1.8Т Мощност въртящ момент

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
Потребителски аватар
marchq
Мнения: 381
Регистриран на: Вто 27 мар 2007 22:53
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас

1.8Т Мощност въртящ момент

Мнениеот marchq » Сря 11 юли 2012 18:26


Искам да попитам на какво се дължи разминаването на въртящия момент. По книжка 1.8Т го дават с максимален момент 210 nm на 1750 об. ТУК намерих една крива на Голф 4 1.8Т и се вижда че на 3000 оборота дава 201 nm (секция Downloads .pdf kW / Nm) А моята кола е мерена на дино стенд и резултата е Max Torque=191.3 Nm @ 4530 оборота. На какво може да се дължи това разминаване. Също така колата е усещам куца до 3100-3200 оборота след тея обороти се спуска. Какво мислите по въпроса?




Потребителски аватар
marchq
Мнения: 381
Регистриран на: Вто 27 мар 2007 22:53
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас

Re: 1.8Т Мощност въртящ момент

Мнениеот marchq » Сря 11 юли 2012 18:45


Ходил съм на 100 диагностики и всичко е било наред според майсторите, а според мен не. Даже си имам и ваг ком кабелче VCDS-LITE и не ми показва никакви грешки. Единствено съм засичал тези Intermittent грешки и след триене ги няма 1 месец и после се появяват. Проверявал съм и дебитомера (купен е нов на 3 години е вече) на 2-ра до прекъсвач прави 120 единици което / 0,8 прави 150 коня. Не знам колко е вярно това замерване. Сменял съм ламбда сонда оригинална БОШ преди 1 година. Свещи платинени BERU. И оригинаелн кът офф клапан 710N. Турбото надува до 0.4 -0.5 бара. Без чип и катализатор е колата. Спортен филтър JR. Замених демпферния маховик с обикновен. Друго поне за сега не се сещам да съм правил.
Control Module Part Number: 06A 906 018 CG
Component and/or Version: 1.8L R4/5VT MOTR HS D02
Software Coding: 04000
Work Shop Code: WSC 00046
6 Faults Found:
01249 - Fuel Injector for Cylinder 1 (N30)
29-10 - Short to Ground - Intermittent
01250 - Fuel Injector for Cylinder 2 (N31)
29-10 - Short to Ground - Intermittent
01251 - Fuel Injector for Cylinder 3 (N32)
29-10 - Short to Ground - Intermittent
01252 - Fuel Injector for Cylinder 4 (N33)
29-10 - Short to Ground - Intermittent
01247 - Activated Charcoal Filter (EVAP) System Solenoid Valve 1 (N80)
29-10 - Short to Ground - Intermittent
01262 - Solenoid Valve for Boost Pressure Control (N75)
29-10 - Short to Ground - Intermittent

Control Module Part Number: 3B1 907 044 C
Component and/or Version: CLIMATRONIC C 0.5.0
Software Coding: 01000
Work Shop Code: WSC 00046
1 Fault Found:
01274 - Air Flow Flap Positioning Motor (V71)
37-00 - Faulty


Carfan
Мнения: 299
Регистриран на: Пет 19 юни 2009 15:43
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Шумен

Re: 1.8Т Мощност въртящ момент

Мнениеот Carfan » Сря 11 юли 2012 19:37


http://audibg.com/forum/index.php?showtopic=115913&st=0
Хвърли едно око на тази тема.Аз бих започнал от релето на бензиновата помпа


Потребителски аватар
marchq
Мнения: 381
Регистриран на: Вто 27 мар 2007 22:53
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас

Re: 1.8Т Мощност въртящ момент

Мнениеот marchq » Сря 11 юли 2012 19:50


Carfan написа:http://audibg.com/forum/index.php?showtopic=115913&st=0
Хвърли едно око на тази тема.Аз бих започнал от релето на бензиновата помпа

Темата е знам даже съм писал 2 пъти в нея но нищо :X ... Релето е чистено, но не е проверявано. Не ми прави проблем с палене и гаснене. Но има едно леко треперене на двигателя което се появява периодично.


