Проблем при палене на студен двигател

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
ivo_stefanoff
Мнения: 39
Регистриран на: Пон 11 дек 2006 22:36
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Плевен

Проблем при палене на студен двигател

Мнениеот ivo_stefanoff » Пон 11 дек 2006 22:54


Здравейте колеги!
Колата е Seat Cordoba 1.6i с ABU двигател, с газова уредба (предварително казвам, че на газ колата ми върви перфектно и без забележки имам и ТАП към газовото,проблемът е на бензин). Значи проблема,т.е. проблемите са два:
1.Сутрин паля на бензин, тръгвам и докато се завлека до работа , колата е загряла, върви си чудесно и т.н. Какво става обаче ако тръгна и след 500м. изгася двигателя докато е още студен - няма палене после-т.е. пали с много въртене и се налага да натискам здраво газта, докато зацепи и се изчисти-иначе казано все едно яко се дави.Всичкото това само на студен двигател с уговорката че е поработила малко, т.е студен ама не точно :D Ако не е палена 4-5 часа няма проблем, ако загее, пак никакъв проблем, ако е я паля за 1-ви път за деня пак нма проблем.Само и единствено сутрин като иа запаля и мина 300-500м.
2.На бензин до към 2000об./мин. ( и топла и студена) трудно набира,като скоча над 2500об./мин. излита като самолет :) При смяна между скоростите в първия момент забива нос и след това се развърта и тръгва без проблеми.Друг момент-карам с 2000об./мин. , изключвам от скорост и стрелката на оборотомера пада като отсечена до към 1000об./мин. , после се вдига (все едно отскача) до към 1300об./мин. и после вече плавно си пада на 800-900об./мин.
Вторият проблем е малко обобщен но според мен за тези явления причината е една-смятате ли че се е прецакал дросел потенциометъра или въобще какви може да са ядовете споед вас? Принципно карам на газ и не ме е грижа особено ,но кой може да изтърпи нещо да не му е наред по колата :wink: Знаете как е
Благодаря предварително на всички




Потребителски аватар
luboveliki
Мнения: 1257
Регистриран на: Пон 11 дек 2006 22:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Враца

Мнениеот luboveliki » Вто 12 дек 2006 0:05


моита беше така на газ.не можах да разбера што прави така.и така си а карах до като не я продадох.беше вектра.само на газ правеше така.


ivo123
Мнения: 1008
Регистриран на: Вто 21 мар 2006 7:56
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас
Контакти:

Мнениеот ivo123 » Вто 12 дек 2006 7:11


най-лесния вариант е да е натрупал грешки компютъра - разкачи едната клема на акумулатора за 1 минута и после пробвай как ще е без да минаваш на бензин. Ако пак има проблеми значи един от двата температурни датчика ти прави проблем /два са - на водата и на въздуха/ Този на въздуха е на самата дюза и има за цел да мери колко студен е въздуха и докато въздуха не стане 20 градуса /засмуквания/ обогатява горивото /т.е. дюзата пуска повече гориво/
Стойностите им са едни и същи и на 2-та датчика, като им намаля съпротивлението
има писано доста за тях. Почни от най-лесното.
Успех :)


Потребителски аватар
naskogolf
бърз голфаджия
Мнения: 1138
Регистриран на: Сря 08 юни 2005 9:33
Автомобил: Passat B 7 Alltrack
Двигател: 2 CFG 2014
Местоположение: София

Мнениеот naskogolf » Вто 12 дек 2006 8:25


На центровка качвал ли си я скоро.


Потребителски аватар
kokovanev
Мнения: 1170
Регистриран на: Пет 09 сеп 2005 16:28
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Плевен

Мнениеот kokovanev » Вто 12 дек 2006 8:31


За температурните датчици ме изпревариха, другото е добавка в бенза за почистване на инжекциони и здраво извънградско каране - поне 200 - 300 км. пробег. Ако няма промяна пиши, ще се мисли...


ivo123
Мнения: 1008
Регистриран на: Вто 21 мар 2006 7:56
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас
Контакти:

Мнениеот ivo123 » Сря 13 дек 2006 8:00


колега дръпни клемата на акумулатора на първо време :)



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 98 госта