
Прегрят Двигател 1.8 ААМ
- kratunata
- Мнения: 20
- Регистриран на: Вто 10 ное 2009 11:53
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Софийско равно поле
Прегрят Двигател 1.8 ААМ
Значи днес си закупих Венто 1.8 аам мотор от Враца и подкарвам го аз насам няма грешка държеше си 90 градуса почти навсякъде дори и на 70 падаше и накрая стигам до кат софия и хоп когато спрях изпуши и гледам 110 градуса викам си аман от тая държава и после няма накъде докарах си го до нас още 30 км на 110 градуса а странното е че по мотора няма вода нито вода в маслото и цялата тая работа е зашото перката беще счупена въпроса ми е може ли да съм изпекъл сегментите и дали само ако смена перката ще мина метър без да отварям главата мерси предварително 

- predat0r
- Мнения: 2810
- Регистриран на: Чет 02 фев 2012 13:44
- Автомобил: Mercedes-Benz W203
- Двигател: C270CDI
- Местоположение: АСЕНОВГРАД
Re: Прегрят Двигател 1.8 ААМ
Колега отиди в сервиз да ти проверят гарнитурата на главата проверката струва 10лв... Там ще ти кажат най-сигурно.. Тука работата е гадаене и мнения.. Иди да ти направят проверка и главата да ти е мирна... 

- my heart iS iCe
- Мнения: 5418
- Регистриран на: Сря 11 мар 2009 20:29
- Автомобил:
- Двигател:
Re: Прегрят Двигател 1.8 ААМ
Ако перката не ти работи, смисъл не охлажда когато стрелката е на 110 градуса, има вероятност да прегрееш колата, но ако си работи перката и стрелката е на 110 градуса и после пак падне на 90 и пак се качи на 110 градуса значи таблото не ти показва вярно! Ако не ти е хвърлила антифриза/водата, значи нямаш ядове!
- predat0r
- Мнения: 2810
- Регистриран на: Чет 02 фев 2012 13:44
- Автомобил: Mercedes-Benz W203
- Двигател: C270CDI
- Местоположение: АСЕНОВГРАД
Re: Прегрят Двигател 1.8 ААМ
my heart iS iCe написа:Ако перката не ти работи, смисъл не охлажда когато стрелката е на 110 градуса, има вероятност да прегрееш колата, но ако си работи перката и стрелката е на 110 градуса и после пак падне на 90 и пак се качи на 110 градуса значи таблото не ти показва вярно! Ако не ти е хвърлила антифриза/водата, значи нямаш ядове!
От каде трябва да олива от казанчето ли... И не трябвали горния дебел маркуч да е твърд..
- parno
- Мнения: 7309
- Регистриран на: Сря 19 сеп 2007 13:41
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Бургас
- Контакти:
Re: Прегрят Двигател 1.8 ААМ
какъв е проблема с държавата в случая 

-
- Мнения: 3443
- Регистриран на: Съб 16 сеп 2006 23:13
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София,Lantra 1.5 ,Golf 3-ABS,Vento-R.I.P.
Re: Прегрят Двигател 1.8 ААМ
Оправи си перката,запали и изчакай поне 2-3 цикъла на включване,през това време наглеждай термометъра и твърдостта на маркучите.Ако този тест мине добре,всичко е наред.Случвало се е и на други за 1-2 пъти да стигне до 110,включително и на мен за повече от 15-20 минути да задържи(проблем във вентилаторната букса)-нямаше проблеми.Ха това да и е кахъра!
Може да "изпуши" от капачката,защото като си спрял-спрял е и "вятъра",следва повишено налягане в системата-съответно сработва клапана на капачката(към 1.8 бара).Огледай маркучи и радиатор,ако се губи течност!
Може да "изпуши" от капачката,защото като си спрял-спрял е и "вятъра",следва повишено налягане в системата-съответно сработва клапана на капачката(към 1.8 бара).Огледай маркучи и радиатор,ако се губи течност!
- vinixxx
- Мнения: 1822
- Регистриран на: Пет 31 юли 2009 11:52
- Автомобил: Seat Altea
- Двигател: BJB
- Местоположение: Смолян
Re: Прегрят Двигател 1.8 ААМ
аз ударих в гората 110гр,но не хвърли вода,за сметка на разцепения маслоухладител и охладителната система пълна с масло.датчика на перките бил капут заедно с водната помпа.гарнитурата май остана здрава 

