Как се измерва количеството на хидравличната течност (Г3)?

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
Потребителски аватар
Hertz
Мнения: 2016
Регистриран на: Пет 24 ное 2006 23:02
Автомобил: vw
Двигател:

Как се измерва количеството на хидравличната течност (Г3)?

Мнениеот Hertz » Съб 26 яну 2008 19:07


Не мога да си обясня капачката трябва да е завита трябва да е допряна до резбата или трябва да се подпре на съда с течността?
Ако течността е малко може ли да се чува станен звук при въртене на волана (на място) при по високи обороти се чува двойно повече? :shock
Каква течност да досипа, или как да прочистя цялата система за да сипа изцяло нова течност? (Цена?/Магазин?/Марка?)


Начин за измерване 1 ???:
Изображение

Начин за измерване 2 ???:
Изображение

Начин за измерване 3 ???:
Изображение



Маркер за отчитане 1 ???:
Изображение

Маркер за отчитане 2 ???:
Изображение

Ако има кой да ми обясни тези 5 акртинки една по една ще съм много доволен! :roll:




Потребителски аватар
plamen032
Мнения: 763
Регистриран на: Нед 23 юли 2006 16:35
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив
Контакти:

Мнениеот plamen032 » Съб 26 яну 2008 19:12


ако не си я сменял никога досег по добре си купи нова. налеи я и ще говорим пак. Капачката завита, гледай да е около средата или малко по нагоре. между мин и макс поне на средата

Последна промяна от plamen032 на Съб 26 яну 2008 19:19, променено общо 1 път.


ivo123
Мнения: 1008
Регистриран на: Вто 21 мар 2006 7:56
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас
Контакти:

Мнениеот ivo123 » Съб 26 яну 2008 19:15


значи гледа се като е завита капачката - вадиш я, почистваш я и пак я завиваш - след повторното отвиване показва на щеката колко е нивото на маслото.
на картинката с мин и макс - трябва да е посредата доло-горе, на по-долната картинка със защрихованата част - пак щриха е мин и макс и пак до средата.
при количество на маслото на минимума или под него вие хидравлика особено на място при въртене на волана.
доливаш със масло каквото ти е в казанчето - т.е. ако е червено с червено, а ако е зелено със зелено масло.
по принцип колеги ползват от шкода магазините, понеже било по евтино отколкото в юнитрейд.
Лично аз съм доливал с Q8 преди 2 години и досега проблем не съм имал.
избора си е твой.


Потребителски аватар
Hertz
Мнения: 2016
Регистриран на: Пет 24 ное 2006 23:02
Автомобил: vw
Двигател:

Мнениеот Hertz » Съб 26 яну 2008 19:23


Течността не е сменяна никога, как бих могъл да прочистя цялата система и да налея нова течност?


Потребителски аватар
slav
Мнения: 464
Регистриран на: Пон 10 апр 2006 19:40
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Любимец

Мнениеот slav » Съб 26 яну 2008 19:48


Точно така мери се на завита капачка. Освен това в ръководството за експлоатация пише да се мери на загрял мотор. Не знам защо но така пише. И наистина има малко разлика. На загрял показва няколко милиметра повече. Иначе според мен нормално трябва нивото да си е някъде между мин и макс.


Потребителски аватар
Hertz
Мнения: 2016
Регистриран на: Пет 24 ное 2006 23:02
Автомобил: vw
Двигател:

Мнениеот Hertz » Съб 26 яну 2008 19:52


slav написа:Точно така мери се на завита капачка. Освен това в ръководството за експлоатация пише да се мери на загрял мотор. Не знам защо но така пише. И наистина има малко разлика. На загрял показва няколко милиметра повече. Иначе според мен нормално трябва нивото да си е някъде между мин и макс.


Днес като проверих - на "пръчката" нямаше течност нито на завита нито на развита нито на половината нито на нищо, а хидравликата хърка жестко когато се ръти на място волана при повече от 1500 оборота

П.П.
Hertz написа:Течността не е сменяна никога, как бих могъл да прочистя цялата система и да налея нова течност?


Потребителски аватар
plamen032
Мнения: 763
Регистриран на: Нед 23 юли 2006 16:35
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив
Контакти:

Мнениеот plamen032 » Съб 26 яну 2008 19:56


Hertz написа:Днес като проверих - на "пръчката" нямаше течност нито на завита нито на развита нито на половината нито на нищо, а хидравликата хърка жестко когато се ръти на място волана при повече от 1500 оборота

П.П.
Hertz написа:Течността не е сменяна никога, как бих могъл да прочистя цялата система и да налея нова течност?

