ГОлф 3 АБФ лапа към тампона нак утията...

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
tufataspl
Мнения: 24
Регистриран на: Пет 30 мар 2012 12:13
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Ловеч

ГОлф 3 АБФ лапа към тампона нак утията...

Мнениеот tufataspl » Чет 12 апр 2012 0:36


Здравейте. Въпроса ми е следния. На голф 3 АБФ мотор, кутията е захваната с една лапа на 3 болта а другата страна в тампон. Сега въпроса е виждал съм на други 3ки но не помня какъв мотор, че над кутията в двете уши е захваната планка която пак отива към този тампон. При АБФ трябва ли да има и двете или само долната? Коя играе по голяма роля?




Потребителски аватар
neiki4a
Мнения: 552
Регистриран на: Чет 19 апр 2007 18:14
Автомобил: polo 6n1
Двигател: 1.4 16V
Местоположение: стара загора
Контакти:

Re: ГОлф 3 АБФ лапа към тампона нак утията...

Мнениеот neiki4a » Чет 12 апр 2012 8:55


На някои има на някои няма.ако я нямаш не е проблем никакъв,няма да ти падне кутията :mrgreen:


tufataspl
Мнения: 24
Регистриран на: Пет 30 мар 2012 12:13
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Ловеч

Re: ГОлф 3 АБФ лапа към тампона нак утията...

Мнениеот tufataspl » Чет 12 апр 2012 11:38


:mrgreen:
А коя от двете играе по-голяма роля? Горната или долната?


Потребителски аватар
van4ooo
Мнения: 1405
Регистриран на: Нед 13 юли 2008 19:16
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Стара Загора

Re: ГОлф 3 АБФ лапа към тампона нак утията...

Мнениеот van4ooo » Чет 12 апр 2012 17:18


Щом на всички е с лапа а само на някои има и планка предполагам лапата е по важна.Самата лапа си има процеп който я фиксира в тампона а планката е и по дълга-мисля,че много ще се лашка двигателя и ще стой "изкривен" само с нея.Някой пробвал да каже.


Потребителски аватар
neiki4a
Мнения: 552
Регистриран на: Чет 19 апр 2007 18:14
Автомобил: polo 6n1
Двигател: 1.4 16V
Местоположение: стара загора
Контакти:

Re: ГОлф 3 АБФ лапа към тампона нак утията...

Мнениеот neiki4a » Чет 12 апр 2012 20:19


van4ooo написа:Щом на всички е с лапа а само на някои има и планка предполагам лапата е по важна.Самата лапа си има процеп който я фиксира в тампона а планката е и по дълга-мисля,че много ще се лашка двигателя и ще стой "изкривен" само с нея.Някой пробвал да каже.

по-скоро да е по-усилено захващането но не и да седи само на тая планка дето е отгоре на кутията



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 72 госта