проблем с акомулатора изгубил доста течност ?

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
icko0o0o
Мнения: 65
Регистриран на: Пон 20 апр 2009 17:24
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: pleven

проблем с акомулатора изгубил доста течност ?

Мнениеот icko0o0o » Пет 17 сеп 2010 16:36


така понеже съм пропуснал да го следя и вчера онзи ден сутринта да паля и не иска викам нещо сигурно колата дърпа от някъде тока на акумулатора бутнах запали на следвашия ден извадих клемата нали уж да не дърпа тока сутринта я слагам то пак няма ток та установих че не е от колата проблема а от акумулатора отварям гледам то няма течност има но в долния край като го понаклоня повече така знам че ще ми кажете дистилирана вода но искам обективни мнения по въпросът т.к. знам че акумулатора мн добре работеше и да знам киселина ли да търся да му доливам или електролит ли е какво е моля за обективни мнения по въпросът колеги които сте се сблъсквали с този проблем :) мерси

Последна промяна от icko0o0o на Пет 17 сеп 2010 17:25, променено общо 1 път.




Потребителски аватар
i.e.i
Мнения: 2563
Регистриран на: Чет 28 апр 2005 9:51
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: проблем с акумулатора изгубил доста течност ?

Мнениеот i.e.i » Пет 17 сеп 2010 16:40


Само вода и заряд.


Потребителски аватар
i.e.i
Мнения: 2563
Регистриран на: Чет 28 апр 2005 9:51
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: проблем с акумулатора изгубил доста течност ?

Мнениеот i.e.i » Пет 17 сеп 2010 17:04


Задължително зарядно,до пълно зареждане.


Потребителски аватар
Vento
Мнения: 2882
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 10:34
Автомобил: Vento+Golf 2+Golf 3
Двигател: ABS+ABF+ABV
Местоположение: Пловдив

Re: проблем с акумулатора изгубил доста течност ?

Мнениеот Vento » Пет 17 сеп 2010 17:06


TiL написа:... електролит се долива само когато акомулатора е бил обръщан(демек му е изтекло/изсипано съдържанието).
...
Точно така! Електролит по принцип не се губи (освен, ако не изтече), само се изпарява водата от него и става по-концентриран. Долива се с дейонизирана вода и се зарежда, за да възвърне нермалната си концентрация - май около 1,28 беше (по спомени).


icko0o0o
Мнения: 65
Регистриран на: Пон 20 апр 2009 17:24
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: pleven

Re: проблем с акумулатора изгубил доста течност ?

Мнениеот icko0o0o » Пет 17 сеп 2010 17:13


ами значи тои не е изтекъл (проверих да не е спукан нешо) но доста от течността я няма и за това ме притеснява дали с дистилирана вода да го доливам защото предполагам ще лаапне сигурно литър пък и горница но окей ако правилно съм разбрал доливам дистилирана вода само и ако запали да покарам малко ако ли не на зарядното ше го зареда 18 часа и това е ако не съм разбрал поправете ме :)


icko0o0o
Мнения: 65
Регистриран на: Пон 20 апр 2009 17:24
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: pleven

Re: проблем с акумулатора изгубил доста течност ?

Мнениеот icko0o0o » Пет 17 сеп 2010 17:24


до сега не ми се е случвало по принцип веднъж само на предната ми кола съм доливал но то беше нещо дребно 200 грама там има няма но сега малко ма стресна и то не за друго ми защото го знам че е читав акомулатора ясно действам евентуално утре БЛАГОДАРЯ на отзовалите се искрено :)


Потребителски аватар
muns61
Мнения: 7965
Регистриран на: Чет 01 юли 2010 8:45
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: pleven

Re: проблем с акумулатора изгубил доста течност ?

Мнениеот muns61 » Пет 17 сеп 2010 17:32


Щом изпарява, или ти е високо напрежението, или е стар и сулфатизирал. Долей му вода и го сложи на зарядно. Заряден ток не по - голям от 1/10 от капацитета. Ако е 5о Ач, на 5А. Така 10 часа и мериш гъстота. Ако е свестен, ще вдигне 1,28. Ако е по - малко :roll: .
Какъв е и колко Ач?
Сллед като го заредиш, премери напрежението на колата при работещ двигател на празен ход, на 3 - 4000 об и посе включи максимум консуматори и пак премери.
Успех и питай, ако има неясно. :beer


Потребителски аватар
mirkata 4020
Мнения: 905
Регистриран на: Пон 13 окт 2008 11:57
Автомобил: vw mk3
Двигател: 1996
Местоположение: Ловеч-старият град

Re: проблем с акумулатора изгубил доста течност ?

Мнениеот mirkata 4020 » Пет 17 сеп 2010 17:32


TiL написа:моя лапва около 2л вода годишно... колкото до заряда тук казват че трябва на зарядно, но аз моя не съм го връзвал. Ако запали с бутане е оставяш да поработи 10-на мин и си супер :>


Til как 2(два) литра вода за година бе човек?


icko0o0o
Мнения: 65
Регистриран на: Пон 20 апр 2009 17:24
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: pleven

Re: проблем с акомулатора изгубил доста течност ?

