



Смяна маншон външно каре? - РЕШЕНО
- dvanew
- Мнения: 243
- Регистриран на: Пон 12 дек 2005 12:58
- Автомобил: VW Sharan 2005
- Двигател: ASZ
- Местоположение: Велико Търново
Смяна маншон външно каре? - РЕШЕНО
Здравейте колеги!!! Забелязах, че се е зацепил маншона на лявото външно каре и мисля да се пробвам сам да го сменя. Между другото съм и за смяна на предни амортисьори и си купух и два пълнитела/така или иначе ще разглабям/!!! Бихте ли ми дали основни насоки как става момента със самата подмяна на маншона/разглабя ли се карето лесно и как/. Мой познат си купи преди време някакви неопренови маншони и ги сложихме бе з да разглабяме карето, но заминаха за кратко време
И другото, което искам да попитам има ли особености при смяна на пълнителя на амортисьора. Автомобила е Г2-1.6д. Благодаря предварително и Весели празници на всички!!!!

Последна промяна от dvanew на Съб 16 дек 2006 18:17, променено общо 1 път.
- radotom
- Модератор
- Мнения: 19711
- Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
- Автомобил: Passat B6
- Двигател: CBBB
- Местоположение: Пловдив
Щом се е зкъсал вече маншона, има голяма вероятност да е влезнал прахоляк и кал вътре. Трябва да си отвориш карето, че даже да го измиеш и гресираш наново. За да го свалиш, трябва да развиеш централната гайка на главината и да освободиш цялото каре да си влезе навътре, т.е., шенкела да се издърпа навън. За целта трябва да развие и единия болт на спирачния апарат, доколкото си спомням. Мисля, че беше ключ 17. Махаш шенкела и при развита централна гайка освобождаваш карето от главината. След това махаш маншона и с дванадесет-лъчева звезда 8мм (както каза vaskoto в една друга подобна тема), развиваш болтовете на карето. 6 са на брой. От там вече ще видиш как да извадиш всичко, така, че да можеш да свалиш и скъсания маншон. Пак по спомен, беше с зегер-шайба. След почистването и ново гресиране на карето провери като го закривиш ( все едно завива колата) може ли да се върти.
Не е много сложно. Запомни кое как сваляш, че и маркирай с маркерче и ще стане!
Успех!
Погледни и тая тема, ще те насочи:
http://forum.vwclub.bg/viewtopic.ph ... D%F8%EE%ED
Не е много сложно. Запомни кое как сваляш, че и маркирай с маркерче и ще стане!
Успех!
Погледни и тая тема, ще те насочи:
http://forum.vwclub.bg/viewtopic.ph ... D%F8%EE%ED
-
- Мнения: 282
- Регистриран на: Пон 29 ное 2004 13:48
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
За кфо требва да развива едния болт на спирачния апарат?
Инак развиваш гайката на главината,разкачаш носача от главината(т.е развиваш шарния болт 2-ве 17-ки ти треат), Кат се освододи избутаи полу оската на вътре да се осбоди.Срежи маншона,махни карето ( някои карета се избиват,други са с зегерка ) почистваш слагаш грес.Слагаш маншона и скобата слагаш каренцето хващах здраво скобите и т.н.
Има един друг вариант "силиконов маншон" слага се без да се сваля карето ма е скъп
Другия ми въпрос е!? Защо да разкача и вътрешното каре?
Разбирам да сваляш скорости да го разкачаш ама.
Инак поне Шест болта са.Евреиска звездичка
Не го лъжете човека,бре


Инак развиваш гайката на главината,разкачаш носача от главината(т.е развиваш шарния болт 2-ве 17-ки ти треат), Кат се освододи избутаи полу оската на вътре да се осбоди.Срежи маншона,махни карето ( някои карета се избиват,други са с зегерка ) почистваш слагаш грес.Слагаш маншона и скобата слагаш каренцето хващах здраво скобите и т.н.
Има един друг вариант "силиконов маншон" слага се без да се сваля карето ма е скъп


Другия ми въпрос е!? Защо да разкача и вътрешното каре?


Разбирам да сваляш скорости да го разкачаш ама.

Инак поне Шест болта са.Евреиска звездичка

Не го лъжете човека,бре


- radotom
- Модератор
- Мнения: 19711
- Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
- Автомобил: Passat B6
- Двигател: CBBB
- Местоположение: Пловдив
Ами за да извадиш болта на шарнира... Но за Г2 не съм 100% сигурен, че се налага... просто вече не помня! За В3-със сигурност не мога да го извадя, без да развия долния болт на спирачния апарат.golf_tuning написа:За кфо требва да развива едния болт на спирачния апарат?![]()
Полуоската няма нужда да я сваляш. Може само да отметнеш колелото на страни, че да не ти пречи, но при условие, че ще сменяш и амортисьори, то просто си го сваляш цялото окачване и си работиш по карето без проблем.
... и все пак, ако свалиш полуоската и си я сложиш на подредения тезгях... с менгеметата, пресичката и... Еееххх... спомени, спомениииии....

Познайте защо завиждам на vaskoto ... не дава пари за майстори по колата.. има си помещението



-
- Мнения: 282
- Регистриран на: Пон 29 ное 2004 13:48
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- radotom
- Модератор
- Мнения: 19711
- Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
- Автомобил: Passat B6
- Двигател: CBBB
- Местоположение: Пловдив
golf_tuning написа:Еи Приятел питам те нещо!?
Колко пъти си свалял каре на Г2?
Стига говори глупости
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Нямаш работа по спирачния апарат![]()
Нищо не развиваш,затягаш и т.н
Да направа ли некфо клипче,че почвам да се дразня![]()
мммм... 3! Пъти! На моя Голф 2, дето имах преди 3 години. Подчертавам, 3 години!! Може да съм забравил.
А на Пассат-а само 2 пъти. Веднъж на лявото, а после и на дясното колело! И специално казах, че за Г2 не съм сигурен, защото беше отдавна.
А сега моля МИР! Нямам намерение да споря или оспорвам нечие твърдение, опитвам се да помогна със съвет.
М/у впрочем, ако направиш това клипче, ще е от полза на доста хора.
Извинявай, сега прочетох по-внимателно и по-предния ти пост.
Не съм предлагал да сваля и вътрешното каре, просто темата, дето му предложих инфо на колегата е за вътрешно и той изглежда се е заблудил, че се сваля и то.
Да, както написах не е необходимо, но е по-удобно за работа. А за еврейска звезда или дванадесетостен- това е уточнено от друг источник, на който мисля, че може да му се вярва.
Последна промяна от radotom на Пет 15 дек 2006 22:51, променено общо 1 път.
-
- Мнения: 282
- Регистриран на: Пон 29 ное 2004 13:48
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Bing [Bot] и 47 госта