Г 3 нестабилни обороти

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
Ivo_
Мнения: 732
Регистриран на: Вто 06 дек 2005 8:48
Автомобил: MK3 + T3 + МК5 Plus + MYLR
Двигател:

Г 3 нестабилни обороти

Мнениеот Ivo_ » Нед 03 дек 2006 19:43


От известно време се появи следния проблем. Колата е описаната в гаража. При движение, като освободя от скорост за да спирам, оборотите падат с около 200 под нормалните 900. Това става само за момент и после всичко е наред. Интересно е че това става само при движение, ако я форсирам на място или на празен ход няма проблеми. Забелязах, че като е загряла пак е същото.
Колата е с газов инжекцион. На газ проблема е по-сериозен, толкова падат оборотите, че гасне. И пак само в движение. В началото си мислеш че е не е настроено газовото, но след опити се убедих че го има и на бензин, само че не гасне.
Като карам на газ, при спиране, след като изключа от скорост я форсирам до около 1500 - 2000 оборота, и след това като си паднат няма проблем. Но до следващия светофар!
Аз си мисля, че може да е евентуално от стъпковото моторче. Само дето на моя мотор - AGG, не се вижда къде е? Предполагам че е завряно някъде под инжекциона. :?:




Потребителски аватар
radotom
Модератор
Модератор
Мнения: 19715
Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
Автомобил: Passat B6
Двигател: CBBB
Местоположение: Пловдив

Мнениеот radotom » Нед 03 дек 2006 20:00


Мммм... погледни свещите дали не са бледи. Струва ми се, че ти е бедна сместа. Как да я настроиш при твоя мотор, обаче не мога да кажа конкретно.


Ivo_
Мнения: 732
Регистриран на: Вто 06 дек 2005 8:48
Автомобил: MK3 + T3 + МК5 Plus + MYLR
Двигател:

Мнениеот Ivo_ » Нед 03 дек 2006 20:08


Свещите ги смених преди по-малко от 1000 км (преди 2 седмици). Проблема се появи още преди това, но :idea: това което сега се сещам че го прави когато времето е студеничко като днес. Когато температурите са над 10 градуса, като че ли не се усеща. Друго което също може би е от значение, когато сутрин паля в студеното, след като запали оборотите също падат за кратко и после се нормализират. (Прави го само когато е стояла с часове на място и е напълно студена)
Всичко останало си е ОК. Върви си нормално, пали от раз.


Потребителски аватар
radotom
Модератор
Модератор
Мнения: 19715
Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
Автомобил: Passat B6
Двигател: CBBB
Местоположение: Пловдив

Мнениеот radotom » Нед 03 дек 2006 21:02


Нееее.... аз в случая не говорех за скапани свещи, а за цвета на централния им изолатор.
При правилно настроена горивна смес и добро изгаяне, този изолатор има керемидено-червен цвят.
Ако сместа ти е много богата, значи цвета им трябва да е черен, със сажди по изолатора.
Предполагам, че при теб ще е бледо-сив цвят->малко гориво в сместа. Възможно е и да е признак за отиваща си помпа или замърсен горивен филтър, но по-вероятно е да иска елконче! :wink:


Ivo_
Мнения: 732
Регистриран на: Вто 06 дек 2005 8:48
Автомобил: MK3 + T3 + МК5 Plus + MYLR
Двигател:

Мнениеот Ivo_ » Нед 03 дек 2006 22:31


Прав си, аз също не обясних както трябва. :oops:
Свещите като ги смених бяха чернички, с малко нагар по тях. Просто по вървежа на колата си личеше, че вече са за смяна. На пролет като ги проверявах наистина бяха бели, но пък го нямаше този проблем. Бензинова помпа или филтър според мен няма как да е, защото го прави същото и на газ.


Потребителски аватар
Теодор
Мнения: 4928
Регистриран на: Вто 21 ное 2006 16:27
Автомобил: Ford Fiesta 6 BMW 325XI
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Теодор » Нед 03 дек 2006 22:44


Като идваш в София има един специалист по диагностика на инжекциони а също и на газови инжекциони само че съм му загубил телефона. Иначе адреса е кв. Орландовци ул. Локорска-бившия сервиз на СБА отбии се ако имаш път насам.Замалко да забравя казва се Любо Дойновски.


Потребителски аватар
SMEL
Мнения: 1404
Регистриран на: Нед 15 яну 2006 17:58
Автомобил: MK4 TDI
Двигател: AHF 1999
Местоположение: Варна

Мнениеот SMEL » Нед 03 дек 2006 22:45


Дали си забелязал-намалят ли като/по време/ натиснеш спирачката?


Потребителски аватар
vasstop
Гадфадъ'
Гадфадъ'
Мнения: 17179
Регистриран на: Сря 11 авг 2004 6:15
Автомобил: Golf 2 syncro
Двигател: 1P 1990
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот vasstop » Пон 04 дек 2006 0:38


При мен наскоро се появи същия проблем. Силно ме съмнява моторчето за празния ход и леееко запушен бензинов филтър. Скоро ще ги проверим тези неща...


Ivo_
Мнения: 732
Регистриран на: Вто 06 дек 2005 8:48
Автомобил: MK3 + T3 + МК5 Plus + MYLR
Двигател:

Мнениеот Ivo_ » Пон 04 дек 2006 9:07


SMEL написа:Дали си забелязал-намалят ли като/по време/ натиснеш спирачката?

