Не светва лампата с акумулаторчето при палене и съответно...

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
Потребителски аватар
turbogti
Мнения: 132
Регистриран на: Нед 12 мар 2006 1:11
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: България

Не светва лампата с акумулаторчето при палене и съответно...

Мнениеот turbogti » Сря 20 дек 2006 17:19


... генераторът не започва да зарежда, докато не се вдигнат към 2200 оборота. Това при всички коли е така, ако има проблем или в таблото, или в генератора. На генератора му сменях лагери и човекът каза, че е ОК като цяло след смяната. Вадих таблото, без да го отварям, но поне видях, че лампата е здрава. Някой има ли идея какво да проверя по системата. Golf III 1.6 AEE матаретка, 1995 год.




andro_
Мнения: 5389
Регистриран на: Сря 22 мар 2006 19:23
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Мнениеот andro_ » Сря 20 дек 2006 17:40


Измери на празех ход без консуматори колко ти е напрежението.Към 13,5V трябва да е най-малко.


Потребителски аватар
Ico74
Мнения: 179
Регистриран на: Вто 10 яну 2006 21:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив
Контакти:

Мнениеот Ico74 » Сря 20 дек 2006 20:00


ако не ти светва лампата при подаване на контакт няма да ти зарежда генератора знам го от опит виж как са връзките при таблото


Потребителски аватар
Vasseto
Мнения: 2644
Регистриран на: Вто 06 сеп 2005 17:09
Автомобил: Passat B7 Passat B5_5 Jetta V
Двигател: CFFB AVF BXE
Местоположение: Пловдив

Мнениеот Vasseto » Чет 21 дек 2006 3:27


Ico74 написа:ако не ти светва лампата при подаване на контакт няма да ти зарежда генератора знам го от опит виж как са връзките при таблото



Най-вече в самото табло с уредите.Страдаш от студени спойки и най-вероятно на куплунга на таблото.

Успех.


Потребителски аватар
spectrum
Мнения: 250
Регистриран на: Пон 17 апр 2006 12:23
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот spectrum » Чет 21 дек 2006 8:42


предполагам че страдаш от лош контакт някъде поиграи си малко с мултицета ще откриеш проблема ...

би ли ми обяснил тази дума че не я севързвам с нищо най-вероятно заради лична некадърност изцяло от моя страна :wink:

Golf III 1.6 AEE матаретка, 1995 год.


Потребителски аватар
vasstop
Гадфадъ'
Гадфадъ'
Мнения: 17178
Регистриран на: Сря 11 авг 2004 6:15
Автомобил: Golf 2 syncro
Двигател: 1P 1990
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот vasstop » Чет 21 дек 2006 9:18


spectrum написа:би ли ми обяснил тази дума че не я севързвам с нищо най-вероятно заради лична некадърност изцяло от моя страна :wink:
Golf III 1.6 AEE матаретка, 1995 год.

Моторетка колега, от мотор идва... в превод - двигател. :)


Потребителски аватар
turbogti
Мнения: 132
Регистриран на: Нед 12 мар 2006 1:11
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: България

Мнениеот turbogti » Чет 21 дек 2006 11:44


Spectrum, кефиш брат :) Кажи как е твоята бегачка :wink: Надявам се е ОК. Аз съм доволен как подскача голфетката като бия камшика на макар и 75-те кончета. :lol:
Иначе за генераторчето - то зарежда, но почва след 2200 оборота и после дори и на празен ход е ОК, но не си е работа на студена кола да я пържа веднага на толко обороти, макар и еднократно, а и нали требе тая индикация да втаса на таблото, ако има дерт. Сега всеки път паля изчаквам 10-15-20 секунди, пускам вътре плафона и зяпам дали ще почне да свети малко по-ярко като форсирам и после тръгвам. Това, което мисля да тествам е да подам един плюс на местото на тънкото кабелче на генератора, че да вида дали ще почне да зарежда още с паленето. :roll:


Потребителски аватар
spectrum
Мнения: 250
Регистриран на: Пон 17 апр 2006 12:23
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот spectrum » Чет 21 дек 2006 13:26


turbogti написа:Spectrum, кефиш брат :) Кажи как е твоята бегачка :wink: Надявам се е ОК. Аз съм доволен как подскача голфетката като бия камшика на макар и 75-те кончета. :lol:
Иначе за генераторчето - то зарежда, но почва след 2200 оборота и после дори и на празен ход е ОК, но не си е работа на студена кола да я пържа веднага на толко обороти, макар и еднократно, а и нали требе тая индикация да втаса на таблото, ако има дерт. Сега всеки път паля изчаквам 10-15-20 секунди, пускам вътре плафона и зяпам дали ще почне да свети малко по-ярко като форсирам и после тръгвам. Това, което мисля да тествам е да подам един плюс на местото на тънкото кабелче на генератора, че да вида дали ще почне да зарежда още с паленето. :roll:


ацки ме кефи тая кола като ускорение и пъргавина за градско е уникална изпитвам някъв душевен оргазъм като и дам ръчка имам чувството че тия 75 кончета стават двоино повече и върви като за 1.8 ако не и повече, но с след 100 - 120 вече почва да се мъчи ... затова пък на старта е страшна ... а да не ти разправям колко проблеми съм си имал с нея и в момента колко имам .. отвсякакво и най- разнообразно естество ако почна да си пиша проблемите трябва да си направя личен форум ... но пък и не го жаля голфи



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: asasho и 43 госта