Голф 2 1.3 карбуратор Вакуумен регулатор на дистрибутора?

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
nasko_v3
Мнения: 2
Регистриран на: Пет 06 яну 2012 1:21
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Razgrad

Голф 2 1.3 карбуратор Вакуумен регулатор на дистрибутора?

Мнениеот nasko_v3 » Чет 19 апр 2012 12:40


Имах следният проблем,като си карам на може би 2000 оборота (нямам оборотомер) или казано с леко подаване на газта колата ми се лашкаше много грубо. След известно време ходене по мъките,разбрах че вакумният ми регулатор на дистрибутора,явно не функционира правилно.Заради него дистрибутора пали по рано горивната смес и затова са тия лашкания (поне така ми обясниха майсторите).След като разкачихме маркуча от вакумния регулатор и го запушихме,спряха тия магария и колата си заработи отново нормално.

Въпроса ми е мога ли да си купя от магазин САМО регулатора,и какви пари ще ми излезе,или да търся от морга.А съществува и трети вариант,да направя като балканец и да си карам така :lol: Голф-а е с 1.3 мотор,карбуратор.

Какво ще ме посъветвате?




Потребителски аватар
ktamen
Мнения: 6373
Регистриран на: Вто 23 мар 2010 18:52
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София - Ямбол

Re: Вакумен регулатор голф 2

Мнениеот ktamen » Пет 20 апр 2012 22:13


Първо добре дошъл във форума.
Разгледай обявите във форума и си купи друго делко или иди в морга, ама за нашите стари кошници може и да не намериш по моргите. А може и да си пуснеш обява, тук, че купуваш такова нещо и продавача сам ще те намери. Ремонта ти не е спешен можеш и така да си караш, но и разхода и вървежа няма да са добри докато не го оправиш.


icorainbow
Мнения: 203
Регистриран на: Чет 30 дек 2010 11:13
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Вакумен регулатор голф 2

Мнениеот icorainbow » Съб 21 апр 2012 14:02


Трябва ти само вакуумчето, така ли? Нещо не ми е ясно как като са махнали маркуча за вакуума е спряла да прекъсва колата, но явно става номера, не знам обаче как ти е разхода. Преди време ми гореше 15л/100км бензин и газ около 13-14л/100км. Оказа се точно тази мембранка при делкото (не знам тя ли ти трябва). Та преди 3 години майстора ми каза, че се намирала по магазините за къде 10 лв, а делко втора употреба тогава си намерих за 50лв. заедно с вакуумче и дистрибуторна капачка. Пробвай първо да купиш вакуумчето, по-евтино излиза.


zdravko_jett
Мнения: 1871
Регистриран на: Съб 20 юни 2009 18:55
Автомобил:
Двигател:

Re: Вакумен регулатор голф 2

Мнениеот zdravko_jett » Съб 21 апр 2012 14:44


icorainbow написа:Трябва ти само вакуумчето, така ли? Нещо не ми е ясно как като са махнали маркуча за вакуума е спряла да прекъсва колата, но явно става номера, не знам обаче как ти е разхода. Преди време ми гореше 15л/100км бензин и газ около 13-14л/100км. Оказа се точно тази мембранка при делкото (не знам тя ли ти трябва). Та преди 3 години майстора ми каза, че се намирала по магазините за къде 10 лв, а делко втора употреба тогава си намерих за 50лв. заедно с вакуумче и дистрибуторна капачка. Пробвай първо да купиш вакуумчето, по-евтино излиза.

