



проблем с акомулатора изгубил доста течност ?
-
- Мнения: 65
- Регистриран на: Пон 20 апр 2009 17:24
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: pleven
проблем с акомулатора изгубил доста течност ?
така понеже съм пропуснал да го следя и вчера онзи ден сутринта да паля и не иска викам нещо сигурно колата дърпа от някъде тока на акумулатора бутнах запали на следвашия ден извадих клемата нали уж да не дърпа тока сутринта я слагам то пак няма ток та установих че не е от колата проблема а от акумулатора отварям гледам то няма течност има но в долния край като го понаклоня повече така знам че ще ми кажете дистилирана вода но искам обективни мнения по въпросът т.к. знам че акумулатора мн добре работеше и да знам киселина ли да търся да му доливам или електролит ли е какво е моля за обективни мнения по въпросът колеги които сте се сблъсквали с този проблем
мерси

Последна промяна от icko0o0o на Пет 17 сеп 2010 17:25, променено общо 1 път.
- Vento
- Мнения: 2882
- Регистриран на: Вто 08 юни 2004 10:34
- Автомобил: Vento+Golf 2+Golf 3
- Двигател: ABS+ABF+ABV
- Местоположение: Пловдив
Re: проблем с акумулатора изгубил доста течност ?
Точно така! Електролит по принцип не се губи (освен, ако не изтече), само се изпарява водата от него и става по-концентриран. Долива се с дейонизирана вода и се зарежда, за да възвърне нермалната си концентрация - май около 1,28 беше (по спомени).TiL написа:... електролит се долива само когато акомулатора е бил обръщан(демек му е изтекло/изсипано съдържанието).
...
-
- Мнения: 65
- Регистриран на: Пон 20 апр 2009 17:24
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: pleven
Re: проблем с акумулатора изгубил доста течност ?
ами значи тои не е изтекъл (проверих да не е спукан нешо) но доста от течността я няма и за това ме притеснява дали с дистилирана вода да го доливам защото предполагам ще лаапне сигурно литър пък и горница но окей ако правилно съм разбрал доливам дистилирана вода само и ако запали да покарам малко ако ли не на зарядното ше го зареда 18 часа и това е ако не съм разбрал поправете ме 

-
- Мнения: 65
- Регистриран на: Пон 20 апр 2009 17:24
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: pleven
Re: проблем с акумулатора изгубил доста течност ?
до сега не ми се е случвало по принцип веднъж само на предната ми кола съм доливал но то беше нещо дребно 200 грама там има няма но сега малко ма стресна и то не за друго ми защото го знам че е читав акомулатора ясно действам евентуално утре БЛАГОДАРЯ на отзовалите се искрено 

- muns61
- Мнения: 7965
- Регистриран на: Чет 01 юли 2010 8:45
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: pleven
Re: проблем с акумулатора изгубил доста течност ?
Щом изпарява, или ти е високо напрежението, или е стар и сулфатизирал. Долей му вода и го сложи на зарядно. Заряден ток не по - голям от 1/10 от капацитета. Ако е 5о Ач, на 5А. Така 10 часа и мериш гъстота. Ако е свестен, ще вдигне 1,28. Ако е по - малко
.
Какъв е и колко Ач?
Сллед като го заредиш, премери напрежението на колата при работещ двигател на празен ход, на 3 - 4000 об и посе включи максимум консуматори и пак премери.
Успех и питай, ако има неясно.

Какъв е и колко Ач?
Сллед като го заредиш, премери напрежението на колата при работещ двигател на празен ход, на 3 - 4000 об и посе включи максимум консуматори и пак премери.
Успех и питай, ако има неясно.

