премигва ми цялата инсталация

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
Потребителски аватар
toci_83
Мнения: 74
Регистриран на: Чет 02 ное 2006 9:48
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пазарджик
Контакти:

премигва ми цялата инсталация

Мнениеот toci_83 » Пет 03 ное 2006 10:28


защо като запаля колата започва да ми премигва цялата инсталация, дори и в по високи обороти как го прави с едни и същи трептения. почистих и затегнах вразките по акомолатора и динамото но без никакъв ефект. моля помогнете

Последна промяна от toci_83 на Пет 03 ное 2006 13:25, променено общо 1 път.




Потребителски аватар
Muncho
Мнения: 2996
Регистриран на: Чет 07 юли 2005 15:29
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Muncho » Пет 03 ное 2006 10:28


Четки :)


Потребителски аватар
toci_83
Мнения: 74
Регистриран на: Чет 02 ное 2006 9:48
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пазарджик
Контакти:

Мнениеот toci_83 » Пет 03 ное 2006 10:31


дали 6те е от тях , бяха ми казали 4е може и от акомолатора да е


Потребителски аватар
radotom
Модератор
Модератор
Мнения: 19709
Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
Автомобил: Passat B6
Двигател: CBBB
Местоположение: Пловдив

Мнениеот radotom » Пет 03 ное 2006 10:34


Muncho написа:Четки :)

Или избила фаза на генератора! (диод)
Те са трифазни, а после се изправя напрежението. Погледни тапите на акумулатора от вътрешната им страна. Ако са черни, нзачи не е добре.
И оправи моля, заглавието на кирилица... нищо лично, но бях изненадан да го видя така. :beer


Потребителски аватар
toci_83
Мнения: 74
Регистриран на: Чет 02 ное 2006 9:48
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пазарджик
Контакти:

Мнениеот toci_83 » Пет 03 ное 2006 10:40


благодаря :) а за кирилицата ... още съм нов в форума и немога да свикна с нея


Потребителски аватар
wili98
Щраусолог
Мнения: 7566
Регистриран на: Вто 07 дек 2004 12:42
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот wili98 » Пет 03 ное 2006 11:47


моля оправи и заглавието.
благодаря.


Потребителски аватар
Tinko
Мнения: 3262
Регистриран на: Пет 08 сеп 2006 10:47
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Tinko » Сря 08 ное 2006 23:02


Аз имам същият проблем.. Преди няколко дена реших да изкормя клеимите на акумолатора в работещ режим на двигателя.... ефекта беше угасване... Запалих на ново вкарах я в 2000 оборота, отново ги извадих колата не изгасна всичко почна да мига... нямам си идея какво е предполагам алтернатор...


Потребителски аватар
naskogolf
бърз голфаджия
Мнения: 1138
Регистриран на: Сря 08 юни 2005 9:33
Автомобил: Passat B 7 Alltrack
Двигател: 2 CFG 2014
Местоположение: София

Мнениеот naskogolf » Чет 09 ное 2006 8:06


Четки и реле регулатора.При мене на двоиката беше от релето смених го инещата се оправиха.


Потребителски аватар
toci_83
Мнения: 74
Регистриран на: Чет 02 ное 2006 9:48
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пазарджик
Контакти:

Мнениеот toci_83 » Чет 09 ное 2006 8:51


казаха ми 4е може да е от акомулатора, ако има мартва клетка напрежението му е по малко и гогато динамото зарежда намрежението нараства и когато изклучи се получава тази разлика в тока и от там можело да се получава това нещо. трябва да пробвам с друг акумолатор и ще видя какво ще стане


Потребителски аватар
w_smith
Мнения: 2303
Регистриран на: Сря 27 апр 2005 15:31
Автомобил: Golf 3_Volvo XC70
Двигател: AHU 1997_D5244T10_2010
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот w_smith » Чет 09 ное 2006 8:56


Най-вероятно е комплексно от двете неща. Свали си реле-регулатора и си виж четките. Работата е за 2 минути.


Потребителски аватар
radotom
Модератор
Модератор
Мнения: 19709
Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
Автомобил: Passat B6
Двигател: CBBB
Местоположение: Пловдив

Мнениеот radotom » Чет 09 ное 2006 9:20


Tyno написа:Аз имам същият проблем.. Преди няколко дена реших да изкормя клеимите на акумолатора в работещ режим на двигателя.... ефекта беше угасване...

Никога не вадете клемите на акумулатора, докато работи генератора на колата
Акумулатора служи като стабилизатор на напрежението и по него реле-регулаторът адаптира големината на напрежението. Ако разкачите акумулатора, генератора вдига максималното си възможно напрежение, над 16V и имате всички предпоставки и шансове да сдухате какво ли не! Бобина, табло, самия генератор, и естественно компютъра.
Отделен е въпроса, че компа веднага записва грешка за неизправно захранване, ама то т'ва да му е кусура...


Потребителски аватар
Tinko
Мнения: 3262
Регистриран на: Пет 08 сеп 2006 10:47
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Tinko » Чет 09 ное 2006 10:04


Аз бате нема кво да опукам :) нямам пи-си-та по колата нямам нищо... но ще погледна за какво става на въпрос....


Потребителски аватар
vaskoto1
майстор Падна ли ми!
Мнения: 11995
Регистриран на: Пон 12 юли 2004 16:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот vaskoto1 » Чет 09 ное 2006 10:11


radotom написа: Отделен е въпроса, че компа веднага записва грешка за неизправно захранване...


тва на ква кола го гледаш? :shock


Потребителски аватар
radotom
Модератор
Модератор
Мнения: 19709
Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
Автомобил: Passat B6
Двигател: CBBB
Местоположение: Пловдив

Мнениеот radotom » Чет 09 ное 2006 10:22


vaskoto1 написа:[
тва на ква кола го гледаш? :shock

Ми на никва... :oops: Четох го в зелената книжка за ремонт на Пассата... май.
Имам пред вид, че МАЙ там го четох.


Потребителски аватар
toci_83
Мнения: 74
Регистриран на: Чет 02 ное 2006 9:48
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пазарджик
Контакти:

Мнениеот toci_83 » Чет 09 ное 2006 14:44


и моята няма комп. тя е vw golf карборатор 1.6 90 год. интересното е че понякога него прави :roll:



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 74 госта