помощ термостат

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
kaskadi
Мнения: 18
Регистриран на: Пет 01 дек 2006 17:32
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Костинброд

помощ термостат

Мнениеот kaskadi » Пет 29 дек 2006 15:09


имам голф3 преди седмица смених термостат защтото се самнявах че не даржи сложих нож беер от аутоплюс но нештата не се промениха загряжа до 70-80 гр.и поже4е неще.Съответно климатроника неще да духа толко топло,моля даите савет .
mod edit: wili98
направи заглавието по-говорящо моля.!

mod edit: vaskoto1




Потребителски аватар
dxd
Мнения: 1174
Регистриран на: Съб 11 фев 2006 11:12
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Мнениеот dxd » Пет 29 дек 2006 15:18


Като за начало на каква темп. ти отваря термостата :wink:
Виж си термо датчика на пластмасовия натройник трябва да е с жълт пръстен,за да отчита точно,свали и си виж евентуално ,но мисля ,че не е от там проблема-датчика на радиатора ако ти се включва перката да охлажда на тази темп. от 80 гр. :wink:
Това е ако има питай :lol:


kaskadi
Мнения: 18
Регистриран на: Пет 01 дек 2006 17:32
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Костинброд

Мнениеот kaskadi » Пет 29 дек 2006 16:41


значи перката включва около 95гр.но до толкова загрява само в софиа а тоя термодтчик каде се намира


Потребителски аватар
dxd
Мнения: 1174
Регистриран на: Съб 11 фев 2006 11:12
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Мнениеот dxd » Пет 29 дек 2006 17:23


това е натройника,а жълтото е пръстена на датчика-махаш една скоба отстрани на датчика и го дърпаш с куплунга,за да извадиш по лесно и после го сменяш ако трябва,но задължително на студен двигател сменяш датчика-и той трябва да е със същата темп.като на двигателя,за да отчита после правилно :wink:

http://snimka.bg/profile.php?edit_photo ... id=1833303

Последна промяна от dxd на Пет 29 дек 2006 20:05, променено общо 1 път.


kaskadi
Мнения: 18
Регистриран на: Пет 01 дек 2006 17:32
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Костинброд

Мнениеот kaskadi » Пет 29 дек 2006 18:34


как да разбера дали е здрав


Потребителски аватар
Теодор
Мнения: 4928
Регистриран на: Вто 21 ное 2006 16:27
Автомобил: Ford Fiesta 6 BMW 325XI
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Теодор » Пет 29 дек 2006 18:58


Преди да сменяш пак нещо първо виж на колко градуса започва да ти се затопля долния маркуч от помпата към радиатора. Трябва да е на около 90%, ако е по рано има 2 варианта или термостата ти не е читав нищо че е нов или не ти отчита правилно тем. на таблото, оттам на татък пак са няколко вариантите така че вземи и премери тем. в казанчето при напълно отворен термостат за да се определи по точно от какво е и да не влизаш в излишни разходи. Затова ти го описвам по подробно.


Потребителски аватар
IvanMan
джедай
джедай
Мнения: 10432
Регистриран на: Пон 23 май 2005 15:12
Автомобил: Golf 7 TDI Estate BlueMotion
Двигател: CRLB
Местоположение: София

Мнениеот IvanMan » Пет 29 дек 2006 18:59


трябва да видиш при каква температура ти загрява долния маркуч на радиатора. по добре си купи термостата от юнитрейд, по скъп е но си заслужава.


Потребителски аватар
dj_tuhla
Мнения: 1397
Регистриран на: Съб 18 фев 2006 0:38
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Голо Бърдо

Мнениеот dj_tuhla » Пет 29 дек 2006 23:59


Смени си и капачката на казанчето, но се увери че новата затваря добре и в системата има налягане. А тоя термостат от ауто+ макар и да струва 28 лв. на мен ми държа три дена и заклини. Имай го предвид, дано при теб да е к.



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 99 госта