- mirkata 4020
- Мнения: 905
- Регистриран на: Пон 13 окт 2008 11:57
- Автомобил: vw mk3
- Двигател: 1996
- Местоположение: Ловеч-старият град
Re: проблем с акумулатора изгубил доста течност ?
TiL написа:моя лапва около 2л вода годишно... колкото до заряда тук казват че трябва на зарядно, но аз моя не съм го връзвал. Ако запали с бутане е оставяш да поработи 10-на мин и си супер :>
Til как 2(два) литра вода за година бе човек?
-
- Мнения: 65
- Регистриран на: Пон 20 апр 2009 17:24
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: pleven
Re: проблем с акомулатора изгубил доста течност ?
4 ампер часа ми е зарядното иначе той е 65 или 62 А мерил съм на колата преди време 13 и нещо беше при 3 - 4000 об но ще пробвам пак сега след като долея вода и го заредя
ще пробвам и с пуснати светлини и Цд -то да видя също какво ще покаже
мерси


-
- Мнения: 5553
- Регистриран на: Вто 05 апр 2005 6:45
- Автомобил:
- Двигател:
Re: проблем с акомулатора изгубил доста течност ?
icko0o0o написа:така понеже съм пропуснал да го следя и вчера онзи ден сутринта да паля и не иска викам нещо сигурно колата дърпа от някъде тока на акумулатора бутнах запали на следвашия ден извадих клемата нали уж да не дърпа тока сутринта я слагам то пак няма ток та установих че не е от колата проблема а от акумулатора отварям гледам то няма течност има но в долния край като го понаклоня повече така знам че ще ми кажете дистилирана вода но искам обективни мнения по въпросът т.к. знам че акумулатора мн добре работеше и да знам киселина ли да търся да му доливам или електролит ли е какво е моля за обективни мнения по въпросът колеги които сте се сблъсквали с този проблеммерси

- milmar
- Мнения: 4935
- Регистриран на: Съб 22 мар 2008 2:57
- Автомобил: Passat B4 and B6 Variant
- Двигател: 1Z and CBDC
- Местоположение: Русе
Re: проблем с акумулатора изгубил доста течност ?
muns61 написа:...
Колегата ме е изпреварил ...
Долей дестилирана , зареди със зарядно и виж плътността след това . Ако не достигнеш 1.28 , значи вероятно си загубил и електролит .
- tisho_psg
- Мнения: 1334
- Регистриран на: Нед 29 мар 2009 19:01
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: BG
Re: проблем с акомулатора изгубил доста течност ?
Ако харчи много вода може да презарежда алтернатора и да кипи.
/така съм чул
/
/така съм чул

-
- Мнения: 3443
- Регистриран на: Съб 16 сеп 2006 23:13
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София,Lantra 1.5 ,Golf 3-ABS,Vento-R.I.P.
Re: проблем с акомулатора изгубил доста течност ?
Само да вметна:като го долеете с дейонизирана вода е напълно в реда на нещата да се "събори" акумулатора,затова зареждането с подходящо устройство си е задължително.И на колата става,но ако следващите 10-на часа не се предвижда гасене на мотора,т.е. имате път от около600-800км,поне.Не че след час работа няма да завърти,но най-вредното за акумулатора е да се държи перманентно "гладен".Спецовете препоръчват един "разряд-заряд" поне преди зимния сезон.Досега акумулаторите ми са "живяли" не по-малко от 5 години,спазвайки горе -долу тия препоръки,ама сега се появиха "необслужваеми" и ги барам един път на година(зарядка),аерометъра даже вече не се сещам къде съм заврял(вероятно в един стар вестник,който наскоро изхвърлих
)

- sodata1
- Мнения: 212
- Регистриран на: Пет 08 яну 2010 16:19
- Автомобил: BMW
- Двигател: 330XD
- Местоположение: София
Re: проблем с акомулатора изгубил доста течност ?
Колеги,а до къде трябва да е пълно вътре в клетките?Моя има по една пластмаса тръгваща от горе надолу дълга около 2-3 см. Тя ли би трябвало да ми служи за ориентир и ако е тя предполагам водата трябва да стига до нея!Греша ли или съм прав,ако греша това дали е минимума?
-
- Мнения: 203
- Регистриран на: Чет 30 дек 2010 11:13
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: проблем с акомулатора изгубил доста течност ?
Би трябвало на тази пластмаса някъде да има ръбче, издатък, та до него би трябвало да долееш. Наистина е хубаво после или да се пусне на зарядно или да повъртиш към 300 км ( така се ми казвали, а и го вярвам - от бащата знам да си следя нивото на течността - общо взето пролет и есен, та преди 2 години есента доливам, т.е. така и разреждам, после карам до работа 15 км и обратно и след 2 седмици като застудя, акумулатора умря и нов, няма начин).
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 61 госта