Защо изгаря кондензаторът на чукчето? Golf 2 1,6

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
Потребителски аватар
gyb
Мнения: 217
Регистриран на: Пон 20 фев 2006 22:30
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Русе

Защо изгаря кондензаторът на чукчето? Golf 2 1,6

Мнениеот gyb » Съб 02 дек 2006 18:05


Здравейте, колеги. На два пъти го сменям вече, като изкара две седмици и се скапва - или пробива или прекъсва. Сега съм сложил 0,33uF/1200V, но това е малко насилствено решение. Имате ли някакви идеи защо става така?

Чукчето е ново-на 2 месеца; има хубава маса до чукчето ако това има значение.. прегледах за нагари - няма никъде.




Потребителски аватар
vaskoto1
майстор Падна ли ми!
Мнения: 11995
Регистриран на: Пон 12 юли 2004 16:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот vaskoto1 » Съб 02 дек 2006 19:30


бобината... :roll:


Потребителски аватар
L&R
Мнения: 9371
Регистриран на: Чет 09 юни 2005 15:19
Автомобил: CCC
Двигател:
Местоположение: coffeeforums.bg
Контакти:

Мнениеот L&R » Съб 02 дек 2006 19:58


Теоритично кондензаторите си отиват от пренапрежение или висока температура.


Потребителски аватар
vit_autosofia
Мнения: 2544
Регистриран на: Нед 20 фев 2005 8:13
Автомобил: Мерцедес W210 2002г
Двигател: 2700CDI
Местоположение: Орланденбург
Контакти:

Мнениеот vit_autosofia » Нед 03 дек 2006 8:13


vaskoto1 написа:бобината... :roll:

:да:


emo-gar
Мнения: 3443
Регистриран на: Съб 16 сеп 2006 23:13
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София,Lantra 1.5 ,Golf 3-ABS,Vento-R.I.P.

Мнениеот emo-gar » Пон 04 дек 2006 23:29


Кондензатор 0.22/400-600в, бобина от жигула и ...пълен резервоар



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot] и 51 госта