1.8Т Мощност въртящ момент
- marchq
- Мнения: 381
- Регистриран на: Вто 27 мар 2007 22:53
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Бургас
1.8Т Мощност въртящ момент
Искам да попитам на какво се дължи разминаването на въртящия момент. По книжка 1.8Т го дават с максимален момент 210 nm на 1750 об. ТУК намерих една крива на Голф 4 1.8Т и се вижда че на 3000 оборота дава 201 nm (секция Downloads .pdf kW / Nm) А моята кола е мерена на дино стенд и резултата е Max Torque=191.3 Nm @ 4530 оборота. На какво може да се дължи това разминаване. Също така колата е усещам куца до 3100-3200 оборота след тея обороти се спуска. Какво мислите по въпроса?
- marchq
- Мнения: 381
- Регистриран на: Вто 27 мар 2007 22:53
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Бургас
Re: 1.8Т Мощност въртящ момент
Ходил съм на 100 диагностики и всичко е било наред според майсторите, а според мен не. Даже си имам и ваг ком кабелче VCDS-LITE и не ми показва никакви грешки. Единствено съм засичал тези Intermittent грешки и след триене ги няма 1 месец и после се появяват. Проверявал съм и дебитомера (купен е нов на 3 години е вече) на 2-ра до прекъсвач прави 120 единици което / 0,8 прави 150 коня. Не знам колко е вярно това замерване. Сменял съм ламбда сонда оригинална БОШ преди 1 година. Свещи платинени BERU. И оригинаелн кът офф клапан 710N. Турбото надува до 0.4 -0.5 бара. Без чип и катализатор е колата. Спортен филтър JR. Замених демпферния маховик с обикновен. Друго поне за сега не се сещам да съм правил.
Control Module Part Number: 06A 906 018 CG
Component and/or Version: 1.8L R4/5VT MOTR HS D02
Software Coding: 04000
Work Shop Code: WSC 00046
6 Faults Found:
01249 - Fuel Injector for Cylinder 1 (N30)
29-10 - Short to Ground - Intermittent
01250 - Fuel Injector for Cylinder 2 (N31)
29-10 - Short to Ground - Intermittent
01251 - Fuel Injector for Cylinder 3 (N32)
29-10 - Short to Ground - Intermittent
01252 - Fuel Injector for Cylinder 4 (N33)
29-10 - Short to Ground - Intermittent
01247 - Activated Charcoal Filter (EVAP) System Solenoid Valve 1 (N80)
29-10 - Short to Ground - Intermittent
01262 - Solenoid Valve for Boost Pressure Control (N75)
29-10 - Short to Ground - Intermittent
Control Module Part Number: 3B1 907 044 C
Component and/or Version: CLIMATRONIC C 0.5.0
Software Coding: 01000
Work Shop Code: WSC 00046
1 Fault Found:
01274 - Air Flow Flap Positioning Motor (V71)
37-00 - Faulty
Control Module Part Number: 06A 906 018 CG
Component and/or Version: 1.8L R4/5VT MOTR HS D02
Software Coding: 04000
Work Shop Code: WSC 00046
6 Faults Found:
01249 - Fuel Injector for Cylinder 1 (N30)
29-10 - Short to Ground - Intermittent
01250 - Fuel Injector for Cylinder 2 (N31)
29-10 - Short to Ground - Intermittent
01251 - Fuel Injector for Cylinder 3 (N32)
29-10 - Short to Ground - Intermittent
01252 - Fuel Injector for Cylinder 4 (N33)
29-10 - Short to Ground - Intermittent
01247 - Activated Charcoal Filter (EVAP) System Solenoid Valve 1 (N80)
29-10 - Short to Ground - Intermittent
01262 - Solenoid Valve for Boost Pressure Control (N75)
29-10 - Short to Ground - Intermittent
Control Module Part Number: 3B1 907 044 C
Component and/or Version: CLIMATRONIC C 0.5.0
Software Coding: 01000
Work Shop Code: WSC 00046
1 Fault Found:
01274 - Air Flow Flap Positioning Motor (V71)
37-00 - Faulty
Re: 1.8Т Мощност въртящ момент
http://audibg.com/forum/index.php?showtopic=115913&st=0
Хвърли едно око на тази тема.Аз бих започнал от релето на бензиновата помпа
Хвърли едно око на тази тема.Аз бих започнал от релето на бензиновата помпа
- marchq
- Мнения: 381
- Регистриран на: Вто 27 мар 2007 22:53
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Бургас
Re: 1.8Т Мощност въртящ момент
Carfan написа:http://audibg.com/forum/index.php?showtopic=115913&st=0
Хвърли едно око на тази тема.Аз бих започнал от релето на бензиновата помпа
Темата е знам даже съм писал 2 пъти в нея но нищо :X ... Релето е чистено, но не е проверявано. Не ми прави проблем с палене и гаснене. Но има едно леко треперене на двигателя което се появява периодично.
