Според мен по-скоро проблемът е отзад при чистачката.
По-добър вариант:
На чистачката отзад отиват 3 кабела: маса (може и да е директно на корпуса), сигнал за задействане (+12 волта, когато се натисне лостчето, режим на пръскане), постоянен +12 волта (винаги, когато си на контакт /и имобилайзерът, ако има такъв е изключен/).
Ако прекъсне постоянният плюс, то дефектът ще е точно както описания. Много често се случва, особено на по-старичките коли. Кабелите минават през гумен шлаух от лявата страна при пантите.
Т.е. провери има ли постоянен плюс отзад на контактие на модула с моторчето при контакт.
По-лошият вариант:
Вътре при моторчето има един контактор, които има за цел да спре чистачката в момента, в който тя стигне нулево положение, независимо дали е пуснато лостчето.
До колкото си спомням обаче задното модулче май е запресовано и не се отваря... трябва да се види.
Успех
