Нестабилни обороти на Голф III (2Е) - РЕШЕНИЕ
-
- Мнения: 12
- Регистриран на: Пет 28 яну 2005 9:48
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Благоевград
Нестабилни обороти на Голф III (2Е) - РЕШЕНИЕ
Привет! Значи колата е Golf3 Gti 115 кс с 2Е мотор. Проблема се състои в следното. След смяната на горивен, маслен, въздушен филтър, масло ,свеши и съответно направена диагностика сервизните специалисти казаха че колата не вървяла и не знам каде пипаха ала се започна ходенето посервизите. Започнаха да играят оборотите на празен ход от 650 - до 900. получи се едно притрисане на двигателя при работа. При рязко подаване на газ колата се замисля за малко и чак след това се изфорсира. Прави ми впечатление че оборотите падат доста по рязко след като я изфорсираш а преди това падаха до 1000 и след това плавно до 850. Казаха ми че може да е от регулаторчето за празен ход. Така намерих друдо втора ръка същата работа. После прочетох обяснението за почистването му. Почистих и двете (до блясък) и после ги пръснах с смазочен шпрей на Philips. Никаква промяна. Айде пак на майстор сега пък било дебитомер може би макър че на стенда било ок. Добре намерих и дебитомер друг - пак никаква промяна. Започна да подхарчва масълце. Айде на майстор. Човека ми смени гумичките на клапаните а по мое желание и хидравличните повдигачи а и сегментите се смениха. Майстора каза много добро моторче няма износване. останах спокоен - всичко е ново вече. Да ама не пак същото. Двигателя си притриса на празен ход, реагира мудно и няма този ряз. След сменени - Дебитомер, моторче за празен ход, горивен, маслен , въздушен филтър, свещи, агренажен ремък, хидравлични повдигачи, гумички на клапаните, сегменти НЯМА ПОДОБРЕНИЕ. Моля дайте съвет какво може да е след като на диагностиките!!! казват че всичко е наред.
- sigi
- Мнения: 181
- Регистриран на: Вто 26 окт 2004 13:32
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
ми то едиствено ламбда сондата остана да я провериш маи, как ти е разхода сега като работи зле?виж сте ти дам един телефон на един много голям специалист на VW работил е 5г в unitrde-x като диагностик сега работи в едно друго сервизче частно и е поевтино човека си има комп и си разбира от работата 0888929479 тарси Жоро Бакалов се казва ако иска6 опитай
-
- Мнения: 12
- Регистриран на: Пет 28 яну 2005 9:48
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Благоевград
Благодаря ви за това че се опитвате да помогнете. То толкоз пари дадох че и една ламбда ще взема въпреки че показва стойности от 0.995 до 1.035 и уж било нормално. А и забравих да спомена че след всичките тези процедури забелязвам че свещите ми имат сух черен нагар а до преди това бяха с керемидов цвят. Освен нещо да са пипали и по центровката ама уж и тя е наред незнам вече. Другата седмица ще взема и ламбда и щевидим.
-
- Мнения: 12
- Регистриран на: Пет 28 яну 2005 9:48
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Благоевград
Да и кабелите смених с комплект на BREMI - същата работа. Свещи имам вече какви ли не - BERU, NGK, BOSCH. Не помага има си притрисане на мотора на празен ход като че ли прекъсва за секунда, и при рязко газ се замисля за секунда даже понякога дави за момент и тогава потегля. Усеща си се и загубата на мощност. Иначе разхода мисля че е нормален 11.5 но в градски цикъл . Извън градско рядко ми се налага но и там съм го засичал - около7.5.
- golfer
- The Мaster of PERNIK TUNING performancе
- Мнения: 7369
- Регистриран на: Вто 08 юни 2004 9:55
- Автомобил: Gandalf the Grey
- Двигател: 368kw LPG
- Местоположение: oberbayern
- Контакти:
точно това и аз имах предвид.
катализатор-ламбда-ЕКУ-ъгъл на запалване-богата/бедна смес-тресене.
ето виж тук подобен проблем:http://forum.vwclub.bg/viewtopic.php?t=2887
катализатор-ламбда-ЕКУ-ъгъл на запалване-богата/бедна смес-тресене.
