Не светва лампата с акумулаторчето при палене и съответно...
- turbogti
- Мнения: 132
- Регистриран на: Нед 12 мар 2006 1:11
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: България
Не светва лампата с акумулаторчето при палене и съответно...
... генераторът не започва да зарежда, докато не се вдигнат към 2200 оборота. Това при всички коли е така, ако има проблем или в таблото, или в генератора. На генератора му сменях лагери и човекът каза, че е ОК като цяло след смяната. Вадих таблото, без да го отварям, но поне видях, че лампата е здрава. Някой има ли идея какво да проверя по системата. Golf III 1.6 AEE матаретка, 1995 год.
- turbogti
- Мнения: 132
- Регистриран на: Нед 12 мар 2006 1:11
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: България
Spectrum, кефиш брат
Кажи как е твоята бегачка
Надявам се е ОК. Аз съм доволен как подскача голфетката като бия камшика на макар и 75-те кончета.
Иначе за генераторчето - то зарежда, но почва след 2200 оборота и после дори и на празен ход е ОК, но не си е работа на студена кола да я пържа веднага на толко обороти, макар и еднократно, а и нали требе тая индикация да втаса на таблото, ако има дерт. Сега всеки път паля изчаквам 10-15-20 секунди, пускам вътре плафона и зяпам дали ще почне да свети малко по-ярко като форсирам и после тръгвам. Това, което мисля да тествам е да подам един плюс на местото на тънкото кабелче на генератора, че да вида дали ще почне да зарежда още с паленето.![Rolling Eyes :roll:](./images/smilies/icon_rolleyes.gif)
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
![Wink :wink:](./images/smilies/icon_wink.gif)
![Laughing :lol:](./images/smilies/icon_lol.gif)
Иначе за генераторчето - то зарежда, но почва след 2200 оборота и после дори и на празен ход е ОК, но не си е работа на студена кола да я пържа веднага на толко обороти, макар и еднократно, а и нали требе тая индикация да втаса на таблото, ако има дерт. Сега всеки път паля изчаквам 10-15-20 секунди, пускам вътре плафона и зяпам дали ще почне да свети малко по-ярко като форсирам и после тръгвам. Това, което мисля да тествам е да подам един плюс на местото на тънкото кабелче на генератора, че да вида дали ще почне да зарежда още с паленето.
![Rolling Eyes :roll:](./images/smilies/icon_rolleyes.gif)
- spectrum
- Мнения: 250
- Регистриран на: Пон 17 апр 2006 12:23
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
turbogti написа:Spectrum, кефиш братКажи как е твоята бегачка
Надявам се е ОК. Аз съм доволен как подскача голфетката като бия камшика на макар и 75-те кончета.
![]()
Иначе за генераторчето - то зарежда, но почва след 2200 оборота и после дори и на празен ход е ОК, но не си е работа на студена кола да я пържа веднага на толко обороти, макар и еднократно, а и нали требе тая индикация да втаса на таблото, ако има дерт. Сега всеки път паля изчаквам 10-15-20 секунди, пускам вътре плафона и зяпам дали ще почне да свети малко по-ярко като форсирам и после тръгвам. Това, което мисля да тествам е да подам един плюс на местото на тънкото кабелче на генератора, че да вида дали ще почне да зарежда още с паленето.
ацки ме кефи тая кола като ускорение и пъргавина за градско е уникална изпитвам някъв душевен оргазъм като и дам ръчка имам чувството че тия 75 кончета стават двоино повече и върви като за 1.8 ако не и повече, но с след 100 - 120 вече почва да се мъчи ... затова пък на старта е страшна ... а да не ти разправям колко проблеми съм си имал с нея и в момента колко имам .. отвсякакво и най- разнообразно естество ако почна да си пиша проблемите трябва да си направя личен форум ... но пък и не го жаля голфи
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: asasho и 43 госта