- my heart iS iCe
- Мнения: 5418
- Регистриран на: Сря 11 мар 2009 20:29
- Автомобил:
- Двигател:
Re: Прегрят Двигател 1.8 ААМ
На мен ми се е случвало на дълъг път в Гърция при скорост 60 до 90 км/ч да ми върти 1-ва степен на перката и да държи по табло 109 градуса! Не е хвърлила водата (Антифриза) и аз се бях оплашил, обаче когато отворих капака нямаше ядове, нито теч, просто маркучите си бяха надути и двата и това беше! Но тогава беше 45 градуса на слънце и вятъра беше горещ! Но и таблото не показва вярно на половината път стоеше над 100 градуса! Но засега няма ядове, надявам се и при колегата да няма проблем! Но нека опише проблема по обстойно, че така "Счупена перка" не говори нищо добро 

- ktamen
- Мнения: 6381
- Регистриран на: Вто 23 мар 2010 18:52
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София - Ямбол
Re: Прегрят Двигател 1.8 ААМ
110 градуса е нормална работна температура за повечето двигатели, най-вероятно нищо и няма на колата ти. Преди месец изкачвах Пампорово и стрелката отиде докрай (без да се включи вентилатора), а и лампата светна, спрях за десет минути и да изстине малко и си продължих съвсем спокойно. Явно трябва и аз да си сменя датчика на радиатора, ама нещо ме мързи и още си карам така. В София е задължително да го смениш бързо защото лесно ще я прегрееш отново
В Ямбол вентилатора ми трябва 3 пъти в годината.
Не се набутвай по майстори, Следващия месец си проверявай по-често маслото и антифриза и си карай съвсем спокойно.

Не се набутвай по майстори, Следващия месец си проверявай по-често маслото и антифриза и си карай съвсем спокойно.
- vinixxx
- Мнения: 1822
- Регистриран на: Пет 31 юли 2009 11:52
- Автомобил: Seat Altea
- Двигател: BJB
- Местоположение: Смолян
Re: Прегрят Двигател 1.8 ААМ
да беше пуснал парното да духа топло,температурата доста бързо щеше да спадне.така като спреш на място с загрят мотор ако нети работят перките по няква причина подминаваш 110 задължително
- ktamen
- Мнения: 6381
- Регистриран на: Вто 23 мар 2010 18:52
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София - Ямбол
Re: Прегрят Двигател 1.8 ААМ
Червената лампа означава - Спри незабавно и изключи двигателя
С изключен двигател ще е доста трудно температурата да продължи да се покачва без значение дали работи вентилатора.
Иначе си прав, че парното може да се използва в подобни случаи за подпомагане на големия радиатор.

Иначе си прав, че парното може да се използва в подобни случаи за подпомагане на големия радиатор.
- predat0r
- Мнения: 2810
- Регистриран на: Чет 02 фев 2012 13:44
- Автомобил: Mercedes-Benz W203
- Двигател: C270CDI
- Местоположение: АСЕНОВГРАД
Re: Прегрят Двигател 1.8 ААМ
Имали вероятност в системата да е останала въздух... И перката да НЕ е включила и от казанчето да олейе..
- predat0r
- Мнения: 2810
- Регистриран на: Чет 02 фев 2012 13:44
- Автомобил: Mercedes-Benz W203
- Двигател: C270CDI
- Местоположение: АСЕНОВГРАД
Re: Прегрят Двигател 1.8 ААМ
Една позната ми зададе и друг въпрос относно нейната кола.. Но не бях сигурен в отговора.... За това тука ще задам въпроса... Значи в казанчето водата е точно на надписа където пише минимум... След като стигне колата някъде 90градуса нивото леко се покачва там до надписа на максимум фактически точно до средата на казанчето... Но не кипи и всичко е нормално перката си включва... Става въпрос за Голф 3
- ktamen
- Мнения: 6381
- Регистриран на: Вто 23 мар 2010 18:52
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София - Ямбол
Re: Прегрят Двигател 1.8 ААМ
И какъв и е въпроса на твоята позната, това дето си го написал е съвсем нормално за всички коли.
- predat0r
- Мнения: 2810
- Регистриран на: Чет 02 фев 2012 13:44
- Автомобил: Mercedes-Benz W203
- Двигател: C270CDI
- Местоположение: АСЕНОВГРАД
Re: Прегрят Двигател 1.8 ААМ
Може да е нормално не съм обърнал внимание на такова нещо до сега не ми е направило впечатление.. И за това неможах да и дам конкретен отвогор.. А защо се повишава нивото в казанчето ?? при нормална работна температура
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 65 госта