Г2-фаровете светят и без контакт

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
Потребителски аватар
cmapmep
Мнения: 6
Регистриран на: Чет 30 ное 2006 13:26
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас

Г2-фаровете светят и без контакт

Мнениеот cmapmep » Чет 30 ное 2006 13:54


Здравейте колеги!
От скоро ми се появи този проблем-като изгася двигателя и фаровете продължават да си светят,а трябва да останат само габаритите.Нямам схема и започнах да вадя всички релета,но те така и не изгаснаха.Имате ли някакви идеи къде им е релето или каква е възможната причина?




Потребителски аватар
L&R
Мнения: 9371
Регистриран на: Чет 09 юни 2005 15:19
Автомобил: CCC
Двигател:
Местоположение: coffeeforums.bg
Контакти:

Мнениеот L&R » Чет 30 ное 2006 13:56


Да, може да е в ключа на светлините проблема или поне от там тръгни.
Отваряш го и мериш на най-дебелата жица(синьо с жълто май беше цвета:roll:) дали изчезва +12V след изкл. от контакт и то с поставен и изваден превключвател.


Потребителски аватар
ivkata
Мнения: 1146
Регистриран на: Пет 17 мар 2006 19:08
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Нови Искър

Мнениеот ivkata » Чет 30 ное 2006 14:11


Колега ,мисля че проблема ти идва от ключа на фаровете.Виждал съм подобен проблем на твоя.От натоварването което минава през ключа на фаровете,а не на последно място и от годинките на колата и експлоатацията и,пластинките в ключа за фаровете са"омекнали",и от там ти идват проблемите.Можеш да разглобиш ключето ,и да видиш за какво става въпрос,но наи добре го смени с ново.Между другото голфа няма релета за фаровете ,или поне не фабрично! :wink:


Потребителски аватар
cmapmep
Мнения: 6
Регистриран на: Чет 30 ное 2006 13:26
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас

Мнениеот cmapmep » Чет 30 ное 2006 14:30


ОК.Благодаря за инфото колеги!Ще си потърся друг ключ.


Потребителски аватар
i.e.i
Мнения: 2563
Регистриран на: Чет 28 апр 2005 9:51
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот i.e.i » Чет 30 ное 2006 14:34


От дневните светлини сигурно контактния ключ ти е сдал багажа.
Затова релетата са най-доброто решение.


Потребителски аватар
Pichaga
Антиспамър №1
Антиспамър №1
Мнения: 16339
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 16:57
Автомобил: Opel Zafira B
Двигател: Z19DT
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Pichaga » Чет 30 ное 2006 15:23


90% ти е от ключа за светлините, вземи друг и пробвай, имал съм го тоя проблем, контактния ключ е малко вероятно


Потребителски аватар
L&R
Мнения: 9371
Регистриран на: Чет 09 юни 2005 15:19
Автомобил: CCC
Двигател:
Местоположение: coffeeforums.bg
Контакти:

Мнениеот L&R » Чет 30 ное 2006 15:31


Я виж за най-лесно дали ти се нагрява ключа на светлините ако са включени над 10 мин :idea: , ако да НОВ.


Потребителски аватар
radotom
Модератор
Модератор
Мнения: 19713
Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
Автомобил: Passat B6
Двигател: CBBB
Местоположение: Пловдив

Мнениеот radotom » Чет 30 ное 2006 16:01


[quote="ivkata"Между другото голфа няма релета за фаровете ,или поне не фабрично! :wink:[/quote]
Аха! Така е, но някои си слагаме! ;)
И ако твоите релета са били некадърно поставени, може и да ти прави мизерийка.


Потребителски аватар
4oroi4o
Мнения: 1502
Регистриран на: Чет 16 фев 2006 9:19
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот 4oroi4o » Чет 30 ное 2006 16:45


Проблема ти е в превключвателя за къси и дълги и мигачи. Аз преди на една от двойките бях сложил сини крушки и след 2г. експлоатация се случи същото. Топи се защото нямат релета! Ноб такъв певключвател струва 30лв. Погледни там а не ключа от където се пускат варовете! Успех!!!


Потребителски аватар
FLAIR
Мнения: 102
Регистриран на: Нед 09 окт 2005 17:25
Автомобил: Golf IV
Двигател: SR 1999
Местоположение: София

Re: Г2-фаровете светят и без контакт

Мнениеот FLAIR » Чет 30 ное 2006 17:51


cmapmep написа:като изгася двигателя и фаровете продължават да си светят,а трябва да останат само габаритите.


