Искам да ви питам - табло от МК2 1.8 Моно с предавателно число 950 може ли да се пресади на МК2 1.3 карбуратор с предавателно число 935, като и 2те са с по 2 букси? От къде взима информация оборотомерът при 2та случая? Има ли варианти да събера от 2те 1?
Въпрос номер 1 - да, може да се сложи. Казват, че не отчита правилно, но разликата е доста минимална, карал съм и с 950 и с 935 (като скоростите ми са същите като на 1.3) не видях нещо фрапиращо. При по-високи скорости си я има грешката независимо с кое табло си. На въпрос номер 2 - оборотомерът взема сигнал от едно и също място, ако правилно съм разбрал питаш дали с другото табло ще ти работи оборотомерът. Отговорът е - да, ще работи без да се налага да пипаш нещо. На въпрос номер 3 - можеш да събереш от две едно, не е голяма философия. Правил съм го и то неведнъж.
Явно не съм задал правилно въпроса - таблото на 1.3 карбуратор е с часовник, а на 1.8 моно е с оборотомер. Има ли разлика в местата, от където взимат сигнал 2те табла - бобина, комутатор... и дали има изградена инсталация за оборотомера в моя случай (с часовника)? И ако трябва допълнително да пускам кабели, какво трябва да направя?
Доколкото зная в инсталацията е предвидено да се сложи таблото и да заработи без допълнителна намеса. Аз бях също с часовник. Взех табло от ГТИ и в момента, в който го монтирах оборотомерът си тръгна без да пипам нищо по електриката на колата.