Малък "проблем" с аларма

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
Потребителски аватар
Escap3
Мнения: 863
Регистриран на: Нед 04 май 2008 17:39
Автомобил: 280hp TDI
Двигател: 1Z
Местоположение: Брезник

Малък "проблем" с аларма

Мнениеот Escap3 » Вто 29 май 2012 21:44


Колеги преди седмица сложих аларма на колата но НЕ нова, свалих я от друг голф 3 който бях купил.
Свързах кабелите както бяха при голфа от който я свалих но той няма ел.стъкла а моят има, и сега проблема е че когато отключвам колата прозорците ми се отварят до половината...
Предполагам че задържа повече централното при отключване като при комфорт модула като задържа ключа.
Алармата е Waeco с два бутона на дистанционното (син и сив) на модула на алармата няма нищо за настройка :screwy




cakovia
Мнения: 31
Регистриран на: Пон 09 авг 2010 20:38
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Банско

Re: Малък "проблем" с аларма

Мнениеот cakovia » Сря 30 май 2012 22:52


Виж дали има джъмпер(мост) на който да пише секунди смени го на 0.5 ако е на 3.5 и би трябвало да стане.Ако не стане вържи управляващите кабели директно към компресорчето обикновенно жиците на модула са в бял цвят(com-общия на релето) по тях ще се ориентираш трябва да са вързани(напреви проверка първо на това) на Н.О.(нормално отворено<жълто или жълто с черно>)

Цветовете който съм дал са ориентировъчни най добре е да се отвори модула и да се определят изводите на релето


Потребителски аватар
Escap3
Мнения: 863
Регистриран на: Нед 04 май 2008 17:39
Автомобил: 280hp TDI
Двигател: 1Z
Местоположение: Брезник

Re: Малък "проблем" с аларма

Мнениеот Escap3 » Чет 31 май 2012 23:20


cakovia написа:Виж дали има джъмпер(мост) на който да пише секунди смени го на 0.5 ако е на 3.5 и би трябвало да стане.Ако не стане вържи управляващите кабели директно към компресорчето обикновенно жиците на модула са в бял цвят(com-общия на релето) по тях ще се ориентираш трябва да са вързани(напреви проверка първо на това) на Н.О.(нормално отворено<жълто или жълто с черно>)

Цветовете който съм дал са ориентировъчни най добре е да се отвори модула и да се определят изводите на релето

Къде да го има тоя джъмпер, на самия модул на алармата няма нищо за настройка, а иначе към кое компресорче да свържа директно? на централното ли имаш предвид?


cakovia
Мнения: 31
Регистриран на: Пон 09 авг 2010 20:38
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Банско

Re: Малък "проблем" с аларма

Мнениеот cakovia » Нед 03 юни 2012 6:48


Джъмпера е на модула,трябва да има отделно капаче,а на по старите се отваря целия капак на модула.На най старите мисля ,че няма джъмпери.Към компресорчето за централното директно имам предвид(предположих ,че си с фабрично централно)


Потребителски аватар
Escap3
Мнения: 863
Регистриран на: Нед 04 май 2008 17:39
Автомобил: 280hp TDI
Двигател: 1Z
Местоположение: Брезник

Re: Малък "проблем" с аларма

Мнениеот Escap3 » Нед 03 юни 2012 22:23


С фабрично съм, утре ще огледам модула да видя


Потребителски аватар
Petyoffy
Мнения: 625
Регистриран на: Пет 09 дек 2005 13:29
Автомобил: Passat B7
Двигател: CBBF 2012
Местоположение: София

Re: Малък "проблем" с аларма

Мнениеот Petyoffy » Вто 05 юни 2012 14:47


Както каза колегата по-горе джъмпера може и да е мостче, т.е. малко кабелче което се прекъсва при нужда според необходимостта. Би трябвало да е на платката на алармата.
Ако можеш дай точната марка и модела на алармата.



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 54 госта