ами затапили са маркуча за вакуума който смуче от колекторите и е спряло да лашка понеже смуче въздух и обеднява сместа,колега аз сумати километри навих без този вакуум после майстор ме разубеди че трябва да го има но разлика в разхода не усетих само дето има малко повечко ряз това е ,ако трябва да дашам някви си 30-50лв бих предпочел да карам без този вакуум,ако ти изпадне нещо до 10лв взимай но все пак ти си преценяш кое е най доброто


Потребителски аватар
stefan4o
Мнения: 19328
Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
Автомобил: VW Jetta
Двигател: PN 1990+KR 1987
Местоположение: Стара Загора
Контакти:

Re: Вакумен регулатор голф 2

Мнениеот stefan4o » Съб 21 апр 2012 15:22


Щом е сложен има файда от него. За справка на тези, дето казват, че колата върви без него, да върви ама...
По аутодата примерно 1.3 карбуратор на Мк2 го дават да се настройва статичен аванс 5-6 градуса БЕЗ вакуум-регулатор. Т.е. установяват се 900-950 об. при ПХ, вади се вакуумното маркучле и се запушва (да не смуче въздух). Така, моторът започва да работи на ПХ без този регулатор и държи около 5-6 градуса. Като се добави вакуум-регулаторът градусите стават 18 (да, добавя 12 градуса предварение).
Моят съвет е: колега, отремонтирай твоя и го вкарай отново в действие. Скоро правих тая процедура и сега имам работещ регулатор, но за съжаление на резервното ми делко (на моето също е лЕЕко заминала мембраната и краде малко въздух). Скоро смятам да го разглобя и да монтирам регулатора на местото му, понеже при сглобено делко как ли не се мъчих - не става и не става. За ремонта се прави следното - разпилява се периферията на регулатора (кръглото), за да може да се отвори достъп до мембраната, понеже чичо Ханс го е направил да не се разглобява mhihi . След като вече сме оправили периферията, махаме старата мембрана, която прилича на @@@, на нейно място поставяме новата, като я заклинваме от двете й страни с металните "шайби" (не зная как да ги нарека). Аз ползвах платно от бензинова помпа на жигули, пасва почти идеално на окръжността на регулатора, даже не съм я рязал. Корпусът на регулатора се пробива с дрелка отстрани, понеже подгънатото от ХАНС вече го няма и трябва все пак с нещо да се хванат двете части на регулатора, между които седи мембраната (с пружината над нея, която опира в челото на едната "черупка" на регулатора). Правят се няколко отвора 5-6-7, за да може двете "черупки" плътно да прилепнат една към друга с мембраната между тях, за да не краде въздух от този компонент и да стане херметичен. Монтажът обаче към делкото, както вече споделих, така и не успях да го направя, правих доста опити с различни похвати ама... ако някой има жокери, сега е момента, инак ще се наложи разглобяване и захващане на чопчето, което е вътре в делкото, към вилката, която се движи от мембраната на вакуумрегулатора.
Вакуум регулаторът, доколкото успявам да си обясня е свързан с работата на мотора под различен товар (повече натиснат педал на газта - по-малко вакуум=> по-малко предварение и обратно) и при карбураторната кола мисля, че е повече от нужно той да функционира нормално. :beer


zdravko_jett
Мнения: 1871
Регистриран на: Съб 20 юни 2009 18:55
Автомобил:
Двигател:

Re: Вакумен регулатор голф 2

Мнениеот zdravko_jett » Съб 21 апр 2012 16:11


а стефане как разчлени 2те шайби на мембраната там където е хваната и оста навакумрегулатора който влиза в делкото че аз го гледах гледах и нищо не ми теква как да го направяя,а дали ще мога да си напрвя мембранка от изпарителя от стара мембрана


Потребителски аватар
stefan4o
Мнения: 19328
Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
Автомобил: VW Jetta
Двигател: PN 1990+KR 1987
Местоположение: Стара Загора
Контакти:

Re: Вакумен регулатор голф 2

Мнениеот stefan4o » Съб 21 апр 2012 17:08


За да ги разделим ползвахме дрелка. По крайчетата се взема малко от материала докато поосвободи, но сякаш не беше добра идеята. После се наложи с малко припой и поялник да се събират двете шайби, понеже са пресовани една за друга. Доста го умувахме, но не успяхме да го направим по друг начин. Сякаш имаше и друг начин, но ми се стори, че ходът на вилката между мембраната и делкото ще се скъси и затова реших да го избегнем (понеже като се скъси хода на вилката =>скъсяваме и хода в делкото, който се мести от мембраната и това ще се отрази на характеристиката на вакуумрегулатора предполагам). Понеже имам две резервни делка на второто ще се постарая да снимам целия процес и да кача тема в раздел "Направи си сам", понеже то направо си е за там. В Ауди форума има тема по този въпрос, само че по спомен тези подробности там не са уточнени (за новата мембрана и пресоването й с двете шайби). А те, мисля са доста важни и всъщност изискват най-много творчество от целия процес по разглобяване, напасване и монтиране. mhihi


nasko_v3
Мнения: 2
Регистриран на: Пет 06 яну 2012 1:21
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Razgrad