Не мисля, че е от ключето за фаровете, или пластинките са почнали да играят гимнастика вътре! :banana

По-скоро контактния ключ, но в този случай би трябвало колата да остане на контакт като загасиш) или проблемът е в това което казва 4oroi4o

Колкото до релетата - слагай ги и не се замисляй: има ефект и спестяваш главоболия като това тук. Инструкции ще намериш из форума доста.


Потребителски аватар
wili98
Щраусолог
Мнения: 7566
Регистриран на: Вто 07 дек 2004 12:42
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот wili98 » Чет 30 ное 2006 18:17


ключа за фарове е ..
контактният ключ по скоро би имал шанса ако не светеха въобще ...;)
моят правеше подобни гимнастики, няколко резки включвания изключвания.. и сме в джаза...


Потребителски аватар
FLAIR
Мнения: 102
Регистриран на: Нед 09 окт 2005 17:25
Автомобил: Golf IV
Двигател: SR 1999
Местоположение: София

Мнениеот FLAIR » Чет 30 ное 2006 23:20


wili98: моите уважения, но погледни схемата на фаровете за Golf. В момента, в който изключиш от контакт изчезват 12-те волта от клема X на ключа. От де тогава по дя... ключът за фаровете ще вземе 12 волта, за ги подаде точно там, че да ПРОДЪЛЖАТ да светят късите.
Постоянно захранване има на групата за габаритите, но ако те се мешат с групата за късите... абсурд малко (двата фара са поне 10 ампера за случаен контакт)
Ако не съм прав, някой да ме обори!

Освен ако тоя ключ не правен в междучасията на часовете по трудово и плете здраво контакти!?

Я по-добре cmapmep да каже правил ли е някакви модификации по автомобила и какви: напр. сменял ли е крушки с по-мощни, слагал ли е релета, рязал ли е жички при ключа на фаровете, че има да си гададем. :gruebel


Потребителски аватар
ivkata
Мнения: 1146
Регистриран на: Пет 17 мар 2006 19:08
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Нови Искър

Мнениеот ivkata » Чет 30 ное 2006 23:54


Моите ,уважения колега FLAIR ,но миналата седмица на служебната двойка стана точно това което не ти се вярва.След връщане на конт. ключ фаровете продължиха да светят :? и аз бях озадачен,но както се изрази колегата wili98,няколко по резки манипулаций с ключа за фаровете и се оправиха нещата :roll: Но предполагам няма да е за още дълго ,щото после замерих напрежението на фаровете при запален двг.,и то беше около 9 волта ,а на акумулатора беше 13,8 до 14 волта :shock А и самия ключ за фаровете е много "мекичък" при превключване на степените на светлините,виждал съм стопени ключове от голяма консумация или хлабава връзка :wink:


Потребителски аватар
spirof
Мнения: 420
Регистриран на: Сря 25 яну 2006 19:34
Автомобил: Audi A4 B5
Двигател: ADR 1998
Местоположение: Пловдив
Контакти:

Мнениеот spirof » Пет 01 дек 2006 9:21


ето какво разбрах за ключа на фаровете когато монтирах автоматиките за включване
на клема 30 има постоянно 12 волта-дори и след изкарването на ключа
клема 56 е изход за фаровете
след като се разглоби ключа ще ти стане ясно защо работят фаровете
според мен е изтръпнала една от пластинките
успех


Потребителски аватар
FLAIR
Мнения: 102
Регистриран на: Нед 09 окт 2005 17:25
Автомобил: Golf IV
Двигател: SR 1999
Местоположение: София

Мнениеот FLAIR » Пет 01 дек 2006 10:18


spirof написа:...на клема 30 има постоянно 12 волта-дори и след изкарването на ключа
клема 56 е изход за фаровете
след като се разглоби ключа ще ти стане ясно защо работят фаровете
според мен е изтръпнала една от пластинките


Това за клема 30 - ясно, тя е за да ти захраниш габаритите на изключен двигател. Но след това, което казаха и wili98 и ivkata почвам да се замислям, че в ключа наистина пластинките в един момент започват да играят хоро и става ма....

ivkata написа:...после замерих напрежението на фаровете при запален двг.,и то беше около 9 волта ,а на акумулатора беше 13,8 до 14 волта...


Това значи, че ключът направо може да се подпали.... :(
Директно смяна и релета.



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 37 госта