Вчера купих някаква добавка за чистене на охладителната система за 6лв!
Радиатора ми беше спукан и си мислех, че се източила цялата система, долях вода около 4литра и сложих добавката източих системата от долния маркуч, налях 2 литра и полувина антифриз и 1литър вода, това прави 3литра и полувина нова течност и сега разбрах, че не съм източил всичко както трябва, демек е остано вода с онази добавка в нея ще е проблем ли ако оставя така системата, течноста е бистра без гняс в нея или да точа на ново, но има проблем яд ме е понеже антифриза е от скъпите HEPU 5литра 40лв!
Моля дайте ми съвет ще е проблем ли ако остане в системата тази добавка за прочистване?
Антифриз източване!
- Pavcho2
- Мнения: 2008
- Регистриран на: Нед 11 юни 2006 15:11
- Автомобил: Golf Mk4 GTI
- Двигател: 1798 Т AGU custom intake
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Антифриз източване!
Явно си я сложил на студен двигател и естествено -> термостата не е отворил съответно не си източил всичко и не си изчистил всичко.
Може и да има вероятност добавката да ти изяде гарнитурите ако е много коварна - по- добре източи всичко на топъл двигател при отворен термостат (това аз бих го направил независимо от цената на антифриза - ремонта по двигателя ти е мн. по- скъп).
Може и да има вероятност добавката да ти изяде гарнитурите ако е много коварна - по- добре източи всичко на топъл двигател при отворен термостат (това аз бих го направил независимо от цената на антифриза - ремонта по двигателя ти е мн. по- скъп).
- Ixidor
- Мнения: 340
- Регистриран на: Пон 02 юни 2008 9:19
- Автомобил: VW Bora 2.0 -- Honda CB500-R
- Двигател:
- Местоположение: сф / плд
Re: Антифриз източване!
//извинете за неадекватната намеса
Как се източва при отворен топъл двигател?
Отвиваш долния маркуч към радиатора и чакаш да загрее за да отвори термостата. Като спре да тече значи е минало всичко, така ли? А не остава ли и в радиатора малко??
Как се източва при отворен топъл двигател?
Отвиваш долния маркуч към радиатора и чакаш да загрее за да отвори термостата. Като спре да тече значи е минало всичко, така ли? А не остава ли и в радиатора малко??
- Pavcho2
- Мнения: 2008
- Регистриран на: Нед 11 юни 2006 15:11
- Автомобил: Golf Mk4 GTI
- Двигател: 1798 Т AGU custom intake
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Антифриз източване!
Според мен най- добре се източва като махнеш самия термостат и всичко изтича
.

Последна промяна от Pavcho2 на Пет 15 юни 2012 10:36, променено общо 1 път.
- jordancho
- Мнения: 487
- Регистриран на: Пет 01 яну 2010 19:15
- Автомобил: VW Bora
- Двигател: AGZ 1999
- Местоположение: Пловдив
Re: Антифриз източване!
При загрял двигател да източиш антифриза - това няма ли да доведе до прегряване на двигателя, дори и веднага след това да го изгасиш ?
-
- Мнения: 203
- Регистриран на: Чет 30 дек 2010 11:13
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Антифриз източване!
Свали си термостата и оттам източвай! На топъл двигател, 87С- нали ще сe изгориш бре, човек?!?
- muns61
- Мнения: 7965
- Регистриран на: Чет 01 юли 2010 8:45
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: pleven
Re: Антифриз източване!
Чистенето на тези промивки става с продухване с маркуч от чешмата и разкачване последователно на водните съединения. Може и на студен свигател, но да се промие всичко, за да не остане от разтвора.
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Sky_is_the_Limit и 44 госта