ето виж тук подобен проблем:http://forum.vwclub.bg/viewtopic.php?t=2887
- opipva4a
- Палячо
- Мнения: 1347
- Регистриран на: Сря 09 юни 2004 9:04
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
ламбдата в неговия случай е преди катализатора
ъгъл на запалване - от еку
оборотите не се регулират ръчно
ламбда дава само сигнал за богата смес и толкоз
екуто си знае неговата
дебитомера влиза в играта
как са вакуумите - предполагам сменени
11.5 е повече от нормално в този сезон
тресене се получава от много неща
ама гледам сегменти е сменил
видя ли си тампони на двг
компресия след смяната на гумички
ъгъл на запалване - от еку
оборотите не се регулират ръчно
ламбда дава само сигнал за богата смес и толкоз
екуто си знае неговата
дебитомера влиза в играта
как са вакуумите - предполагам сменени
11.5 е повече от нормално в този сезон
тресене се получава от много неща
ама гледам сегменти е сменил
видя ли си тампони на двг
компресия след смяната на гумички
-
- Мнения: 12
- Регистриран на: Пет 28 яну 2005 9:48
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Благоевград
Момчета значи и идеята с катализатора ми мина през главата. Махнах го и на негово място сложих резонаторно гърне. Единственото нещо което се получи в случая беше по-големият разход на колата и миризмата от ауспуха вече не беше като на сяра а по-остра ама на бензин. Тресенето пак си го имаше и си върнах катализатора. Съмнява ме нещо да не са ми объркали центровката защото доколкото прочетох този сух черен нагар на свещите не е нормален а и са мърдали делкото щото по него забелязах следи явно са го въртяли като са го подчукнали с нещо. Има белег който като взех колата го нямаше. Не ми се вярва сам да се е напавил, ама пусто като не разбирам. Чета си само сух материал ама на практика хич ме няма.
-
- Мнения: 12
- Регистриран на: Пет 28 яну 2005 9:48
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Благоевград
- vaskoto1
- майстор Падна ли ми!
- Мнения: 11995
- Регистриран на: Пон 12 юли 2004 16:34
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
въздуха минава през дебитомера, който пуска инфо колко е минал към компа. дебитомера не е причина-проверил си.
компа спрямо тоя обем въздух и спрямо позиционера на дроселната клапа (където мисля че ти е проблема) определя колко време да държи дюзите отворени. и какво предварение да зададе на делкото чрез датчика на хол (това също си го проверил и отпада).
за да са сухи и черни свещите-сместа е богата.
тя се влияе от гореизброените неща от които само позиционера не е пипан!
имай предвид че той се мери по особен начин!
прегледай му кабеляците за механични повреди и буксата за окиси и лош контакт.
опитай с друг позиционер.
компа спрямо тоя обем въздух и спрямо позиционера на дроселната клапа (където мисля че ти е проблема) определя колко време да държи дюзите отворени. и какво предварение да зададе на делкото чрез датчика на хол (това също си го проверил и отпада).
за да са сухи и черни свещите-сместа е богата.
тя се влияе от гореизброените неща от които само позиционера не е пипан!
имай предвид че той се мери по особен начин!
прегледай му кабеляците за механични повреди и буксата за окиси и лош контакт.
опитай с друг позиционер.
-
- Мнения: 12
- Регистриран на: Пет 28 яну 2005 9:48
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Благоевград
Първо искам да благодаря на всички за оказаното съдействие. Ще проверя всичко отначало. Може и да намеря накоя дреболия която да прави мизерията. Лошото е че тук в Благоевград нещо няма кой компетентно да се намеши и да разреши проблема ми. Но ако не успея да направя нищо ще съм принуден да отида до София - дано там поне нещата се нормализират. Иначе този потенциометър на дроселната клапа не го знам. Ама ще открия да прочета и за него. Датчика на Хол не знам как се проверява единствените две неща които съм замервал са дебитомера и моторчето за пазен ход щото за тях някъде в нета имаше описано между различните пинове какво трябва да е съпротивлението. Е и кабелите на свещите съм си замерил де.
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Bing [Bot], kris11 и 69 госта