Нестабилни ниски обороти- K-Jetronic

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
Потребителски аватар
MK2
Мнения: 424
Регистриран на: Пон 06 сеп 2004 17:51
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Нестабилни ниски обороти- K-Jetronic

Мнениеот MK2 » Пон 31 яну 2005 15:01


колата е голф 2 KR-мотор.Проблемът е следния:Когато паля на студен старт колата си пали съвсем нормално и държи ниски стабилни обороти.След като поработи 1-2 мин. оборотите започват да играят от 600-до към 1300об. и често се случва да загасне.След като колата загрее напълно всичко си е нормално и държи стабилни ниски обороти(1000об./нин.)А кажете ми от какво може да е това!Аз си мисля че сместа е много богата и от там може да го прави,но това е само предположение на човек ,който не разбира!




Потребителски аватар
MK2
Мнения: 424
Регистриран на: Пон 06 сеп 2004 17:51
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот MK2 » Сря 02 фев 2005 12:12


Нчма ли кой да помогне??? :(


Потребителски аватар
R@do
Батето
Мнения: 5450
Регистриран на: Пон 17 яну 2005 10:47
Автомобил: Audi 80
Двигател: ABK 1993
Местоположение: В планината

Мнениеот R@do » Сря 02 фев 2005 14:39


според мен е стъпков регулатор на празния ход.

Не съм сигурен дали си с точно такъв.
Провери, ако се е прецакал мога да ти дам съвет как да се ремонтира иначе новия е мн ого много скъп


Потребителски аватар
MK2
Мнения: 424
Регистриран на: Пон 06 сеп 2004 17:51
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот MK2 » Сря 02 фев 2005 15:11


Мисля че не е от стъпковия регулатор защото един познат монтъор го погледна,даже го свали и каза че не е зацапано и си работи.Много странен проблем!Нямам никакво обяснение от какво може да е


Mal
Мнения: 201
Регистриран на: Пет 29 окт 2004 8:36
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Mal » Пет 04 фев 2005 15:17


сигурен ли си за стъпковото моторче. И на мен ми звучи, че в него е проблема. Спасението е диагностика


paxaH
Мнения: 9
Регистриран на: Пет 07 яну 2005 16:03
Автомобил:
Двигател:

Мнениеот paxaH » Пет 04 фев 2005 19:41


Ако може да провериш дали гуменният тампон, върху които е монтирана моноинжекцията не е скъсан?! Може и само да "разклатиш" моното и да видиш дали ще ти се променят оборотите...
Само предположения. Ако намериш решение на проблема - пиши да се образоваме


Потребителски аватар
MK2
Мнения: 424
Регистриран на: Пон 06 сеп 2004 17:51
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот MK2 » Пет 04 фев 2005 19:44


Колата не е моно инжекцион а пълен.А някой може ли да обясни как да проверя дали работи стъпковия регулатор?


Потребителски аватар
MK2
Мнения: 424
Регистриран на: Пон 06 сеп 2004 17:51
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот MK2 » Чет 10 фев 2005 18:49


Да споделя какво направих!Свалих стъпковия регулатор и с една отверка проверих дали клапата отвътре се мести.Оказа се че се мести,което значи че би трябвало да работи.Но пък в него имаше доста масалце.Когато го монтирах отново проблемът не беше изчезнал!Как мога със сигурност да кажа че проблемът не е в стъпковия регулатор?



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Bing [Bot] и 117 госта