Евентуален проблем с акумулатор, трие часовника

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
Потребителски аватар
Vanu
Мнения: 153
Регистриран на: Съб 26 авг 2006 16:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Евентуален проблем с акумулатор, трие часовника

Мнениеот Vanu » Вто 26 дек 2006 12:58


Здравейте, имам следният проблем - когато е студено, при палене се нулират километража (за текущият преход) и часовника. На мен това ми е проблем, понеже карам на газ, а колко газ ми остава разбирам само по това колко километри съм изминал. Чудя се от какво е този проблем, акумулаторът ли е слаб или? Просто давам контакт, паля, за половин секунда часовника и километража изчезват, пак се появят (нулирани вече) и чак тогава пали. Мерси предварително за помощта.

Последна промяна от Vanu на Вто 26 дек 2006 13:03, променено общо 1 път.




Потребителски аватар
IvanMan
джедай
джедай
Мнения: 10432
Регистриран на: Пон 23 май 2005 15:12
Автомобил: Golf 7 TDI Estate BlueMotion
Двигател: CRLB
Местоположение: София

Мнениеот IvanMan » Вто 26 дек 2006 12:59


пробвай с търсачката, мисля че имаше тема за твоя проблем.


andro_
Мнения: 5389
Регистриран на: Сря 22 мар 2006 19:23
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Мнениеот andro_ » Вто 26 дек 2006 12:59


Изчисти клемите на акумулатора.Става и с чиста водица.


Потребителски аватар
Vanu
Мнения: 153
Регистриран на: Съб 26 авг 2006 16:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Vanu » Вто 26 дек 2006 13:11


търсачката е злато, явно е акумулаторът, защото не пали само като е много студено, ще премеря дали дава 12В при палене и това е :) Благодаря за помощта.


Потребителски аватар
Slayera
Мнения: 436
Регистриран на: Съб 10 дек 2005 0:48
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Slayera » Вто 26 дек 2006 18:04


акумулатор :idea:
имах същия проблем и със студа ставаше все по-зле и преди месец си купих нов акумулатор и няма грижи.


Потребителски аватар
spectrum
Мнения: 250
Регистриран на: Пон 17 апр 2006 12:23
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот spectrum » Вто 26 дек 2006 18:55


100% акумулатор ... а вече дали ще го зареждаш или ще взимаш нов ти си решаваш ... предлагам ти ако имаш възможност да пробваш първо с първия вариант ... успех


Потребителски аватар
radotom
Модератор
Модератор
Мнения: 19711
Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
Автомобил: Passat B6
Двигател: CBBB
Местоположение: Пловдив

Мнениеот radotom » Вто 26 дек 2006 19:45


Опасявам се, че тук става въпрос за свършила клетка (или свършваща) При празен ход, без товар, може да си дава нормално напрежение, но натовари ли се и от стартера - кляка много!
Решението: Нов!


Потребителски аватар
psiho
Мнения: 91
Регистриран на: Съб 14 яну 2006 9:22
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Карлово

Мнениеот psiho » Вто 26 дек 2006 20:50


акумолатор задължително пада му ампеража при палене и цялото табло се бъгясва сменяй го при първа възможност . :BBQ



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: MartinGP и 59 госта