- VW Golf 4 1.8T - GTI
- Мнения: 102
- Регистриран на: Сря 17 ное 2010 20:57
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Sofia
Re: 1.8Т Мощност въртящ момент
za6to ne otvori6 motora da vidi6 kak e ?
Re: 1.8Т Мощност въртящ момент
Би трябвало да се презапои според мен.Абе намери си от някоя морга и го смени,поне не е скъпо
- marchq
- Мнения: 381
- Регистриран на: Вто 27 мар 2007 22:53
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Бургас
Re: 1.8Т Мощност въртящ момент
Като го гледах мисля че е капсаловано и не се отваря. Ще го дам на брат ми да го провери той е техничар ако не става ще си купя ново 20тина лева е няма смисъл от втора ръка.
- marchq
- Мнения: 381
- Регистриран на: Вто 27 мар 2007 22:53
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Бургас
Re: 1.8Т Мощност въртящ момент
Забелязах че имам теч от гарнитурата на капака на клапаните. Тея дни ще е сменям. Също така съм чистил бобините (лулите) имаше малко омъслено, а на 3ти цилиндър беше повечко. Ефект нямаше
- marchq
- Мнения: 381
- Регистриран на: Вто 27 мар 2007 22:53
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Бургас
Re: 1.8Т Мощност въртящ момент
Други идеи
- Rabbit_TDI
- Мнения: 8410
- Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
- Автомобил: A6 C5
- Двигател: BFC
- Местоположение: Карлово/Натрапник в София
- Контакти:
Re: 1.8Т Мощност въртящ момент
marchq написа:Искам да попитам на какво се дължи разминаването на въртящия момент.
Няколко причини за разликите в числата:
1.Диното мери на колелата ,завода мери на мотора само с част от агрегатите.
2.В завода мерят при определена влажност,температура на въздуха.............без работещ алтернатор.....,с максимално натоварване(натиснат педал на газта),с определено гориво.На диното мерят как доиде.
3.Две идентични коли няма ,а в завода усредняват.
4.Не само че усредняват ,ами и натъмнаяват спрямо пазарните ниши ,данъци и мита.Мисля доста е коментирано ,че 1.8Т без дроселова клапа уж е пак 150 коня като АГУ ,но е с турбо с по-голям дебит,с по-големи инжектори и МАП и върви осезаемо по-добре.
marchq написа: Също така колата е усещам куца до 3100-3200 оборота след тея обороти се спуска.
И аз така я усещам и други колеги така.Предполагам разликата е в това ,че в завода мерят на абсолютно пълна газ при иделани условия ,иначе аз тия 1750 оборота с макс въртящ момент не съм ги усещал реално.
marchq написа: Турбото надува до 0.4 -0.5 бара.
В миналата ти тема всеки писа че това е малко и е причина за невървене.Причината или изпуска от някъде(пътища,гейт)или пружината на гейта ти е "охлабена".
marchq написа:Други идеи
За какво?
Последна промяна от Rabbit_TDI на Чет 12 юли 2012 21:23, променено общо 2 пъти.
- mania
- Мнения: 1749
- Регистриран на: Съб 27 яну 2007 11:52
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
Re: 1.8Т Мощност въртящ момент
Не забравяй, че това е 12 годишна кола. Моят съвет - ако не ти прави проблеми не я барай. Пипнатото пипнато си остава. Че не е по книжка... моето АГГ 115 по книжка му дават 0-100 за 10.1, а аз веднъж го направих за 9.3...
