Здравейте, колата е с двигател 1,8 мех. инж. и работи на газ, но не много хубаво(което казват че е типично точно за този мотор) и ме посъветваха ако искам да заработи перфектно на газ ще трябва да монтирам карбуратор и да премахна инжекцията, има ли истина в това и въобще възможно ли е?
mod edit: vaskoto1



Може ли и има ли смисъл моно-карб?
-
- Мнения: 46
- Регистриран на: Пон 29 май 2006 16:30
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Благодаря за съветите, то и аз съм най-навит да си карам на бензин и да не се занимавам с глупости,даже ми се кара 5.0 L 8V,обаче(винаги има едно обаче дето прецаква работата) нямам финансовата възможност.На газ ми е по-евтино и няма начин ще си карам на газ,проблема с гаовата е в малките обороти,направил съм ги около 900,но мотора работи неспокойно,понякога се тресе,понякога не.Иначе във средните и високите обороти си е добре,на дълго ми дава около 8,5/100 а градско достига 11-12/100,но определено го усещам на ниски обороти,че не му е добре.Изпарителя е хубав,чисто нов BRC с 3 бронзови болта за регулиране,купих го за 150лв,преди карах с Волтран и с него направо работата беше отчайваща,с новия нещата са коренно различни,но има още какво да се иска.
Между другото ходих по майстори с газ анализатори и разни апаратури(но бях още с Волтрана) и връткат настройките,но с много малко ги променят,от това положение което аз съм си настроил и ми викат-ТОЯ МОТОР НЕ МОЖЕ ДА РАБОТИ ПЕРФЕКТНО НА ГАЗ,други пръскат с ЕТЪР около колекторите и ми викат АБЕ ДЪРПА ВЪЗДУХ ОТ НЯКЪДЕ и айде дай 10-15 лв и не и се вглеждай толкова,ама съм карал Опел на газ и знам,че разлика в работата на мотора-дали на газ или на бензин трудно се забелязваше,докато сега на газ си се вижда че колата работи гадно-на ниски обороти.Последния майстор при който ходих ми каза да си купя хубав изпарител и вярно има доста разлика ама пак не добре на 100%
Между другото ходих по майстори с газ анализатори и разни апаратури(но бях още с Волтрана) и връткат настройките,но с много малко ги променят,от това положение което аз съм си настроил и ми викат-ТОЯ МОТОР НЕ МОЖЕ ДА РАБОТИ ПЕРФЕКТНО НА ГАЗ,други пръскат с ЕТЪР около колекторите и ми викат АБЕ ДЪРПА ВЪЗДУХ ОТ НЯКЪДЕ и айде дай 10-15 лв и не и се вглеждай толкова,ама съм карал Опел на газ и знам,че разлика в работата на мотора-дали на газ или на бензин трудно се забелязваше,докато сега на газ си се вижда че колата работи гадно-на ниски обороти.Последния майстор при който ходих ми каза да си купя хубав изпарител и вярно има доста разлика ама пак не добре на 100%
- vit_autosofia
- Мнения: 2544
- Регистриран на: Нед 20 фев 2005 8:13
- Автомобил: Мерцедес W210 2002г
- Двигател: 2700CDI
- Местоположение: Орланденбург
- Контакти:
-
- Мнения: 46
- Регистриран на: Пон 29 май 2006 16:30
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Колеги моля Ви,казвайте нещо което може да ми е в помощ при тази ситуация,"защото БРЦ не са най-добрите изпарители "или "бих махнал газовата веднага" е само разводняване на темата иначе и аз предпочитам турбо-бензин,и съм сигурен че и Голф 1 не е от най-добрите коли.
Паре нема и ще се кара на газ,както и много други хора правят и колите си им работят задоволително.
Благодаря Ви!
Паре нема и ще се кара на газ,както и много други хора правят и колите си им работят задоволително.
Благодаря Ви!
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 52 госта