:arrow Фолксваген Фолклорен Събор Узана 22-23.08.2025: Важна информация!

Странен проблем с паленето!

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
KALLY76
Мнения: 3
Регистриран на: Вто 19 дек 2006 12:02
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Странен проблем с паленето!

Мнениеот KALLY76 » Вто 19 дек 2006 12:22


Здравейте на всички знаещи и незнаещи :)
Оскоро имам странен проблем с паленето на моя "ГАЛФОН"
Наскоро смених бензиновия филтър и от тогава забелязвам появата на този проблем(Вярно ,че за сега се прявява рядко ама знае ли човек).
Сутрин на студеното колата пали без проблем само с въртване на ключа,следакаране обаче ,когато е загряла веднага след като е изгасен двигателя при опит да запаля ...неще и неще. Три до пет минути след това повтарям операцията по запалването :) и хоп пак си пали без проблем.
Моля дайте съвет или предположение ,къде е проблема.
Ще съм благодарен всякакви такива.

П.П. Забравих да спомена каква ми е колата :screwy
VW Golf 3 1.4CL Motronik 1994




Потребителски аватар
tbs_niki
Мнения: 270
Регистриран на: Пон 18 дек 2006 0:16
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна
Контакти:

.

Мнениеот tbs_niki » Вто 19 дек 2006 12:35


на бензин или газ :?:


Потребителски аватар
chefito
Мнения: 9527
Регистриран на: Сря 02 фев 2005 12:41
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Мнениеот chefito » Вто 19 дек 2006 12:48


Дай повече яснота. Ясно че топлия стар е проблем ама кажи как се държи колата при въртенето? Захапва ли изобщо или просто си върти на празно.....

PS. не си мотроник а моно-мотроник...


Потребителски аватар
radotom
Модератор
Модератор
Мнения: 19711
Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
Автомобил: Passat B6
Двигател: CBBB
Местоположение: Пловдив

Мнениеот radotom » Вто 19 дек 2006 12:53


Това ми звучи точно като задавяне!
Пробвай да натиснеш педала на газта, преди да запалиш на топло, за да има повече въздух в сместа.
Провери си... грешка, смени си датчика за температурата на антифриза.


KALLY76
Мнения: 3
Регистриран на: Вто 19 дек 2006 12:02
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот KALLY76 » Вто 19 дек 2006 13:13


-
chefito
Дай повече яснота. Ясно че топлия стар е проблем ама кажи как се държи колата при въртенето? Захапва ли изобщо или просто си върти на празно.....


При въртенето колата си се държи абсолтно нормално ,както си споменал просто си върти на празно.


radotom
Това ми звучи точно като задавяне!
Пробвай да натиснеш педала на газта, преди да запалиш на топло, за да има повече въздух в сместа.
Провери си... грешка, смени си датчика за температурата на антифриза.


Точно това правех ,натискам педала на газта и първите един-два пъти каогато ми направи този проблем се оправяше.Тази сутрин обаче след ,като пристигнах на работа си нправих опит и нестана .Запали чак след 2-3 минути.
И аз си мислех за датчика за температура ,но сега със сигурност ще го сменя.Дано да е това!!

Колата ми е само на бензин.Нямам газва система!

Понеже автомобилните технологии не са ми най-силната страна ,моляте кжи ми как да си проверя грешката!?

Междудругото забравих да спомена че при поредното зареждане с бензин сложих и от онази добавка за почистване на инжектори,като спазих точно инструкциите на опаковката.
Дали пък няма накаква зависимот и това?


Потребителски аватар
radotom
Модератор
Модератор
Мнения: 19711
Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
Автомобил: Passat B6
Двигател: CBBB
Местоположение: Пловдив

Мнениеот radotom » Вто 19 дек 2006 14:12


KALLY76 написа:-...сложих и от онази добавка за почистване на инжектори,като спазих точно инструкциите на опаковката.
Дали пък няма накаква зависимот и това?

Аз си слагам добавка за бензина на всяко зареждане и нямам проблем, но съм срещал и изказвания (не тук, във форума) че тези добавки грабват цялата мръсотия от дъното на резервоара и го запращали в дюзите.
Чесно казано, искренно се съмнявам, но пък знае ли човек?!?
Обаче като стана въпрос за зареждане с гориво, май ми хрумва и друга възможна причина за неприятностите при палене. Вода (конденз) в резервоара. Типично за годишния период!
Това поне се оправя лесно: Малко спирт (за предпочитане етилов) в резервоара, той се смесва с водата и изгарят заедно. Но по принцип, има ли вода в бензина, колата почва и да 'кашля' и 'сеца', особенно докато е студена. А ти май нямаш такива оплаквания.
А иначе при мен често се случва сутрин да задавям колата, защото ми е прецакан бендикса на стартера и испуска. Т.е., върти стартера, без да се върти коляновия вал. В това време дюзите си пръскат, обаче. И така си оправям нещата. Не запали ли на второто завъртане на ключа, задължително натискам педала до полвината поне и отпускам веднага, щом запали, за да не се форсира студен още нотора.
За по сигурно, щом си и от София, защо не се обадиш на някой от доказаните майстори?
Ето:
Васко
http://forum.vwclub.bg/viewtopic.ph ... highlight=

Никси
http://forum.vwclub.bg/viewtopic.ph ... highlight=

Люси
http://forum.vwclub.bg/viewtopic.ph ... highlight=

И тримата са хора, които са си заслужили доверието!


KALLY76
Мнения: 3
Регистриран на: Вто 19 дек 2006 12:02
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот KALLY76 » Вто 19 дек 2006 14:21


Благодаря на всички ,които се опитаха да ми помогнат и в часност на
radotom.
Ще се свържа с въпросните хора.
Когато реша проблема ще драсна някой и друг ред за обясна за какво става дума.



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 57 госта