Механичен инжекцион Golf II - проблеми с оборотите на празен

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
antonyk
Мнения: 2
Регистриран на: Пет 08 дек 2006 12:23
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Механичен инжекцион Golf II - проблеми с оборотите на празен

Мнениеот antonyk » Пет 08 дек 2006 13:42


Здравейте!

От време на време оборотите на празен ход стават нестабилни, очаквам всеки момент да загасне и старшна мъка... Няколко светофара по-късно изведнъж се оправят и двигателят работи супер-равномерно.

Четох всякакви документации по въпроса с инжекциона (Golf II, 88-ma, пълен механичен инжекцион, 1.8, 8 клапана), докато накрая случайно открих причината. Имам някакво устойство до разпределителя, което липсва по схемите на 8-клапановите инжекциони; има подобно на 16-клапановите и пише, че е ограничител на оборотите, но изглежда по малко по-различен начин и от това което чета за него, не виждам връзка с празния ход.

Обикновено на празен ход на контакторите на устройството има около 7 волта (при загрял двигател), а след продължително повишаване на оборотите (около 3000) и отново минаване на празен, напрежението се повишава до 12 за известно време. Устройството бръмчи когато работи и докато бръмчи оборотите са си наред. Случва се, обаче то да спре и при това положение напрежение има, така че според мен проблемът е в самото него, а не в управлението.

До контактора има някакви номера. В един магазин по тях ми казаха, че това е "ограничителен клапан"... който струва 500лв...

Някой може ли да ми обясни какво е това, как работи, може ли да се
отвори/промие/поправи?

Изображение

Благодаря и всичко най!




Потребителски аватар
vit_autosofia
Мнения: 2544
Регистриран на: Нед 20 фев 2005 8:13
Автомобил: Мерцедес W210 2002г
Двигател: 2700CDI
Местоположение: Орланденбург
Контакти:

Мнениеот vit_autosofia » Пет 08 дек 2006 13:49


това ти е регулатор за налягането


Потребителски аватар
Jetta16v
Мнения: 85
Регистриран на: Чет 16 сеп 2004 10:32
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re:ниските обороти....

Мнениеот Jetta16v » Пет 08 дек 2006 18:41


Здравей колега!
Карам с подобно устройство но мотора ми е 1,8 16V PL.
Това е регулатора на налягане с които мотора се вкарва в Евро нормите чрез ламбда сондата.
Ако колата ти е с катализатор , или е била с такъв , е дошло време да я подкараш без ламбдата, или да я замениш.
Та съвета ми е -1 на диагностика.
Аз лично карам без ламдата/160лв./ след намеса на свестен диагностик.
Успех! :)


antonyk
Мнения: 2
Регистриран на: Пет 08 дек 2006 12:23
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот antonyk » Пон 11 дек 2006 9:22


А-а-а-а, такава ли била работата! Винаги съм мислел, че нямам ламбда-сонда!!! Наистина колата беше с катализатор, но когато започнаха проблемите ме посъветваха да го пробия...

Много благодаря за информацията, особено на Jetta16v!

Относно диагностиката - пролетта ходих в Unitrade, с проблем в помпата под резервоара - чуваше се как вие и колата прекъсваше. Казах им "имам проблем с помпата", а те "кой ти каза?". Викам "така мисля", а те ми казаха да не мисля - щели да видят. Та след 1/2 ден висене отговорът беше "ами прилича на помпата, ще започнем с нея - ако поръчате нова за 800 ще я сменим и после ще караме нататък"...
Та съм доста обезкуражен оттогава. А може да са били прави хората?


Потребителски аватар
Zoran
Мнения: 885
Регистриран на: Пон 19 дек 2005 10:17
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Zoran » Пон 11 дек 2006 13:39


Голега и аз карам Голф2 1.8 пълен механичен инжекцион 88год, юбилейниа модел. И на мен ми се менят оборотите, сменях свещи, кабели, ламбда сонда, филтри и пак от време на време се ебава и на центровка ходих и сащата работа. Обикновено се получава когато е студено времето.


Потребителски аватар
musura
Сър
Мнения: 7129
Регистриран на: Пон 28 мар 2005 21:01
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Голям Поровец

Мнениеот musura » Пон 11 дек 2006 15:12


проблема се решава с почистване или подмяна на така нареченото "моторче за празен ход"


Потребителски аватар
Zoran
Мнения: 885
Регистриран на: Пон 19 дек 2005 10:17
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Zoran » Пон 11 дек 2006 16:33


musura написа:проблема се решава с почистване или подмяна на така нареченото "моторче за празен ход"

Колега имаш ли представа каква му е цената и от каде мога да го купя.


Потребителски аватар
musura
Сър
Мнения: 7129
Регистриран на: Пон 28 мар 2005 21:01
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Голям Поровец

Мнениеот musura » Пон 11 дек 2006 17:37


никаква идея си нямам. По моргите би требвало да има за около 50-60 лева, ново май е доста скъпо. Пробвай да го промиеш със спрей за карбуратори и виж дали няма да има полижителен резултат. Също така си огледай вакуумните маркучи - възможно е от годините да има напукани, а най-добре ги смени всичките - не са скъпи, а същевременно влияят много на разхода и вървенето при механичните инжекционни :idea:


Потребителски аватар
batslav
Мнения: 159
Регистриран на: Чет 30 ное 2006 18:18
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Я-л/София

Re: Механичен инжекцион Golf II - проблеми с оборотите на пр

Мнениеот batslav » Пон 11 дек 2006 20:29


[quote="antonyk"]Здравейте!


имах преди голф 2 1.8 GT special коити ми правеше такива номера отначало започна да клати оборотите после се оправи докато един момент не се скапа нацяло.Каде ли не го карох и всичко си беше наред помпи ли не гледах инжекция ли не беше какво ли не.Казваха ми че е изгорял стапков мотор(ел.статичен вакумен регулатор).Сложих по касно и газ.На газ варвеше без проблем а на бензин не даржи никакви обороти.Продадох колата на един познат от варна тои ходил на някакъв маистор и тои му пипал нещо отдолу под колата имало някакъв регулатор от долу аз не сам го виждал каде е това точно но от тогава колата държи обороти без проблем.Казвам ти го за информация не вярваи на всичко което ти казват.


Потребителски аватар
POLO PAVLETI
Мнения: 1675
Регистриран на: Съб 13 авг 2005 20:11
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Airport Sofia (SOF / LB SF)

Мнениеот POLO PAVLETI » Сря 13 дек 2006 11:12


Аз пък смених цялата инжекция и пак на ниските се дави колата яко.Дайте мнение и вие но с колегата Боби решихме че е помпата щото и налягането го прави 4,5 а трябва да е 5 и половина мисля ,за PL става въпрос



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 53 госта