парното работи от времв на време

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
Потребителски аватар
aalio
Мнения: 49
Регистриран на: Съб 06 май 2006 12:19
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

парното работи от времв на време

Мнениеот aalio » Сря 20 дек 2006 18:46


Здравеите,странен проблем се получи след смяна на термостат.Колата загрява малко над средата, което незнам колко градуса са,парното работи до момента в който трябва да отвори термостата и парното спира.УЖАС.Въздуха съм го гонил по много начини и пак ,след като истине има парно загрява до средата и пак нема никой.Ебати к**а, моля даите съвет.Дори извадих мъркучите от радиаторчето да няма въздух.




docenta
Мнения: 40
Регистриран на: Чет 29 юни 2006 10:22
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Плевен

Мнениеот docenta » Чет 21 дек 2006 15:48


Имах подобен проблем с мойта Jetta преди време.Оказа се, че има едно капанче свързващо входа и изхода на радиаторчета на парното.Провери имаш ли два тройника свързани с маркуче между тях между входа и изхода на радиаторчето на парното.


Потребителски аватар
Vasseto
Мнения: 2704
Регистриран на: Вто 06 сеп 2005 17:09
Автомобил: Passat B7 Passat B5_5 Jetta V
Двигател: CFFB AVF BXE
Местоположение: Пловдив

Мнениеот Vasseto » Чет 21 дек 2006 16:09


Най добре ги разкарай,ако имаш такива клапани.И ще се получи парно за милиони.


Потребителски аватар
Scarchu
Мнения: 687
Регистриран на: Пон 29 май 2006 10:21
Автомобил: Black
Двигател: with internal combustion
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Scarchu » Чет 21 дек 2006 16:31




Потребителски аватар
aalio
Мнения: 49
Регистриран на: Съб 06 май 2006 12:19
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот aalio » Чет 21 дек 2006 16:54


Днес ги видях тия пущини ,но си имах рабита.Утре ще ги махна.Видях в една тема къде стоят но предположих, че са друго.Мерси за одговорите,ще пиша като го оправя дали е станало.


Потребителски аватар
popodopolo
Мнения: 230
Регистриран на: Сря 26 апр 2006 10:37
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Асеновград

Мнениеот popodopolo » Пет 22 дек 2006 9:58


Виж нивото на течността,смятам че е оттам :wink:


Потребителски аватар
rojo
Мнения: 318
Регистриран на: Чет 11 авг 2005 11:44
Автомобил:
Двигател:

Мнениеот rojo » Пет 22 дек 2006 11:18


docenta написа:Имах подобен проблем с мойта Jetta преди време.Оказа се, че има едно капанче свързващо входа и изхода на радиаторчета на парното.Провери имаш ли два тройника свързани с маркуче между тях между входа и изхода на радиаторчето на парното.


Vasseto написа:Най добре ги разкарай,ако имаш такива клапани.И ще се получи парно за милиони.


:да: Същя проблем имах и точно тия клапанчета се оказаха проблема. Прецакват се с времето, а те правят байпас на кръга на парното, ако налягането на охладителната система се повиши. Е да, но като се прецакат и става така, че колата е загряла, а няма парно.
Тази част не се предлага по магазините, а на старо може да я купиш още по-прецакана. :wink:


Потребителски аватар
aalio
Мнения: 49
Регистриран на: Съб 06 май 2006 12:19
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот aalio » Пет 22 дек 2006 18:14


Днес изхвърлих клапаните,но се оказа,че имам и спукан радиатор.Купих нов утре го монтирам и газ до ламарина с ново парно и нов радиатор,зимата е като лято.Апропо тези клапани са добра идея но кокато всичко е в ред и колата е нова.само прегряване може да ги активира или да те предопреди за проблем в системата.


Бъчи
Мнения: 1
Регистриран на: Пон 25 дек 2006 22:47
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Бъчи » Пон 25 дек 2006 23:02


VW-тата имат защита против попарване. Ако парното ти спира при загряване, значи термостата ти отваря по-късно втория кръг, мисля че клапана на парното затваря когато температурата достигне 97-98 градуса, а термостата най-често сработва при 94 или при по-новите 96 градуса.


Потребителски аватар
vaskoto1
майстор Падна ли ми!
Мнения: 11995
Регистриран на: Пон 12 юли 2004 16:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот vaskoto1 » Пон 25 дек 2006 23:43


сега ако ми кажеш как стигна до този извод... :shock
и защо не е вградено на всички а само на някои и то без всякаква логика?


Потребителски аватар
niks76
VW експерт
VW експерт
Мнения: 5312
Регистриран на: Нед 25 юни 2006 19:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Париж

Мнениеот niks76 » Пон 25 дек 2006 23:48


Бъчи написа:VW-тата имат защита против попарване. Ако парното ти спира при загряване, значи термостата ти отваря по-късно втория кръг, мисля че клапана на парното затваря когато температурата достигне 97-98 градуса, а термостата най-често сработва при 94 или при по-новите 96 градуса.
и къде е тази защита :shock



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 124 госта