


Re: Проблем с съединител на Венто 1.8 - Решено
- lou
- Мнения: 907
- Регистриран на: Вто 23 сеп 2008 20:22
- Автомобил: Passat Variant
- Двигател: BMR TDI
- Местоположение: Шумен
Re: Проблем с съединител на Венто 1.8 - Решено
Колата е 92 год, проблема е следния: Паля колата натискам съединителя да вкарам на скорост и .. немога не влиза, гася я и я вкарвам на 1ва паля и двигателя издава много странен шум и почва да тресе.. незнам от какво е.А иначе съединителя ми отделя много горе.Дали е за смяна ?
Последна промяна от lou на Сря 23 май 2012 18:56, променено общо 1 път.
-
- Мнения: 2312
- Регистриран на: Чет 18 фев 2010 13:45
- Автомобил: Rio UB Corolla E110 GS450H
- Двигател: D4FC 4ZZFE 2GR-FSE
Re: Проблем с съединител на Венто 1.8
Спри да си правиш експерименти ами разглобете и сменявай!От тия проби може и да си надрал притискателя!Сега вместо само с феродов диск и аксиален лагер,сигурно ще се наложи да сменяш всичко комплект! 

- miton333
- Мнения: 10
- Регистриран на: Сря 09 ное 2011 8:55
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: beloslav
Re: Проблем с съединител на Венто 1.8
Опитай да регулираш жилото,така като гледам не може да отдели достатъчно съединителя или ти е износен пръта който е в кутията,тоя който действа пряко на диска.При мен това е проблема,но така става ако е задържан педала,вероятно ако е карана колата от жена преди това.
- vaiper 1
- Неграмотен
- Мнения: 1244
- Регистриран на: Нед 03 апр 2011 12:45
- Автомобил: Pasat
- Двигател:
- Местоположение: Сливен
Re: Проблем с съединител на Венто 1.8
Тиа жила хммм мн. ядове брах аз
жилото сменете 1 во ако несе оправи саединител нема друго 


- joker
- Мнения: 5889
- Регистриран на: Вто 21 ное 2006 10:38
- Автомобил: Golf 3 Variant _Golf4 Variant
- Двигател: 1800 ABS _1900 TDI AHF
- Местоположение: Варна
Re: Проблем с съединител на Венто 1.8
lion_heart002 написа:Спри да си правиш експерименти ами разглобете и сменявай!От тия проби може и да си надрал притискателя!Сега вместо само с феродов диск и аксиален лагер,сигурно ще се наложи да сменяш всичко комплект!




-
- Мнения: 2312
- Регистриран на: Чет 18 фев 2010 13:45
- Автомобил: Rio UB Corolla E110 GS450H
- Двигател: D4FC 4ZZFE 2GR-FSE
Re: Проблем с съединител на Венто 1.8
Това,честно казано не го знаех!Но АКО колата е моя,бъди сигурен,че 40 лв. за нов лагер ще ми се откъснат от сърцето щом съм свалил кутията... Или сме скъпи на триците и евтини на брашното...




- joker
- Мнения: 5889
- Регистриран на: Вто 21 ное 2006 10:38
- Автомобил: Golf 3 Variant _Golf4 Variant
- Двигател: 1800 ABS _1900 TDI AHF
- Местоположение: Варна
Re: Проблем с съединител на Венто 1.8
lion_heart002 написа:Това,честно казано не го знаех!Но АКО колата е моя,бъди сигурен,че 40 лв. за нов лагер ще ми се откъснат от сърцето щом съм свалил кутията... Или сме скъпи на триците и евтини на брашното...![]()
![]()



- vaiper 1
- Неграмотен
- Мнения: 1244
- Регистриран на: Нед 03 апр 2011 12:45
- Автомобил: Pasat
- Двигател:
- Местоположение: Сливен
Re: Проблем с съединител на Венто 1.8
joker написа:lion_heart002 написа:Това,честно казано не го знаех!Но АКО колата е моя,бъди сигурен,че 40 лв. за нов лагер ще ми се откъснат от сърцето щом съм свалил кутията... Или сме скъпи на триците и евтини на брашното...![]()
![]()
![]()
![]()
...напълно споделям мнението ти!Аз направо смених скоростна кутия заради един шум,който бе много слаб,но ме дразнеше....и не 40,а близо 2000 лв съм вложил в 1.8 АBS-а за да направя всичко да е добре(говоря за двигател и ходова част..другото хич и не ме интересува) и той си ме слуша вече 7 години,а още 11 преди мен е служал италианците!
Всички по твоя пат варвим колега рано или касно с всяка 1 кола

