Не съм разглобявал диавиа отвътре. На други коли обаче такова нещо няма и е безсмислено да има реглаж. Не сомга да кажа какво е това на снимката и дали колегата е прав или се бърка нещо. Това е един прост ключ, който изключва работата на компресора, когато датчика отчете няккава зададена ниска стойност.
Както писах, с цел избягване обледеняването на изпарителя.
Принципът на работа му е като датчкиа (ключа) за перките на вентилатора. Като стигне приемрно 90 градуса и затваря веигата и пуска първа степен, само че тук прекъсва веригата.
Има трв-та , като на по-старите японски коли, които имат реглаж и това би определило колко студено може да стане. Разбира се че като се игнорира датчика, пак ще се постигне по-ниска Т а духалките, но в един момент има опасност от въпросното замръзване. Това е датчик, който трябва да го има задължително.
Диавия се качва на много марки автомобили, не е само фв.
Като качваш климатика Жорка, съветът ми е да си намериш колкото може по-голям кондензатор и вентилатор, който да го охлажда отпред. Задължително и този датчик, вързването му го направи последователно със датчика за ниско на пресостата и после бобината на компресора. Не е необходимо да се слагат по хиляда релета
Температурен датчик на климатик Диавиа - РЕШЕНИЕ
- boro7777777
- Мнения: 215
- Регистриран на: Съб 19 май 2012 17:41
- Автомобил: Golf 3
- Двигател: AEA
- Местоположение: Пазарджик,София
Re: Температурен датчик на климатик Диавиа - РЕШЕНИЕ
Аз от както махнах датчика съм много по-доволен.Определено може и без него.Климатикът буквално духа ледено вече, а това е което се иска.
- kokovanev
- Мнения: 1170
- Регистриран на: Пет 09 сеп 2005 16:28
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Плевен
Re: Температурен датчик на климатик Диавиа - РЕШЕНИЕ
Колата си е твоя и можеш да правиш каквото си искаш, за "къс пас" из града щом си доволен - карай, но преди по-дълъг преход в тия жеги по-добре го мушни това "нещо" обратно, може и да не е "до края"...
П.П. Там, при ТРВ-то имаш и терморегулатор - що не пробва да го "врътнеш" малко, преди да му скубеш осезателя? Опа, Vankoamfora и снимка ти е дал... Хвърли око /ако искаш/ и на тая тема: viewtopic.php?f=5&t=338794
П.П. Там, при ТРВ-то имаш и терморегулатор - що не пробва да го "врътнеш" малко, преди да му скубеш осезателя? Опа, Vankoamfora и снимка ти е дал... Хвърли око /ако искаш/ и на тая тема: viewtopic.php?f=5&t=338794
- boro7777777
- Мнения: 215
- Регистриран на: Съб 19 май 2012 17:41
- Автомобил: Golf 3
- Двигател: AEA
- Местоположение: Пазарджик,София
Re: Температурен датчик на климатик Диавиа - РЕШЕНИЕ
kokovanev написа:Колата си е твоя и можеш да правиш каквото си искаш, за "къс пас" из града щом си доволен - карай, но преди по-дълъг преход в тия жеги по-добре го мушни това "нещо" обратно, може и да не е "до края"...
П.П. Там, при ТРВ-то имаш и терморегултор - що не пробва да го "врътнеш" малко, преди да му скубеш осезателя? Опа, Vankoamfora и снимка ти е дал... Хвърли око /ако искаш/ и на тая тема: viewtopic.php?f=5&t=338794
Засега ще го оставя така.Вчера пътувах два часа надълго без да спирам климатика и проблем не съм имал.Четох, че може да се получи обледяване, но и да се е получило, не съм забелязал да има проблем.Даже през повечето време климатикът бачкаше на трета степен,защото нямаше смисъл да включвам на макс.
