Здравейте! Поради загряване до 110 градуса, след определено време датчика за маслото светна и ми се наложи ремонт на главата. Направено е:
1. Проверка за спукана глава
2. Шлайфане
Смяна на:
3. Гарнитура
4. Гумички
5. Семеринг
6. Маслен фитър
7. Термостат
8. Ролка
9. Изпусквателни тръби
10. Ангренажен ремък
11. Свещи
12. Масло
13. Антифриз
14. Обезвъздушаване
Автомобилът след 15 мин градско достига 100 градуса и се притеснявам да не опра пак до същия ремонт.
Нормална ли е тази температура за 15 мин каране. Моля за мнения, какво да правя..
Загяване на Голф 3 1.8mi след ремонт на главата
- stefarata
- Мнения: 1907
- Регистриран на: Нед 13 сеп 2009 10:56
- Автомобил: Ford S Max MK1
- Двигател: TDCI
- Местоположение: Карнобат
Re: Загяване на Голф 3 1.8mi след ремонт на главата
на място как загрява колата,кога се включва перката на 1-ва степен,надува ли маркучите,кога стопля долния.....разказвай за да те насочим
-
- Мнения: 3443
- Регистриран на: Съб 16 сеп 2006 23:13
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София,Lantra 1.5 ,Golf 3-ABS,Vento-R.I.P.
Re: Загяване на Голф 3 1.8mi след ремонт на главата
Помпа?Циркулация на течност през тънкото маркучле към разширителен съд?Радиатора загрява ли?Перки..някакви да се въртят?Поне 6 литра побра ли системата след ремонта?Това са само въпроси относно водна система,мисля че ще има и по маслената!
На въпроса ти-не е нормално да държи тази температура.
На въпроса ти-не е нормално да държи тази температура.
-
- Мнения: 6
- Регистриран на: Пон 14 май 2012 10:27
- Автомобил: WV Polo GTI 125hp BMW 320D 150hp
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Загяване на Голф 3 1.8mi след ремонт на главата
На място достига 95-100. При отворен капак пада на 95. Перката на 90 градуса се включва, на 100 градуса се включва на по висока степен. Радиатора загрява, измервах температурата с лазерен термометър, като изключих перката - радиатора е еднакво загрят навсякъде. Горния маркуч е горещ, а за долен не знам (не съм толкова запознат, кое за какво е). Имам 4.5 литра концентрат антифриз и малко вода. Датчика е наред. Предлагат ми да сменя и радиатора, и ако не е от него вече не знам.. за скрап
-
- Мнения: 6
- Регистриран на: Пон 14 май 2012 10:27
- Автомобил: WV Polo GTI 125hp BMW 320D 150hp
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Загяване на Голф 3 1.8mi след ремонт на главата
гледаха и масленета помпа, но казаха, че уж била наред.. колата след ремонта леко намирисва на газове след като спра...
- stefarata
- Мнения: 1907
- Регистриран на: Нед 13 сеп 2009 10:56
- Автомобил: Ford S Max MK1
- Двигател: TDCI
- Местоположение: Карнобат
Re: Загяване на Голф 3 1.8mi след ремонт на главата
аз бих се върнал при майстора да си довърши ремонта
-
- Мнения: 6
- Регистриран на: Пон 14 май 2012 10:27
- Автомобил: WV Polo GTI 125hp BMW 320D 150hp
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Загяване на Голф 3 1.8mi след ремонт на главата
е той това каза, ако искам да сменям радиатор... друго вече нямало какво да се пипне..
- joker
- Мнения: 5889
- Регистриран на: Вто 21 ное 2006 10:38
- Автомобил: Golf 3 Variant _Golf4 Variant
- Двигател: 1800 ABS _1900 TDI AHF
- Местоположение: Варна
Re: Загяване на Голф 3 1.8mi след ремонт на главата
Ако си сменял температурен датчик напълно възможно е да е от датчика-неверни показания на таблото.Другият вариант е незавършено обезвъздушаване и образуване на газови мехури в антифриза-те са с висока температура и лъжат датчика...с времето ще се самообезвъздуши.
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 40 госта