djshomi написа:Откачаи ремъци и пали .Естествено НЕПИПАИ ангренажният.

ако си кажем каква е колата веднага ке скокне некой и ке заключи темата

Така че въпросът остава принципен
(Двигателят е V образен 6 цилиндров, 3000см3 колата е с ангренажна верига която е вътре в двигателя, така че ремъкът е само един.
Въпросът все пак е как най-лесно да се локализира източника на скърцането)Свалих ремъка (ангренажа не съм го пипал) запалих колата и спря да скърца.
Ремъкът който свалих врътка алтернатора, водната помпа, климатика, една паразитна ролка, и ролката на автоматичният обтегач.
Като натиснеш автоматичният обтегач да отхлаби и скърцането се усилва, като го натиснеш да затегне, скърцането намалява, но
не спира?
Ремъка не изглежда да е хлабав?
И алтернатора скръцва от време на време като го въртиш на ръка, иначе мисля е с обикновенна шайба.
Автоматичният обтегач подлежи ли на ремонт, може ли да се натегне?
Как да разбера дали е оптегача или алтернатора (или нещо друго)?