Колега наливаи бързо течност да не пускаш тема в КУПУВА търся хидравлична помпа :!: :!: :!:


Потребителски аватар
slav
Мнения: 464
Регистриран на: Пон 10 апр 2006 19:40
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Любимец

Мнениеот slav » Съб 26 яну 2008 20:02


plamen032 написа:
Hertz написа:Днес като проверих - на "пръчката" нямаше течност нито на завита нито на развита нито на половината нито на нищо, а хидравликата хърка жестко когато се ръти на място волана при повече от 1500 оборота

П.П.
Hertz написа:Течността не е сменяна никога, как бих могъл да прочистя цялата система и да налея нова течност?

Колега наливаи бързо течност да не пускаш тема в КУПУВА търся хидравлична помпа :!: :!: :!:

И още нещо. Щом чак толкова се е изгубила течността значи от някъде тече. По добре огледай добре и отстрани теча, защото иначе пак ще изтече.


Потребителски аватар
toshev
Мнения: 284
Регистриран на: Пон 07 авг 2006 14:14
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Русе

Мнениеот toshev » Съб 26 яну 2008 20:18


Мери се на завита капачка! При студен двигател трябва да е в защрихованата област, като е препоръчително да е на горния ръб! (т.е. това е макс. на студен ДВГ.)
Когато загрее, течността се разширява и тогава трябва да е над защрихованата част, но задължително под МАКС. делението!!!

П.С. Ако на студена кола наляааш до МАКС, като загрее ша фърли сръкмето....


Потребителски аватар
Каспър
Мнения: 2227
Регистриран на: Съб 03 ное 2007 0:11
Автомобил: Insignia A Sports Tourer 2014 4x4
Двигател: A20NHT Turbo 250 HP
Местоположение: София

Мнениеот Каспър » Съб 26 яну 2008 20:49


Тези дни си смених маслото на хидравликата и на студен двигател нивото е доста над МАХ.Не знам дали е фатално,че е повече,но надали се разширява чак толкова,че да създаде проблем.
Що се отнася до това как се сменя има доста теми в търсачката.


andro_
Мнения: 5389
Регистриран на: Сря 22 мар 2006 19:23
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Мнениеот andro_ » Съб 26 яну 2008 21:30


Ако е повече ще излезе през дупката на капачката.
Гледай да има течност винаги.
Дори и да няма видим теч,рейката пак може да тече и да пълни маншоните.
Масло - отиваш при дилър на Шкода ще търсиш и от него,или в Ауто + мисля,че имаха наШТа оригинална течност в бели бутилки с надписи VW/AUDI/SKODI/SEAT.
От рейкаджия съм чувал,че няма значение какво точно хидр.масло наливаш или АТФ,важното е да не ги смесваш т.е. като се източи цялата система няма проблеми,наливат масло,според джоба на клиента.
Системата събира 900-950 мл.

Ходи на майстор,какво да те лъжем тука.


Потребителски аватар
radotom
Модератор
Модератор
Мнения: 19708
Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
Автомобил: Passat B6
Двигател: CBBB
Местоположение: Пловдив

Мнениеот radotom » Съб 26 яну 2008 21:36


При загряване или изтиване нивото на течността НЕ СЕ ПРОМЕНЯ!!!
Това е хидравлично масло. Може да се промени вискозитета, защото в повечето случаи не е предвидено да работи в толкова широк температурен диапазон, колкото двигателното масло, но обема - абсурд!
При студен мотор се вдига нивото просто защото се стича количеството от кормилната рейка.
При мен казанчето е прозрачно и си има 2 белега. Казано е, че се гледа след като се запали двигателя. При Г3 не знам.
radotom написа:
juve написа:А източването на страта хидравлична течност...

Разкачих долния маркуч, изчаках да си изтече всичко, а после, при разкачен ремък повъртях малко помпата на ръка, докато спря да капе. После със същата течност, но без боклучетата по дъното на съда направих промивка веднъж и я источих наново.
Забравих да напиша, че въртях и кормилото, де...


Това от тази тема:
http://forum.vwclub.bg/viewtopic.ph ... 2%F7%E5%F2


Потребителски аватар
Vinchenzo
Мнения: 122
Регистриран на: Пон 20 авг 2007 11:59
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Как се измерва количеството на хидравличната течност (Г3)?

Мнениеот Vinchenzo » Сря 30 май 2012 11:13


Последно как се измерва правилно нивото на хидравличната течност? В една друга тема пише така:

vladovelin написа:В книгата на Константин Косев "Фолксваген Голф3 / Венто " на стр 259 за измерване нивото на маслото на хидравликата пише : След като капачката с щеката е извадена и подсушена се потапя в казанчето без да се завива.Изважда се и се гледа нивото на маслото.
При студен двигател на min
гореш двигател max
Измерването се прави на равно место,прав волан и изминало известно време след изгасяване на двигателя.

Това, че се мери без да се завива капачката,ше покаже по-ниско ниво отколкото,когато я развием и погледнем щеката.



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 49 госта