- juve
- Мнения: 2255
- Регистриран на: Вто 07 мар 2006 22:43
- Автомобил: Pasat B3-Seat Leon TDI
- Двигател: AAZ - ALH
- Местоположение: Пловдив
Re: Температурен датчик на климатик Диавиа - РЕШЕНИЕ
Ти си знаеш... обаче имай все пак едно наум, че рано или късно големите жеги ще свършат. Това автоматично означава, че температурата на кондензация на фреона , както и температурата на изпарение ще се понижат и тогава евентуалното замръзване на питата е само малка болка... ако климатика ти няма нещо като малък съд на смукателният маркуч ПРЕДИ компресора - псевдо смукателан акумулатор/гасител на мокър ход или просто злоупотребиш с търпението му ... рискуваш "мокрият ход" да стигне до компресора и тогава на клапаните им става много интересно - когато се опитат да сгъстят течност... мога да поговоря нещо и за температурата на нагнетателя при подобни положения, но това е далечна история....
точно де, добър повод за изпарение в ниския сектор
бачкаше на трета степен,защото нямаше смисъл да включвам на макс
точно де, добър повод за изпарение в ниския сектор
- boro7777777
- Мнения: 215
- Регистриран на: Съб 19 май 2012 17:41
- Автомобил: Golf 3
- Двигател: AEA
- Местоположение: Пазарджик,София
Re: Температурен датчик на климатик Диавиа - РЕШЕНИЕ
Ще го имам на ум. Като стане по-хладно времето, може да пъхна датчика пак.Но пък като го сложа става много дразнещо,защото буквално климатикът цикли,а на дълъг път усещането е страхотно през 10 секунди да ти спира и тръгва колата.
Аз по принцип климатика го пускам само в жегите.Ако не е чак толкова топло,прозорецът доло и така.
Аз по принцип климатика го пускам само в жегите.Ако не е чак толкова топло,прозорецът доло и така.
- enigma79
- Предупреждение за вечен БАН
- Мнения: 3268
- Регистриран на: Пет 10 юли 2009 17:27
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Хасково
Re: Температурен датчик на климатик Диавиа - РЕШЕНИЕ
pe6kata написа:Като качваш климатика Жорка, съветът ми е да си намериш колкото може по-голям кондензатор и вентилатор, който да го охлажда отпред. Задължително и този датчик, вързването му го направи последователно със датчика за ниско на пресостата и после бобината на компресора. Не е необходимо да се слагат по хиляда релета
Да се надявам че за следващото лято ще сме готови и да ще те послушам и даже ще монтирам такова животно и знам от къде да го взема,от някой изхвърлен хладилник мисля че ще стане идеално за целта.На 1во място безопасноста и на 2ро да охлажда добре,като се прави ще се прави като хората.Благодаря за точният отговор още не съм забравил и за другите работи и почерпката няма да ти избяга,само да се засечем някъде
- juve
- Мнения: 2255
- Регистриран на: Вто 07 мар 2006 22:43
- Автомобил: Pasat B3-Seat Leon TDI
- Двигател: AAZ - ALH
- Местоположение: Пловдив
Re: Температурен датчик на климатик Диавиа - РЕШЕНИЕ
Аз по принцип климатика го пускам само в жегите.Ако не е чак толкова топло,прозорецът доло и така.
И това е идея Ако трябва да сме точни, не всички климатици имат такава джаджа (акумулатор или такъв датчик) и си работят безгрижно с години... въпрос на балансирана система.В случая може да се каже, че ти трябва повече тяга у маторя другите проблеми са следствие
- slavi3331
- Мнения: 421
- Регистриран на: Вто 16 окт 2012 16:16
- Автомобил: голф 3
- Двигател: 1600
- Местоположение: Сф
Re: Температурен датчик на климатик Диавиа - РЕШЕНИЕ
С малко археологическо проучване стигнах до тази тема
Някой може ли да ме ориентира точно от къде се настройва температурата от датчика на вътрешното тяло за изключване на компресора?
Някой може ли да ме ориентира точно от къде се настройва температурата от датчика на вътрешното тяло за изключване на компресора?
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 220 госта