Днес смених 2-та тампона на носачите и тампоните на макферсона на голф 3-ка. Интересното е, че на наколко пъти влезнах в средни за София дупки и се чува едно чукане желязо в желязо. Помислих си, че нещо не е стегнато както трябва и отидох при монтьора и му казах да провери. Той каза, че всичко е затегнато БЕЗ ДОРИ ДА ПРОВЕРИ и аз се ядосах и си тръгнах.
Та питането ми е нормално ли е това да се чува и ако не, какво може да е, ако наистина всичко е стегнато?
Благодаря предварително!
Смяна на тампони на носачи и макферсон- проблем?
- RossenVlad
- Мнения: 192
- Регистриран на: Пет 23 мар 2007 21:27
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- RossenVlad
- Мнения: 192
- Регистриран на: Пет 23 мар 2007 21:27
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Този 100% вече ще го сменям, не иска дори и да го погледне, не го е срам, сега чука повече от преди.
Яд ме е, че като ми искаше пари и аз почти всеки път, когато имам възможност, му давам 10-на лева отгоре и дори 20 понякога. А сега не си направи труда да го погледне, какво е сътрворил. Много съм ядосан.
Някой идеи какво ми е на голфчо?
Яд ме е, че като ми искаше пари и аз почти всеки път, когато имам възможност, му давам 10-на лева отгоре и дори 20 понякога. А сега не си направи труда да го погледне, какво е сътрворил. Много съм ядосан.
Някой идеи какво ми е на голфчо?
-
- Мнения: 5389
- Регистриран на: Сря 22 мар 2006 19:23
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
Да ти споделя моя опит.
Като смених тампони (макферсонски) за първи път,сложи Lemforder (уж).Първоначално - добре.Обаче след 3500 км - Lemforder-а смачкан наполовина.
След това сложих тампони Pirelli.Държат.Обаче и при мене много агресивно лопа по дупките.
Реших,че са амортисьорите,защото единия ми беше леко омаслен.
Смених амортисьори.Полза - никаква. Тези ремонти бяха извършени собственоръчно.
Извод - един път една кола налапа ли БГ въздух,подмениш ли нещо с нещо ,купувано в БГ, това вече не е кола.
...
П.С. без връзка. Преди няколко дни гледам гърнето отзад иска да ми пада.Позагнило и тръбата малко се отделила от гърнето,гърнето беше излязло от единия тампон.Отивам на майстор - завари ми тръбата за гърнето,ама глупакът не навря обратно гърнето в предния тампон.Сега,след заварката няма как да го намуша.Сега трябва да ходя на майстор,който да ми разглоби гърнето от тръбата,да отреже с флекс 3-4 см,за да може да отиде напред и да го напъхам в тампона.
*б*х ги в майсторите,честно. Взимам си едно CO2....
Искам кола от магазина,ама за момента няма как...
Като смених тампони (макферсонски) за първи път,сложи Lemforder (уж).Първоначално - добре.Обаче след 3500 км - Lemforder-а смачкан наполовина.
След това сложих тампони Pirelli.Държат.Обаче и при мене много агресивно лопа по дупките.
Реших,че са амортисьорите,защото единия ми беше леко омаслен.
Смених амортисьори.Полза - никаква. Тези ремонти бяха извършени собственоръчно.
Извод - един път една кола налапа ли БГ въздух,подмениш ли нещо с нещо ,купувано в БГ, това вече не е кола.
...
П.С. без връзка. Преди няколко дни гледам гърнето отзад иска да ми пада.Позагнило и тръбата малко се отделила от гърнето,гърнето беше излязло от единия тампон.Отивам на майстор - завари ми тръбата за гърнето,ама глупакът не навря обратно гърнето в предния тампон.Сега,след заварката няма как да го намуша.Сега трябва да ходя на майстор,който да ми разглоби гърнето от тръбата,да отреже с флекс 3-4 см,за да може да отиде напред и да го напъхам в тампона.
*б*х ги в майсторите,честно. Взимам си едно CO2....
Искам кола от магазина,ама за момента няма как...
- RossenVlad
- Мнения: 192
- Регистриран на: Пет 23 мар 2007 21:27
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- RossenVlad
- Мнения: 192
- Регистриран на: Пет 23 мар 2007 21:27
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- RossenVlad
- Мнения: 192
- Регистриран на: Пет 23 мар 2007 21:27
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- toci_81
- Мнения: 191
- Регистриран на: Чет 10 апр 2008 16:18
- Автомобил: Golf 5 Plus TDI
- Двигател: BKC
- Местоположение: Ботевград
тампони
здр.трябва да натегнеж долните гаики за6ото има луфт.и ас бях така това за6ото като се свали макферсона и си сменил тампона и си затегнал гаиката но не .когато го ка4и6 на колата тежеста на колата натиска прожина та исе полу4ава луфт.трябва на место да се стегнат.
- vankataa73
- Мнения: 44
- Регистриран на: Вто 16 сеп 2008 17:48
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
тампони
колега и да ги натегаш и да не натегаш ефекта е временен ментето си е менте втори комлплект сменям и пари само давам но ефекта е нула.RossenVlad написа:andro_, в момента чука ли ти на дупки или нещата се поуталожиха с карането? Мисълта ми е, че може би трябва да улегнат малко и да се оправят. Това ме навежда на мисълта: при улягането малко или много хлътват, тогава не трябва ли да се понатегнат горе или си остават така?
- RossenVlad
- Мнения: 192
- Регистриран на: Пет 23 мар 2007 21:27
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Е монтьорът ми ги натегна и след като свали колата от крика, но ако се свият логично е да се появи луфт. Ама въпросът е, че не съм стигнал то този момент. Минал съм 10-на км.
Във всички случаи трябва да мина някъде да видят дали е затегнато всичко. Ще карам 100-на км. Натягане и реглаж.
Интересното ми е, че същият човек е сменял на баща ми и при него не е било така. Веднага на реглаж и супер.
ще му видим случая. Ако се ядосам, др. месец от италианеца втора ръка оригинални и няма да мръднат доста време.
Във всички случаи трябва да мина някъде да видят дали е затегнато всичко. Ще карам 100-на км. Натягане и реглаж.
Интересното ми е, че същият човек е сменял на баща ми и при него не е било така. Веднага на реглаж и супер.
ще му видим случая. Ако се ядосам, др. месец от италианеца втора ръка оригинални и няма да мръднат доста време.
- vankataa73
- Мнения: 44
- Регистриран на: Вто 16 сеп 2008 17:48
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
тампон
аз ги натегнах 5-6 пъти но уви нищо но все пак опитаи
- RossenVlad
- Мнения: 192
- Регистриран на: Пет 23 мар 2007 21:27
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- sashoskiora
- Мнения: 449
- Регистриран на: Сря 07 ное 2007 10:24
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
това за ментетата е много вярно,но от значение и как са набити за тези на носачите имат си посока,преди време на едно корадо проблем като твоя колегата беше маняк тампони ,нови,цял носач и пак така и аз съм на мнение че понякога е по добре да не се пипа оригиналното,дори и да потропва малко,една кола както е направена от завода никой не може да я направи така е кога ли ще има за нова още незнам


Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot] и 20 госта