


Мнение за карборатори.
- lozan67
- Мнения: 734
- Регистриран на: Чет 03 авг 2006 20:47
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Мнение за карборатори.
Искам да попитам според вас 2Е3 по-добър ли е от 2Е2, като експлотационни качества. И дали са взаимозаменяйми, без да сменям колекторни тръби. А 2Е3 със 2ЕЕ? Благодаря предварително. Става дума за Golf2 1,6 .
-
- Мнения: 1594
- Регистриран на: Чет 24 ное 2005 15:10
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
най-добре е да смениш 2е2 с 2е3 ама ако намериш от пасат Б3-не ми се рови сега да ти кажа кой му е номера но това е много голяма рядкост-разликата м/у 2е2(1.6) и най масовия който ще намериш 2е3 от 1.3 мотор е диаметъра на дифузорите там те са 19 на 23мм(ако не бъркам)-докато на 2е2 за 1.6 и 1,8 и този 2е3 монтиран на Пасата са 22 на 26мм. Ако сложиш на 1.6 по-малкия 2е3 колата не може да се храни пълно и гори пове4е. Относно кнострукцията серията им е съща както и на 2ее - 2Е. 2е3 - по прост карбуратор откъм смукача, но имах приятели който незнаеха как действа той и само мрънкаха че неработи-сутрин преди да запалиш настъпваш газта до дупка чуваш щракане и тогава имаш смукач. 2Е2 по сложен карбуратор откъм смукача и системата за поддържане на оборотите за ПХ скъп за подръжка, но ако е в ред само слагаш ключа и излиташ. За 2ЕЕ забрави- компютър +електрони боклуци който струват колкото половината ти кола и с 2ЕЕ голфа е най скопен. но най икономичен. надявам се набързо ти обясних, Успех 

Последна промяна от hristian37 на Пет 29 дек 2006 10:30, променено общо 1 път.
- vit_autosofia
- Мнения: 2544
- Регистриран на: Нед 20 фев 2005 8:13
- Автомобил: Мерцедес W210 2002г
- Двигател: 2700CDI
- Местоположение: Орланденбург
- Контакти:
-
- Мнения: 1594
- Регистриран на: Чет 24 ное 2005 15:10
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Plamen_VR6 написа:2e3 за Пасат? Колегата Християн ме заинтригува, може ли още малко инфо?
Пламене, този 2е3 се монтира на Пасат Б3 мотор 1.6 ЕЗ и РФ, почти безпроблемни са, но се сещаш че пасата с този мотор е ........ Също така тези пасати са много редки после като се прибера ще видя дали мога да му намеря номера. На външен вид не се различава от 2е3 за 1.3. Също така 2е3 се монтира на Шкода,Форд, и Опел, за тях информация нямам. Хубавото им е че смукача им е много прост и безотказен,няма триточков модул и така

-
- Мнения: 1594
- Регистриран на: Чет 24 ное 2005 15:10
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
- lozan67
- Мнения: 734
- Регистриран на: Чет 03 авг 2006 20:47
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Въпроса ми беше най-вече, че в момента има един 2Е3 на изгодна цена. Иначе единствените проблеми, които съм имал със 2Е2 са счупен щуцер на корпуса на ампулата/ 30 лв./ , че на всяко палене топъл/ студен се форсира на газ до 2500 обр. , а на бензин до 3500 обр. за 5 сек. и след това вси4ко е нормално. Но като чета за проблемите на другите с 2Е2 гледам да се подготвя. Защтото докато търсех корпус за ампулата се убедих, че въобще няма смисъл да наливам бесни цифри във карбуратор на 16 години. Затова се оглеждам за заместител. Предишната ми кола/силно казано/, беше Москвич и на него след като ми писна да се боря с електронния Озон, му сложих един двукамерен Иков от Шкода 120 и нема ви разправям, че направо се родих . Разход 10 градско и 8,5 на далго газ без гонене и най-вече перфектни обороти на празен ход. Но просто нямам условиа за правене на фланци и се надйавах на по-лесно разрешение. Мерси много за отговорите. Явно ще трябва да се запозная с някои фрезист, ако на тоя 2Е3 не отговарят дифузорите за 1,6 мотор.
- dj_tuhla
- Мнения: 1397
- Регистриран на: Съб 18 фев 2006 0:38
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Голо Бърдо
Ще си скопиш колата с 2е3 от 1.3, по добре заложи на keihin, било то и само заради ръчния смукач ...
Последна промяна от dj_tuhla на Съб 30 дек 2006 16:58, променено общо 2 пъти.
-
- Мнения: 1594
- Регистриран на: Чет 24 ное 2005 15:10
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
По въпроса - най хубавия карбуратор който съм имал и съм го чистил само един път - е този за който пишеш ИКОВ -имах шкода 105л - невроятно здрав карбуратор, ама незнам дали може да се намери. Слагах такъв на 2107 - по вървеж не отстъпваше на ОЗОНа - но като разход - на ладата и даде 8 градско - човека още ме боготвори а с шкодата- 7,2 тогава смисъл от газ не виждах и като и сложих на втора степен по голям горивен жигльор вервайте ми с шкодата вдигнах 180км/ч трагна предницата да и се отлепя. А като и сложих и ризи и бутала от дачия и стана 1310куб ладите нямаха шанс но тогава ми вдигна и разхода- резултата коляновия вал не издържа, това са ми първите тунерски стъпки,
но карба...................само хубави думи за него - има саме един единствен вакуум за отваряне на втората клапа който се разглабя и платното аз там не съм сменял







- Li4o
- Аватар:
- Мнения: 2800
- Регистриран на: Вто 31 авг 2004 18:34
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пазарджик
- Контакти:
lozan67 написа:Аз направо си се бях отчаял, когато се спука корпуса на ампулата и се бях прежалил за нова, но на Ломско шосе ми намериха. Личи си, че не оргинално но 2 месец не тече и ампулата си действа. Верно за 30лв. взимаш 10 гр. пластмаса, ама иначе м/у 82 и 107 лв. за нова ампула с корпуса.
Въпроса повече ми беше може ли да се сменя само корпуса, щото имам една неработеща термо-ампула със здрав корпус и още една уж работеща но със счупен корпус/щуцер....
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot] и 68 госта