
Мерси предварително!

didkoltd написа:4х100 288 диск от къде ?Ако ще разпробиваш според мен най-добре си е стандартния начин с частите от Г3 ГТИ и стандартните му 288 мм тави,единствено да оставаш 4х100 е заради някакви супер джанти ,друго не виждам !И въпреки всичко може да се направи и на двойков шенкел!
alpine написа:Апарата ще се монтира на шенкела директно.
Диска от мк4 си се монтира на мк2 главината директно.
Единственото с което трябва да се пребориш е ЕТ-то на диска. Ясно е че диска неможе да се прибере по към мотора, за това трябва апарата да се изнесе към диска. Мисля си за два варианта :
да се изтънят ушите на супорта с цел да се изнесе апарата.
Да се монтира супорта от другата страна на ушите на шенкела (с разпробиването на шенкела и направата на резба във супорта и по дебели болтове), тогава е възможно да се подложи някакъв фланец под диска за да се нагласи всичко точно.
Интересно ми е и на мен дали има някакъв друг вариант за монтаж и как в крайна сметка ще решиш да ги монтираш
didkoltd написа:alpine написа:Апарата ще се монтира на шенкела директно.
Диска от мк4 си се монтира на мк2 главината директно.
Единственото с което трябва да се пребориш е ЕТ-то на диска. Ясно е че диска неможе да се прибере по към мотора, за това трябва апарата да се изнесе към диска. Мисля си за два варианта :
да се изтънят ушите на супорта с цел да се изнесе апарата.
Да се монтира супорта от другата страна на ушите на шенкела (с разпробиването на шенкела и направата на резба във супорта и по дебели болтове), тогава е възможно да се подложи някакъв фланец под диска за да се нагласи всичко точно.
Интересно ми е и на мен дали има някакъв друг вариант за монтаж и как в крайна сметка ще решиш да ги монтираш
Пеца диска от Г4 влиза по-навътре /по-дълбок е/най-лесния вариант е с фланец между диска и главината който трябва да е точно 5 мм това е разликата в офсетите.Но все си мисля ,че като се измести апарата по диска е по-удачния вариант.Макар ,че ако си поиграе добър стругар може да изработи кадърни фланци и единствено ще трябва да се сменят болтовете с по-дълги !Въпрос на личен избор кое ще се избере!
didkoltd написа:Извинявам се грешката е моя аз говорех за шенкел от Г3 ГТИ!Но така или иначе пак ще стане щом диска на Г4 е по-плитък слагайте го на шенкела сложете и апарата да е центрован на диска и вижте разликата къде и как идва ,би трябвало да стане с планка да се изнесе апарата напред щом главината на двойката е направена за диск с по-голямо ЕТ!Нали не се бъркам така си го представям на ум !
Даже ако някой знае колко е разликата в офсета на диск от Г2 да речем с 4 отвора и този на Г3 ГТИ с 5 отвора има и вероятност ако супорта на апарата от Г4 -та стане да се захване без преправяне на шенкела от Г2-та може и да няма нужда от преправяне !?
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 89 госта