Мнениеот icko0o0o » Пет 17 сеп 2010 17:38


4 ампер часа ми е зарядното иначе той е 65 или 62 А мерил съм на колата преди време 13 и нещо беше при 3 - 4000 об но ще пробвам пак сега след като долея вода и го заредя :) ще пробвам и с пуснати светлини и Цд -то да видя също какво ще покаже :) мерси


myrshavija
Мнения: 5553
Регистриран на: Вто 05 апр 2005 6:45
Автомобил:
Двигател:

Re: проблем с акомулатора изгубил доста течност ?

Мнениеот myrshavija » Пет 17 сеп 2010 17:42


icko0o0o написа:така понеже съм пропуснал да го следя и вчера онзи ден сутринта да паля и не иска викам нещо сигурно колата дърпа от някъде тока на акумулатора бутнах запали на следвашия ден извадих клемата нали уж да не дърпа тока сутринта я слагам то пак няма ток та установих че не е от колата проблема а от акумулатора отварям гледам то няма течност има но в долния край като го понаклоня повече така знам че ще ми кажете дистилирана вода но искам обективни мнения по въпросът т.к. знам че акумулатора мн добре работеше и да знам киселина ли да търся да му доливам или електролит ли е какво е моля за обективни мнения по въпросът колеги които сте се сблъсквали с този проблем :) мерси

:неграмотно


Потребителски аватар
milmar
Мнения: 4935
Регистриран на: Съб 22 мар 2008 2:57
Автомобил: Passat B4 and B6 Variant
Двигател: 1Z and CBDC
Местоположение: Русе

Re: проблем с акумулатора изгубил доста течност ?

Мнениеот milmar » Пет 17 сеп 2010 18:53


muns61 написа:...


Колегата ме е изпреварил ...
Долей дестилирана , зареди със зарядно и виж плътността след това . Ако не достигнеш 1.28 , значи вероятно си загубил и електролит .


Потребителски аватар
tisho_psg
Мнения: 1334
Регистриран на: Нед 29 мар 2009 19:01
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: BG

Re: проблем с акомулатора изгубил доста течност ?

Мнениеот tisho_psg » Пет 17 сеп 2010 21:02


Ако харчи много вода може да презарежда алтернатора и да кипи.
/така съм чул :Mr Green Fun /


emo-gar
Мнения: 3443
Регистриран на: Съб 16 сеп 2006 23:13
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София,Lantra 1.5 ,Golf 3-ABS,Vento-R.I.P.

Re: проблем с акомулатора изгубил доста течност ?

Мнениеот emo-gar » Пет 17 сеп 2010 23:01


Само да вметна:като го долеете с дейонизирана вода е напълно в реда на нещата да се "събори" акумулатора,затова зареждането с подходящо устройство си е задължително.И на колата става,но ако следващите 10-на часа не се предвижда гасене на мотора,т.е. имате път от около600-800км,поне.Не че след час работа няма да завърти,но най-вредното за акумулатора е да се държи перманентно "гладен".Спецовете препоръчват един "разряд-заряд" поне преди зимния сезон.Досега акумулаторите ми са "живяли" не по-малко от 5 години,спазвайки горе -долу тия препоръки,ама сега се появиха "необслужваеми" и ги барам един път на година(зарядка),аерометъра даже вече не се сещам къде съм заврял(вероятно в един стар вестник,който наскоро изхвърлих :P )


Потребителски аватар
sodata1
Мнения: 212
Регистриран на: Пет 08 яну 2010 16:19
Автомобил: BMW
Двигател: 330XD
Местоположение: София

Re: проблем с акомулатора изгубил доста течност ?

Мнениеот sodata1 » Вто 08 май 2012 17:33


Колеги,а до къде трябва да е пълно вътре в клетките?Моя има по една пластмаса тръгваща от горе надолу дълга около 2-3 см. Тя ли би трябвало да ми служи за ориентир и ако е тя предполагам водата трябва да стига до нея!Греша ли или съм прав,ако греша това дали е минимума?


icorainbow
Мнения: 203
Регистриран на: Чет 30 дек 2010 11:13
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: проблем с акомулатора изгубил доста течност ?

Мнениеот icorainbow » Вто 08 май 2012 18:02


Би трябвало на тази пластмаса някъде да има ръбче, издатък, та до него би трябвало да долееш. Наистина е хубаво после или да се пусне на зарядно или да повъртиш към 300 км ( така се ми казвали, а и го вярвам - от бащата знам да си следя нивото на течността - общо взето пролет и есен, та преди 2 години есента доливам, т.е. така и разреждам, после карам до работа 15 км и обратно и след 2 седмици като застудя, акумулатора умря и нов, няма начин).



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 61 госта