-
- Мнения: 302
- Регистриран на: Сря 30 май 2007 17:10
- Автомобил:
- Двигател:
Re: Проблем с съединител на Венто 1.8
Точно така.Колата е с кутия тип 020 с обратен съединител,без аксиален лагер и със саморегулиращо жило.При неработещ двигател с влючена първа предавка,при опит за палене с натиснат педал на съединителя колата потегля.Следователно съединителя не работи.Дори с износен феродов диск този признак някога ще се случи,но постепенно,а тук проблема стана изведнъж!Най-добре пробвай с друго жило,ако не стане сваляте кутията и ще се огледа.Според мен е или жилото да се е прецакало или оста да е износила мястото където лагерува в притескателния диск!
- zfa159
- Мнения: 7908
- Регистриран на: Сря 31 яну 2007 12:16
- Автомобил: Mitsubishi Outlander + B4 Syncro
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Проблем с съединител на Венто 1.8
Изведнъж може да се случатняколко неща :
1. проблем с феродов/притискателен диск
2. проблем с платото или както там му викат на това,което пръта натиска и застава в притискателния диск
3. проблем със жилото (саморегулиращите се много страдат и се чупят от раз,да,по описания от теб начин и с описаните от теб последствия)
4. проблем с палчето в кутията,което мести оста (едно извитичко такова,което седи вътре в скоростите на края на вилката и бута пръта.То се разцепва и прескача 1 или 2 шлица по оста на вилката и съединителя отива на майната си.Причината да се счупи то обаче,се крие в притискателния диск (с времето педала става по-тежък и започва по-сериозно натоварване на платото,оста,палчето на вилката и жилото и рано или късно нещо се чупи).
Най-добрия ремонт в този случай е да се смени феродов + притискателен диск,както и платото.Да се види дали е износен пръта,ако е,да се смени и той (не смятам,че пръта може да се износи от раз за да се получи от раз промяна в положението на съединителя,практически няма и как да се счупи,за да го обвиним него),да се прегледа и най-добре и да се смени палчето в скоростите (стига се до него елементарно и на място и при свалена кутия),то е от порядъка на 30-тина лв оригинално по спомени,че ако не и по-малко,да се сглоби всичко и да се види как е жилото,ако трябва,да се смени и то пак с автоматично (ама оригинално) или с ръчно.
Всичко дуго е временно решение на проблема и утре ще се счупи нещо друго и колата ще остане някъде на майната си...

1. проблем с феродов/притискателен диск
2. проблем с платото или както там му викат на това,което пръта натиска и застава в притискателния диск
3. проблем със жилото (саморегулиращите се много страдат и се чупят от раз,да,по описания от теб начин и с описаните от теб последствия)
4. проблем с палчето в кутията,което мести оста (едно извитичко такова,което седи вътре в скоростите на края на вилката и бута пръта.То се разцепва и прескача 1 или 2 шлица по оста на вилката и съединителя отива на майната си.Причината да се счупи то обаче,се крие в притискателния диск (с времето педала става по-тежък и започва по-сериозно натоварване на платото,оста,палчето на вилката и жилото и рано или късно нещо се чупи).
Най-добрия ремонт в този случай е да се смени феродов + притискателен диск,както и платото.Да се види дали е износен пръта,ако е,да се смени и той (не смятам,че пръта може да се износи от раз за да се получи от раз промяна в положението на съединителя,практически няма и как да се счупи,за да го обвиним него),да се прегледа и най-добре и да се смени палчето в скоростите (стига се до него елементарно и на място и при свалена кутия),то е от порядъка на 30-тина лв оригинално по спомени,че ако не и по-малко,да се сглоби всичко и да се види как е жилото,ако трябва,да се смени и то пак с автоматично (ама оригинално) или с ръчно.
Всичко дуго е временно решение на проблема и утре ще се счупи нещо друго и колата ще остане някъде на майната си...

- lou
- Мнения: 907
- Регистриран на: Вто 23 сеп 2008 20:22
- Автомобил: Passat Variant
- Двигател: BMR TDI
- Местоположение: Шумен
Re: Проблем с съединител на Венто 1.8
Така да изтупам прахта от темата малко
Кутията е свалена и видимо само феродовия диск е заминал, жилото си работи и не е счупено но ме съмнява този механизъм който е в края на жилото дали е прецакан.Сега мисля със сигурност да сменя феродовия диск но дали проблема е от него
че после да не се стигне да свалям кутия отново 



- balamata
- Мнения: 507
- Регистриран на: Пон 28 май 2007 20:46
- Автомобил: Renault Laguna
- Двигател: F3P720
- Местоположение: Плевен
Re: Проблем с съединител на Венто 1.8
lou написа:Така да изтупам прахта от темата малкоКутията е свалена и видимо само феродовия диск е заминал, жилото си работи и не е счупено но ме съмнява този механизъм който е в края на жилото дали е прецакан.Сега мисля със сигурност да сменя феродовия диск но дали проблема е от него
че после да не се стигне да свалям кутия отново
Ами ако мислиш да си караш колицата за години напред,по-добре прежалвай 200 лв.за комплект хубав съединител и действай.Жилото не го мисли толкова.Едно ръчнорегулиращо струва двадесет и няколко лв. и се раждаш.Моето поне беше 27 лв. и изхвърлих старото автоматично жило.
- lou
- Мнения: 907
- Регистриран на: Вто 23 сеп 2008 20:22
- Автомобил: Passat Variant
- Двигател: BMR TDI
- Местоположение: Шумен
Re: Проблем с съединител на Венто 1.8
Така .. смених феродовия диск и кутията я сложихме обратно и положението същото :banghead
- lou
- Мнения: 907
- Регистриран на: Вто 23 сеп 2008 20:22
- Автомобил: Passat Variant
- Двигател: BMR TDI
- Местоположение: Шумен
Re: Проблем с съединител на Венто 1.8 - Решено
joker написа:lion_heart002 написа:Спри да си правиш експерименти ами разглобете и сменявай!От тия проби може и да си надрал притискателя!Сега вместо само с феродов диск и аксиален лагер,сигурно ще се наложи да сменяш всичко комплект!
![]()
![]()
пак си неподготвен....колата е с обратен съединител...аналога на аксиален лагер е отзад и е практически почти вечен!
Е .. явно не е вечен


Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 75 госта