Колеги преди около 2 години карах колата на майстор за смяна на семерингите на колянов и разпределителен вал,след това смених и двете гарнитури на картера и на капака на клапаните но преди 2 седмици карах колата за реглаж на предницата и в сервиза ми казаха че и двата семеринга са заминали и от там ми тече маслото гарнитурите и двете са наред.Сега мисля да си сменям всичко сам но ме притеснява ангренажния ремък дали ще го сложа после както трябва?
П.П:Колата е Голф 3 1.6-101 коня АЕК
С какво да внимавам при смяна на семерингите на валовете???
- miro_hack
- Мнения: 517
- Регистриран на: Пет 03 сеп 2010 23:17
- Автомобил: Golf 2 KR ITB + Passat 7
- Двигател: Cffb
Re: С какво да внимавам при смяна на семерингите на валовете???
Колега,това не е форум за ясновидци,ние не можем да знаем,как ще сложиш ремъка преди да си го сложил??? Ако не си слагал до сега ремък горещо ти препоръчвам да вземеш някой майстор да те нагежда при зацепването.Искарай от ауто дата заводското зацепване на мотора,ако не,бележи всечки части с маркер и пак трябва да внимаваш! Като го зацепиш,го завърташ 3-4 оборота на ръка,през к.вал и пак гледаш да не са избягали белезите,или да не затяга мотора!!!Ако не си сигурен не пали!
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: ktamen и 77 госта