Здравейте колеги!
От скоро ми се появи този проблем-като изгася двигателя и фаровете продължават да си светят,а трябва да останат само габаритите.Нямам схема и започнах да вадя всички релета,но те така и не изгаснаха.Имате ли някакви идеи къде им е релето или каква е възможната причина?



Г2-фаровете светят и без контакт
- ivkata
- Мнения: 1146
- Регистриран на: Пет 17 мар 2006 19:08
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Нови Искър
Колега ,мисля че проблема ти идва от ключа на фаровете.Виждал съм подобен проблем на твоя.От натоварването което минава през ключа на фаровете,а не на последно място и от годинките на колата и експлоатацията и,пластинките в ключа за фаровете са"омекнали",и от там ти идват проблемите.Можеш да разглобиш ключето ,и да видиш за какво става въпрос,но наи добре го смени с ново.Между другото голфа няма релета за фаровете ,или поне не фабрично! 

- FLAIR
- Мнения: 102
- Регистриран на: Нед 09 окт 2005 17:25
- Автомобил: Golf IV
- Двигател: SR 1999
- Местоположение: София
Re: Г2-фаровете светят и без контакт
cmapmep написа:като изгася двигателя и фаровете продължават да си светят,а трябва да останат само габаритите.
Не мисля, че е от ключето за фаровете, или пластинките са почнали да играят гимнастика вътре!

По-скоро контактния ключ, но в този случай би трябвало колата да остане на контакт като загасиш) или проблемът е в това което казва 4oroi4o
Колкото до релетата - слагай ги и не се замисляй: има ефект и спестяваш главоболия като това тук. Инструкции ще намериш из форума доста.
- FLAIR
- Мнения: 102
- Регистриран на: Нед 09 окт 2005 17:25
- Автомобил: Golf IV
- Двигател: SR 1999
- Местоположение: София
wili98: моите уважения, но погледни схемата на фаровете за Golf. В момента, в който изключиш от контакт изчезват 12-те волта от клема X на ключа. От де тогава по дя... ключът за фаровете ще вземе 12 волта, за ги подаде точно там, че да ПРОДЪЛЖАТ да светят късите.
Постоянно захранване има на групата за габаритите, но ако те се мешат с групата за късите... абсурд малко (двата фара са поне 10 ампера за случаен контакт)
Ако не съм прав, някой да ме обори!
Освен ако тоя ключ не правен в междучасията на часовете по трудово и плете здраво контакти!?
Я по-добре cmapmep да каже правил ли е някакви модификации по автомобила и какви: напр. сменял ли е крушки с по-мощни, слагал ли е релета, рязал ли е жички при ключа на фаровете, че има да си гададем.
Постоянно захранване има на групата за габаритите, но ако те се мешат с групата за късите... абсурд малко (двата фара са поне 10 ампера за случаен контакт)
Ако не съм прав, някой да ме обори!
Освен ако тоя ключ не правен в междучасията на часовете по трудово и плете здраво контакти!?
Я по-добре cmapmep да каже правил ли е някакви модификации по автомобила и какви: напр. сменял ли е крушки с по-мощни, слагал ли е релета, рязал ли е жички при ключа на фаровете, че има да си гададем.

- ivkata
- Мнения: 1146
- Регистриран на: Пет 17 мар 2006 19:08
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Нови Искър
Моите ,уважения колега FLAIR ,но миналата седмица на служебната двойка стана точно това което не ти се вярва.След връщане на конт. ключ фаровете продължиха да светят
и аз бях озадачен,но както се изрази колегата wili98,няколко по резки манипулаций с ключа за фаровете и се оправиха нещата
Но предполагам няма да е за още дълго ,щото после замерих напрежението на фаровете при запален двг.,и то беше около 9 волта ,а на акумулатора беше 13,8 до 14 волта
А и самия ключ за фаровете е много "мекичък" при превключване на степените на светлините,виждал съм стопени ключове от голяма консумация или хлабава връзка 




- FLAIR
- Мнения: 102
- Регистриран на: Нед 09 окт 2005 17:25
- Автомобил: Golf IV
- Двигател: SR 1999
- Местоположение: София
spirof написа:...на клема 30 има постоянно 12 волта-дори и след изкарването на ключа
клема 56 е изход за фаровете
след като се разглоби ключа ще ти стане ясно защо работят фаровете
според мен е изтръпнала една от пластинките
Това за клема 30 - ясно, тя е за да ти захраниш габаритите на изключен двигател. Но след това, което казаха и wili98 и ivkata почвам да се замислям, че в ключа наистина пластинките в един момент започват да играят хоро и става ма....
ivkata написа:...после замерих напрежението на фаровете при запален двг.,и то беше около 9 волта ,а на акумулатора беше 13,8 до 14 волта...
Това значи, че ключът направо може да се подпали....

Директно смяна и релета.
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 37 госта