Потребителски аватар
VW Golf 4 1.8T - GTI
Мнения: 102
Регистриран на: Сря 17 ное 2010 20:57
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Sofia

Re: 1.8Т Мощност въртящ момент

Мнениеот VW Golf 4 1.8T - GTI » Сря 11 юли 2012 19:57


za6to ne otvori6 motora da vidi6 kak e ?


Carfan
Мнения: 299
Регистриран на: Пет 19 юни 2009 15:43
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Шумен

Re: 1.8Т Мощност въртящ момент

Мнениеот Carfan » Сря 11 юли 2012 20:04


Би трябвало да се презапои според мен.Абе намери си от някоя морга и го смени,поне не е скъпо


Потребителски аватар
marchq
Мнения: 381
Регистриран на: Вто 27 мар 2007 22:53
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас

Re: 1.8Т Мощност въртящ момент

Мнениеот marchq » Сря 11 юли 2012 23:22


Като го гледах мисля че е капсаловано и не се отваря. Ще го дам на брат ми да го провери той е техничар ако не става ще си купя ново 20тина лева е няма смисъл от втора ръка.


Потребителски аватар
marchq
Мнения: 381
Регистриран на: Вто 27 мар 2007 22:53
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас

Re: 1.8Т Мощност въртящ момент

Мнениеот marchq » Сря 11 юли 2012 23:26


Забелязах че имам теч от гарнитурата на капака на клапаните. Тея дни ще е сменям. Също така съм чистил бобините (лулите) имаше малко омъслено, а на 3ти цилиндър беше повечко. Ефект нямаше


Потребителски аватар
marchq
Мнения: 381
Регистриран на: Вто 27 мар 2007 22:53
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас

Re: 1.8Т Мощност въртящ момент

Мнениеот marchq » Чет 12 юли 2012 20:21


Други идеи


Потребителски аватар
Rabbit_TDI
Мнения: 8410
Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
Автомобил: A6 C5
Двигател: BFC
Местоположение: Карлово/Натрапник в София
Контакти:

Re: 1.8Т Мощност въртящ момент

Мнениеот Rabbit_TDI » Чет 12 юли 2012 20:51


marchq написа:Искам да попитам на какво се дължи разминаването на въртящия момент.

Няколко причини за разликите в числата:
1.Диното мери на колелата ,завода мери на мотора само с част от агрегатите.
2.В завода мерят при определена влажност,температура на въздуха.............без работещ алтернатор.....,с максимално натоварване(натиснат педал на газта),с определено гориво.На диното мерят как доиде.
3.Две идентични коли няма ,а в завода усредняват.
4.Не само че усредняват ,ами и натъмнаяват спрямо пазарните ниши ,данъци и мита.Мисля доста е коментирано ,че 1.8Т без дроселова клапа уж е пак 150 коня като АГУ ,но е с турбо с по-голям дебит,с по-големи инжектори и МАП и върви осезаемо по-добре.

marchq написа: Също така колата е усещам куца до 3100-3200 оборота след тея обороти се спуска.

И аз така я усещам и други колеги така.Предполагам разликата е в това ,че в завода мерят на абсолютно пълна газ при иделани условия ,иначе аз тия 1750 оборота с макс въртящ момент не съм ги усещал реално.

marchq написа: Турбото надува до 0.4 -0.5 бара.

В миналата ти тема всеки писа че това е малко и е причина за невървене.Причината или изпуска от някъде(пътища,гейт)или пружината на гейта ти е "охлабена".

marchq написа:Други идеи

За какво?

Последна промяна от Rabbit_TDI на Чет 12 юли 2012 21:23, променено общо 2 пъти.


