятно проблема ти да идва от окислени кабелни връзки, а не от скапано реле. Пробвай да измериш напрежението на извода на алтернатора и корпуса на алтернатора и ако е по-високо от това на акумулатора значи трябва да си почистиш кабелните връзки - най-често проблем създава връзката на минуса на акумулатора с купето на автомобила. Можеш да провериш дали масата ти е добра като измериш напрежението между минуса на акумулатора и корпуса на скоростната кутия при включени фарове - трябва да е по-малко от 0,01V


bojidar13
Мнения: 40
Регистриран на: Нед 30 мар 2008 15:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Кърджали

Re: Реле за зареждане на Голф ІІ 1.8mi

Мнениеот bojidar13 » Пон 07 фев 2011 19:11


Спирам с релето, благодаря на всички; имам по-сериозен проблем - щракат външни карета ...


Потребителски аватар
generala77
Мнения: 67
Регистриран на: Пон 08 яну 2007 17:50
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Балчик

Re: Реле за зареждане на Голф ІІ 1.8mi

Мнениеот generala77 » Съб 31 мар 2012 12:34


Благодаря на ktamen, точно това търсех. Благодаря на всички за мненията.



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 64 госта