Та ако колата работи нормално нека си работи. Също знаем, че има и много електроники по Г4, които, колкото и да са немски, кат се барнат по БГ-то сещаш се кво става.
С две думи - не искай от голфчето повече, отколкото може да ти даде.


С две думи - не искай от голфчето повече, отколкото може да ти даде.

-
- Мнения: 123
- Регистриран на: Нед 06 мар 2011 21:27
- Автомобил: Touran
- Двигател: BSX 2009
- Местоположение: Sofia
Re: 1.8Т Мощност въртящ момент
Ще следя темата с интерес, защото и аз имам някакво много леко "трептене" на място, но не знам дали са от двигателя.
и аз преди година като взех колата смених ламбда сондата с BERU и ми взеха 200лв, но сега се указва, че не е за моята кола. Сега ще купувам оригинална и ще видя дали има някаква разлика. Понякога колата се изстрелва от 2 000 оборота - друг път не. Boost metera-a все ми мери 0.5, което е нормално за тази кола и оттук си давам сметка, че не влиза в авариен режим (чел съм, че като влезне в аварие, турбото надува на 0,3) и се чудя, защо един път се изтрелва на 2 000 - друг път не. Зареждам от една и съща бензиностанция Петрол - гориво 98. Грешки ми дава само за ламбдата. Предполагам, че затова "трептене" на място дърпа отнякъде въздух.
и аз преди година като взех колата смених ламбда сондата с BERU и ми взеха 200лв, но сега се указва, че не е за моята кола. Сега ще купувам оригинална и ще видя дали има някаква разлика. Понякога колата се изстрелва от 2 000 оборота - друг път не. Boost metera-a все ми мери 0.5, което е нормално за тази кола и оттук си давам сметка, че не влиза в авариен режим (чел съм, че като влезне в аварие, турбото надува на 0,3) и се чудя, защо един път се изтрелва на 2 000 - друг път не. Зареждам от една и съща бензиностанция Петрол - гориво 98. Грешки ми дава само за ламбдата. Предполагам, че затова "трептене" на място дърпа отнякъде въздух.
- Rabbit_TDI
- Мнения: 8410
- Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
- Автомобил: A6 C5
- Двигател: BFC
- Местоположение: Карлово/Натрапник в София
- Контакти:
Re: 1.8Т Мощност въртящ момент
mania написа:Не забравяй, че това е 12 годишна кола.
И какво от това?
mania написа: Също знаем, че има и много електроники по Г4
От къде знаеш като е видно ,че почти нищо не нзаеш?Спрямо какво реши че е много?И какво следва от това ,че има много електроника?
masterixx написа:като взех колата смених ламбда сондата с BERU и ми взеха 200лв, но сега се указва, че не е за моята кола
Ламбдата на АГУ е narrowband което значи ,че действа само на празен ход и при мнооого ниски натоварвания - от нея единствено може леко да ти пострада разхода.Не съм сигурен Multiplicative адаптацийте дали имат някакво значение за смесообразуването при ускорение ,но едва ли (някой по запознат може да каже).
-
- Мнения: 123
- Регистриран на: Нед 06 мар 2011 21:27
- Автомобил: Touran
- Двигател: BSX 2009
- Местоположение: Sofia
Re: 1.8Т Мощност въртящ момент
Като вървене съм много доволен от колата, само това леко трептене ме дразни. Появява се отвреме-навреме.
- MK4
- Мнения: 1957
- Регистриран на: Вто 22 апр 2008 11:01
- Автомобил: Seat Leon
- Двигател: ARY 2003
- Местоположение: София
Re: 1.8Т Мощност въртящ момент
Rabbit_TDI написа:Мисля доста е коментирано ,че 1.8Т без дроселова клапа уж е пак 150 коня
Няма 1.8Т без дроселова клапа, това да не е печка


Иначе 1.8Т със заводското турбо си има бая въртящ момент около 2000 об/мин, ама графиката от диното ми е в жабката и не мога да кажа точни цифри. Три разлинчни коли съм имал с 1.8Т и с тая малка турбинка няма как да са мъртви до 3000 об/мин както каза някой..
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 44 госта