Потребителски аватар
mania
Мнения: 1749
Регистриран на: Съб 27 яну 2007 11:52
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Re: 1.8Т Мощност въртящ момент

Мнениеот mania » Чет 12 юли 2012 20:56


Не забравяй, че това е 12 годишна кола. Моят съвет - ако не ти прави проблеми не я барай. Пипнатото пипнато си остава. Че не е по книжка... моето АГГ 115 по книжка му дават 0-100 за 10.1, а аз веднъж го направих за 9.3... mhihi :screwy Та ако колата работи нормално нека си работи. Също знаем, че има и много електроники по Г4, които, колкото и да са немски, кат се барнат по БГ-то сещаш се кво става.

С две думи - не искай от голфчето повече, отколкото може да ти даде. :D


masterixx
Мнения: 123
Регистриран на: Нед 06 мар 2011 21:27
Автомобил: Touran
Двигател: BSX 2009
Местоположение: Sofia

Re: 1.8Т Мощност въртящ момент

Мнениеот masterixx » Чет 12 юли 2012 21:16


Ще следя темата с интерес, защото и аз имам някакво много леко "трептене" на място, но не знам дали са от двигателя.
и аз преди година като взех колата смених ламбда сондата с BERU и ми взеха 200лв, но сега се указва, че не е за моята кола. Сега ще купувам оригинална и ще видя дали има някаква разлика. Понякога колата се изстрелва от 2 000 оборота - друг път не. Boost metera-a все ми мери 0.5, което е нормално за тази кола и оттук си давам сметка, че не влиза в авариен режим (чел съм, че като влезне в аварие, турбото надува на 0,3) и се чудя, защо един път се изтрелва на 2 000 - друг път не. Зареждам от една и съща бензиностанция Петрол - гориво 98. Грешки ми дава само за ламбдата. Предполагам, че затова "трептене" на място дърпа отнякъде въздух.


Потребителски аватар
Rabbit_TDI
Мнения: 8410
Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
Автомобил: A6 C5
Двигател: BFC
Местоположение: Карлово/Натрапник в София
Контакти:

Re: 1.8Т Мощност въртящ момент

Мнениеот Rabbit_TDI » Чет 12 юли 2012 21:24


mania написа:Не забравяй, че това е 12 годишна кола.

И какво от това?

mania написа: Също знаем, че има и много електроники по Г4

От къде знаеш като е видно ,че почти нищо не нзаеш?Спрямо какво реши че е много?И какво следва от това ,че има много електроника?

masterixx написа:като взех колата смених ламбда сондата с BERU и ми взеха 200лв, но сега се указва, че не е за моята кола

Ламбдата на АГУ е narrowband което значи ,че действа само на празен ход и при мнооого ниски натоварвания - от нея единствено може леко да ти пострада разхода.Не съм сигурен Multiplicative адаптацийте дали имат някакво значение за смесообразуването при ускорение ,но едва ли (някой по запознат може да каже).


masterixx
Мнения: 123
Регистриран на: Нед 06 мар 2011 21:27
Автомобил: Touran
Двигател: BSX 2009
Местоположение: Sofia

Re: 1.8Т Мощност въртящ момент

Мнениеот masterixx » Чет 12 юли 2012 21:35


Като вървене съм много доволен от колата, само това леко трептене ме дразни. Появява се отвреме-навреме.


Потребителски аватар
MK4
Мнения: 1957
Регистриран на: Вто 22 апр 2008 11:01
Автомобил: Seat Leon
Двигател: ARY 2003
Местоположение: София

Re: 1.8Т Мощност въртящ момент

Мнениеот MK4 » Чет 12 юли 2012 23:21


Rabbit_TDI написа:Мисля доста е коментирано ,че 1.8Т без дроселова клапа уж е пак 150 коня


Няма 1.8Т без дроселова клапа, това да не е печка mhihi mhihi

Иначе 1.8Т със заводското турбо си има бая въртящ момент около 2000 об/мин, ама графиката от диното ми е в жабката и не мога да кажа точни цифри. Три разлинчни коли съм имал с 1.8Т и с тая малка турбинка няма как да са мъртви до 3000 об/мин както каза някой..



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 44 госта