Определено не е от сервото, оборотите падат веднага след като освободя от скорост, още преди да съм натиснал спирачката.

Тази сутрин карах и наблюдавах внимателно какво и е поведението. След като я запаля и потегля веднага, явно докато автоматичния смукач още е включен почти не се усеща, съвсем леко трепва стрелката на оборотомера. След като позагрее пак започват да падат за миг(след като освободя от скорост) и после на свободен ход пак са си нормални. :?:
И аз съм се насочил към моторчето за празния ход. Дано да му трябва само профилактика.


Потребителски аватар
zdr_spasov
Мнения: 140
Регистриран на: Пет 09 юли 2004 18:02
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Swistow
Контакти:

Мнениеот zdr_spasov » Пон 04 дек 2006 9:15


Нещо става с тези коли и то сякаш са се наговорили. Познавам 2-ма приятели със същите симптоми. Лошото е, че и аз съм така от 20-тина дена.
При мен как се изразява проблема. При първоначално запалване двигателят тресе и работи на има-няма 2-3 цилиндъра за около 10-20 секунди и след това си нормализира работата. Ако угася и след това запаля пак всичко е ОК. При движение на практика на всички режими на двигатели проблеми не се забелязват.
Но .... Ако при работещ на празен ход двигател увелича и задържа оборотите на около 2500-3000об/мин и след това си махна рязко крака от педала на газта - оборотите падат под нормалните за празен ход и колата се държи както описах при първоначално запалване.
Какво съм проверил до момента.
- Няма записани грешки в ЕКУто.
- Двигателят е с нови свещи NGK BUR6ET, закупени от Аутотехника ( вносителя на Ауди и Сеат )
- Високоволтовите кабели са с нормално съпротивление - около 6кОм.
- На тъмно при работещ двигател не се забелязват искри, светлини, коронен разряд и т.н.
Т.е. за сега всичко изглежда наред, но само така изглежда ...


lolo_popo
Мнения: 84
Регистриран на: Сря 14 юни 2006 10:55
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Враца

Мнениеот lolo_popo » Пон 04 дек 2006 14:16


сваляте си цялата дроселова клапа - изваждате всички кабели от буксите захванати за клапата, сваляте жилото, сваляте вакума, отвивате болтовете и сваляте дросела - промивате с кореселин и отново монтирате - всичко трябва да сложите - щото аз забравих да сложа масата и ми натрупа грешки - колата заспива след това- 900 оборота - сега е перфектна


Потребителски аватар
astragt
Мнения: 736
Регистриран на: Пет 19 май 2006 7:56
Автомобил: b8 alltrack
Двигател:
Местоположение: София

Re: Г 3 нестабилни обороти

Мнениеот astragt » Пон 04 дек 2006 16:24


Ivo_ написа:От известно време се появи следния проблем. Колата е описаната в гаража. При движение, като освободя от скорост за да спирам, оборотите падат с около 200 под нормалните 900. Това става само за момент и после всичко е наред. Интересно е че това става само при движение, ако я форсирам на място или на празен ход няма проблеми. Забелязах, че като е загряла пак е същото.
Колата е с газов инжекцион. На газ проблема е по-сериозен, толкова падат оборотите, че гасне. И пак само в движение. В началото си мислеш че е не е настроено газовото, но след опити се убедих че го има и на бензин, само че не гасне.
Като карам на газ, при спиране, след като изключа от скорост я форсирам до около 1500 - 2000 оборота, и след това като си паднат няма проблем. Но до следващия светофар!
Аз си мисля, че може да е евентуално от стъпковото моторче. Само дето на моя мотор - AGG, не се вижда къде е? Предполагам че е завряно някъде под инжекциона. :?:


При мен беше от нещо по запалителната система, смених кабели, свещи, палец и капачка и се оправи. Сега ибаче имам доста по-сериозни ядове неясно от какво още.
А с дроселовата клапа внимавай какво правиш, че мойта я сменях след почистване и неуспешен опит да се настрои, а струва близо 400лв.


emo-gar
Мнения: 3443
Регистриран на: Съб 16 сеп 2006 23:13
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София,Lantra 1.5 ,Golf 3-ABS,Vento-R.I.P.

Мнениеот emo-gar » Пон 04 дек 2006 16:59


На мен ми прилича на преобогатена горивна смес.Наблюдавал съм такъв ефект на 2-ка.Проблема беше в задръстен възд. филтър.Падаха рязко оборотите след отнемане на газта ,ако не ги поддържаш с педала -гаснеше.Но това се наблюдаваше само на газ.Опитай със свален в. филтър за кратко


Потребителски аватар
vasstop
Гадфадъ'
Гадфадъ'
Мнения: 17179
Регистриран на: Сря 11 авг 2004 6:15
Автомобил: Golf 2 syncro
Двигател: 1P 1990
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот vasstop » Вто 05 дек 2006 11:18


vasstop написа:При мен наскоро се появи същия проблем. Силно ме съмнява моторчето за празния ход и леееко запушен бензинов филтър. Скоро ще ги проверим тези неща...

Лееко запушен бензинов филтър и заминала ламбда сонда колега...
Това се оказа причината при мен.


Потребителски аватар
toci_83
Мнения: 74
Регистриран на: Чет 02 ное 2006 9:48
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пазарджик
Контакти:

Мнениеот toci_83 » Вто 05 дек 2006 11:35


мисля че ни продават скапо гориво, но за сметка на това пален боклук. и от там се почват проблемите.....



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 141 госта