Re: Вакумен регулатор голф 2

Мнениеот nasko_v3 » Съб 21 апр 2012 17:41


Първо, искам да благодаря на всички, които се отзоваха. Малко подробности: Оригиналният вакуум регулатор беше си отишъл, и тогава майстора ми "присади" друг регулатор от друго делко което аз му дадох с неизвестен произход (взето от морга). Единственото нещо беше надписа със боя "GOLF II", но по всяка вероятност този регулатор не беше за моето делко, защото имаше повече отвори за захващане към делкото и трябваше да се дупчат нови отвори за да се захване за моето делко. Но въпреки това си карах 4-5 месеца без никакви проблеми, разхода ми беше 9-10л/100 градско газ, на бензин нямах наблюдения,защото не съм я карал много (студент съм mhihi ). И след този период започнаха проблемите които описах по-горе в темата. С тези придръпвания се чуваше лек пукот от двигателя, като в последствие видях как от двата отвора на карбуратора бълват огнени езици...(заради голямото предварение). Определено ще си търся регулатор но задължително за делко за 1.3 мотор, защото предполагам за другите мотори ще имат други характеристики.


Потребителски аватар
nikiorlov
Мнения: 73
Регистриран на: Сря 01 сеп 2010 12:54
Автомобил: Golf mk2
Двигател: MH 1987
Местоположение: София

Re: Вакуумен регулатор голф 2 1.3 карбуратор

Мнениеот nikiorlov » Пон 30 ное 2015 21:31


stefan4o написа:
...Монтажът обаче към делкото, както вече споделих, така и не успях да го направя, правих доста опити с различни похвати ама... ако някой има жокери, сега е момента, инак ще се наложи разглобяване и захващане на чопчето, което е вътре в делкото, към вилката, която се движи от мембраната на вакуумрегулатора.


И на мен ми изглеждаше невъзможна задача, но имам едно повредено вакуумче и делко. Та поупражнявах се и най-накрая взех че се научих да го щраквам.

Задължително трябва да е свалено делкото!
Сваля се капачката, палеца и черния пластмасов пръстен за да може с пръст или отвертка, примерно, да се придържа един пластмасов чарк, който е свързан с "чопчето". Вакуумчето се щраква с търпеливо, наблюдателно и внимателно движение, без никакво напъване и сила. На мен отначало ми изглеждаше категорично-невъзможно, но след 20мин. упражнения и съсредоточаване вкъщи на спокойствие - СТАВА. Даже няколко пъти един след друг го направих за да затвърдя наученото... :biggrin

Само да разбера къде в София мога да намеря работещо вакуум регулаторче и на автомобила ще го сменя.

Помогнете, ако знаете от къде да го взема!
Благодаря предварително :)


Потребителски аватар
nikiorlov
Мнения: 73
Регистриран на: Сря 01 сеп 2010 12:54
Автомобил: Golf mk2
Двигател: MH 1987
Местоположение: София

Re: Голф 2 1.3 карбуратор Вакуумен регулатор на дистрибутора?

Мнениеот nikiorlov » Пет 15 яну 2016 19:57


Ето как възстанових един вакуум регулатор:
viewtopic.php?f=11&t=451937


zdravko_jett
Мнения: 1871
Регистриран на: Съб 20 юни 2009 18:55
Автомобил:
Двигател:

Re: Голф 2 1.3 карбуратор Вакуумен регулатор на дистрибутора?

Мнениеот zdravko_jett » Пет 15 яну 2016 21:56


евала колега



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 56 госта