


Маркуч маслени пари
-
- Мнения: 727
- Регистриран на: Вто 25 сеп 2007 19:59
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Маркуч маслени пари
Здравейте. Колата е Ибиза 1.6 SR. Има един маркуч, който излиза от някъде около капачката за маслото и влиза в много дебелата тръба на дебитомера. Скъсан ми е. Аз затапих отвора откъм тръбата на дебитомера, обаче лампата "check engine" ми свети постоянно и колата има висок разход на бензин в града и извънграда. Не съм забелязъл някакви проблеми с оборотите. Проблемите с оборотите изчезнаха когато затапих маркуча. От друга страна заради това, че не съм затапил края на маркуча откъм капачката за маслото (там където излизат маслените пари) в купето ми вкарва газове като съм пуснал парното и съм на външна циркулация (на вътрешна ми се поти стъклото отвътре). Тоя маркуч е много скъп , но е 10 сантиметра я има я няма. Може ли да намеря отнякъде маслоустойчив маркуч с дебелина 25-30 мм или да търся медна тръба ? Възможно ли е изолирането на маслените пари от дебелата тръба на дебитомера да влияе лошо на сместта ? Благодаря много !
- mariovasi
- Мнения: 1787
- Регистриран на: Съб 16 фев 2008 17:51
- Автомобил: Skoda scala 110kw DSG 2020
- Двигател: TSI
- Местоположение: Г. Оряховица/В.Търново
Re: Маркуч маслени пари
javor_bg написа: с дебелина 25-30 мм


Моят такъв е Ф8.Дебелина на стена не съм заглеждал.
От газаджиите си купих маслоустойчив с интересният за мен надпис pirelli.
Предлагаха ми и в А+.
Не бяха скъпи.
-
- Мнения: 727
- Регистриран на: Вто 25 сеп 2007 19:59
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Маркуч маслени пари
Да, колега и аз намерих даже Ф16, но не ми върши работа.
- bobocamaro
- R.I.P
- Мнения: 7510
- Регистриран на: Вто 01 юли 2008 16:21
- Автомобил: Golf 3 GTI
- Двигател: 2E
- Местоположение: София
Re: Маркуч маслени пари
Привет колега,това че си затапил прохода към дебелия въздуховод е добре-просто картерните газове няма да влизат за доизгаряне и двигателя ще диша чист въздух.Но трябва другия край на маркуча да го "провесиш" ниско долу за да не ти вкарва неприятната миризма в купето-както сам си усетил.От друга страна ако двигателя е в добро състояние можеш да си купиш маслоустойчив маркуч от кои да е авточасти и да го "снадиш" за да стане заводско.С медни тръби не се занимавай,това не е водна риза за камина и няма смисъл от тази тръба,използвай къси парчета за снадките.За да ти свети "chek engine" имаш бъг по някой сензор и от сорта-на диагностика ще се хване,не е свързано с провесения маркуч.Откъм капачката за маслото НЕ ЗАТАПВАЙ маркуча-ще загубиш маслото поради компресията на картерните газове!
-
- Мнения: 727
- Регистриран на: Вто 25 сеп 2007 19:59
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Маркуч маслени пари
Благодаря колега ! За затапянето и аз така мислех, че ще избие отнякъде. Факт е обаче че колата гори много масло. Възможно ли е да хвърля от този незатапен маркуч ?
P.S. В София някой има ли идея за магазин, където може да има по-дебелички маслоустойчиви маркучи ?
P.S. В София някой има ли идея за магазин, където може да има по-дебелички маслоустойчиви маркучи ?
- bobocamaro
- R.I.P
- Мнения: 7510
- Регистриран на: Вто 01 юли 2008 16:21
- Автомобил: Golf 3 GTI
- Двигател: 2E
- Местоположение: София
Re: Маркуч маслени пари
Това което каза за маслото не е хубаво-смени гумичките на клапаните поне.Ако са оригиналните са одървени.Масло от маркуча ще хвърля ако сегментите са зле.Покарай с тоя висящ маркуч,проверявай какво се случва с него.Ако се омазни много и пръска едва ли не - лошо.Ако има само конденз и малко масло ще минеш с гумички.Не търси конкретен магазин за маркучи-казах ти в които и да е авточасти ще ти продадат на метър.А на кое казваш висок разход на масло,между другото?
-
- Мнения: 727
- Регистриран на: Вто 25 сеп 2007 19:59
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Маркуч маслени пари
На разход 6-700 мл на 1000 км. Извинявай, но забравих, че днес притегнахме пробката за маслото, понеже май покапваше оттам. Да видим сега как ще е . Утре ще сложа найлон отпред под колата...
- bobocamaro
- R.I.P
- Мнения: 7510
- Регистриран на: Вто 01 юли 2008 16:21
- Автомобил: Golf 3 GTI
- Двигател: 2E
- Местоположение: София
Re: Маркуч маслени пари
Колега това прави 6-7 литра от смяна до смяна!Твоето масло е винаги прясно и не се нуждае от смяна-само филтъра.Моят рекорд беше 4 литра на 10 000км,смених гумички и заварих предния капак.Обърни внимание на колата,най-приятелски съвет-никакви найлони не постилай.При тоя разход на масло колата ти ще боксува от петното на асфалта,ако толкова изтича(видях другата ти тема).
-
- Мнения: 727
- Регистриран на: Вто 25 сеп 2007 19:59
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Маркуч маслени пари
Колеги, вчера като си бях качил колата на канал на мойто село видях за какво става въпрос! Значи масло наистина тече и олива двигатела стабилно. И то не тече откъде да е, а точно от онзи маркуч. Въпреки че преди 2 дни го оправих още има следи от масло, а картера е сух. Единия извод на маркуча казахме, че е до капачката за маслото - на 1 сантиметър. Този извод няма нищо - нито отдушник, нито маслоуловител - просто тръба. На практика все едно че карам без капачка.
Другото което е е по повод разхода. На снимката не се вижда много добре, но на едно място, където има нещо като телена оплетка тръбата на ауспуха се клати! Ламбдата ми е след катализатора, но тръбата е прекъсната преди него и ламбдата няма как да регулира добре и ето какво става с разхода! Тази "телена" връзка имате ли идея колко може да струва ?



