Много напомняше на заминал аксиален лагер на съединител и заради това първо натам се насочих.Слушах ,слушах но не е оттам.След обстоен преглед установих ,че шума идва от ангренажа.Виенето беше в диапазона между 1200 и 2300 оборота.При работещ двигател отворих капака на ангренажа и шума изчезна.Оказва се ,че капака опира в ремъка-имаше ясни следи главно по капака, но си личеше и по ремъка ,че е имало триене.
Покарах 10-на километра без капака на ангренажа и виене нямаше...след това го сложих и пак почна...
Сега въпросът е защо се получи така?Ремъка е сменен преди 4 години,като съм минал не повече от 15000 километра с него.Не е хлабав.
Имам известна идея, но искам да чуя и вашите предположения преди да тръгна по майстори.
Дали има проблем да я покарам известно време без капака-за Великден ще пътувам ,като може би ще мина около 300 километра.
Благодаря за вниманието