Другото което е е по повод разхода. На снимката не се вижда много добре, но на едно място, където има нещо като телена оплетка тръбата на ауспуха се клати! Ламбдата ми е след катализатора, но тръбата е прекъсната преди него и ламбдата няма как да регулира добре и ето какво става с разхода! Тази "телена" връзка имате ли идея колко може да струва ?



- bobocamaro
- R.I.P
- Мнения: 7510
- Регистриран на: Вто 01 юли 2008 16:21
- Автомобил: Golf 3 GTI
- Двигател: 2E
- Местоположение: София
Re: Маркуч маслени пари
Колега мека връзка можеш да намериш на цена от 12лв до около 70лв.Гледам че си от София,провери ТУК.Карал съм там и мои и служебни бараки-аз съм доволен от този сервиз.
-
- Мнения: 727
- Регистриран на: Вто 25 сеп 2007 19:59
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Маркуч маслени пари
Благодаря, колега !
-
- Мнения: 727
- Регистриран на: Вто 25 сеп 2007 19:59
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Маркуч маслени пари
Значи пичовете от Крафт си свършиха перфектно работата. Имах един дрънкащ звук, идващ от ауспуха. Оказа се натрошена керамика на катализатора. Сложихме резонатор. Смениха меката връзка. Четири от шпилките на двуцевката се "развиха" целите и излязоха. Смениха ги. Общо ремонта стъпи на около 230 лева.
Тоя 1.6 SR е с 2 ламбда сонди. Проверено вече. Едната преди, другата след катализатора. Предлагаха ми да слагат емулатор на втората сонда, но аз отказах. 80 лева ми се видя малко много. Както й да е. Лампата свети пак заради втората ламбда сонда предполагам. Колата върви малко по-добре. Въпреки това разлика в разхода НЯМА !!!!!!!
Тоя 1.6 SR е с 2 ламбда сонди. Проверено вече. Едната преди, другата след катализатора. Предлагаха ми да слагат емулатор на втората сонда, но аз отказах. 80 лева ми се видя малко много. Както й да е. Лампата свети пак заради втората ламбда сонда предполагам. Колата върви малко по-добре. Въпреки това разлика в разхода НЯМА !!!!!!!
- hitman0013
- Мнения: 1865
- Регистриран на: Пон 11 май 2009 11:22
- Автомобил: GOLF 4
- Двигател:
Re: Маркуч маслени пари
маслото ти олива от гарнитурата на капака на двигателя.Повечето 1.6 са така.
-
- Мнения: 727
- Регистриран на: Вто 25 сеп 2007 19:59
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Маркуч маслени пари
Проблем с маслото вече нямам, откакто оправих онзи маркуч. Сега ще трябва да се лъже втората ламбда сонда.....
-
- Мнения: 727
- Регистриран на: Вто 25 сеп 2007 19:59
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Маркуч маслени пари
Реших да изведа маслените пари с един отделен маркуч. Ето от къде го купих: http://www.pape-bg.com/about.php Диаметъра му е 25 мм.
Проблема сега е как ще направя така, че да може маркуча за вакуума да влиза пак в същата тръба на дебитомера и как да запазя маслоуловителя за маслените пари, който е на дебелата тръба към дросела и дебитомера.....
Проблема сега е как ще направя така, че да може маркуча за вакуума да влиза пак в същата тръба на дебитомера и как да запазя маслоуловителя за маслените пари, който е на дебелата тръба към дросела и дебитомера.....
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 122 госта