Здравейте колеги.
Проблемът е следният. Колата при палене почва да тресе и да работи на ниски обороти, след няколко секунди гасни. При повторно палене пали и така все по малко дукат се стабилизира. Така като по работи малко да загрее и се оправя. Това се получава от прецакан МАП сензор. Проблема обаче се задълбочи сега дори и да е загряла постоянно така тресе и няма сила. При форсиране след 1500-200 оборота се чува някакво адски опасно чукане от мотора все едно работи дизел само че 10 пъти по силно. Все едно бие желязо в желязо. Сила няма. Пак не работи както трябва. Работи точно все едно на 3 цилиндъра. По някой врене се оправя за момент.
Какъв може да е проблема?
Голф 3 АЕЕ - сериозен проблем!
-
- Мнения: 27
- Регистриран на: Сря 13 юни 2012 11:00
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Lovech
Голф 3 АЕЕ - сериозен проблем!
Последна промяна от skimu4ka на Нед 05 авг 2012 8:45, променено общо 1 път.
Re: Голф 3 АЕЕ - не работи добре
МАП сензор? Колега тоз мАтор няма МАП сензор.
За проблема можеш да провериш първо кабели, свещи. На бензин ли е? Ако да виж и дюзите.
За проблема можеш да провериш първо кабели, свещи. На бензин ли е? Ако да виж и дюзите.
-
- Мнения: 27
- Регистриран на: Сря 13 юни 2012 11:00
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Lovech
Re: Голф 3 АЕЕ - не работи добре
Да прав си! Сега отворих капака, няма МАП!
А това тракане може ли да основава нещата да механичен проблем, бутала, вал и тн? Но пък да е свързано с не добрата работа... едва ли
Няма газ.
А това тракане може ли да основава нещата да механичен проблем, бутала, вал и тн? Но пък да е свързано с не добрата работа... едва ли

Re: Голф 3 АЕЕ - не работи добре
Може и да е механичен проблем. Най-добре отиди в сервиз - тук няма как съвсем точно да опишеш "клопането" в мотора. Причини за такова може да са много.
Обикновено, когато не си сигурен се започва от по-дребните неща - да не стане така, че да направиш основен ремонт заради неправилно работеща свещ например.
Обикновено, когато не си сигурен се започва от по-дребните неща - да не стане така, че да направиш основен ремонт заради неправилно работеща свещ например.
-
- Мнения: 27
- Регистриран на: Сря 13 юни 2012 11:00
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Lovech
Re: Голф 3 АЕЕ - не работи добре
Благодаря, сега ще погледна свещите и кабелите.
-
- Мнения: 27
- Регистриран на: Сря 13 юни 2012 11:00
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Lovech
Re: Голф 3 АЕЕ - не работи добре
Има искра на 1,2,3,4 цилиндър. Импулс на дюзите също. Дюзите са здрави.
При запалена кола и подадена малко газ за да не тресе и гасне, изваждам лулата на цилиндър 1, работата на се променя! Вкарвам я, вадя на номер 2, работата също на е се променя! Вкарвам я, вадя на номер 3, колата гасне. Вкарвам я, вадя на номер 4, гасне.
При запалена кола и подадена малко газ за да не тресе и гасне, изваждам лулата на цилиндър 1, работата на се променя! Вкарвам я, вадя на номер 2, работата също на е се променя! Вкарвам я, вадя на номер 3, колата гасне. Вкарвам я, вадя на номер 4, гасне.
- snupeca
- Мнения: 11200
- Регистриран на: Чет 03 юли 2008 8:26
- Автомобил: Skoda Octavia
- Двигател: ALH
- Местоположение: Смолян
- Контакти:
Re: Голф 3 АЕЕ - не работи добре
2 избили свещи или кабела
А като вадиш пере ли те тока? 


-
- Мнения: 27
- Регистриран на: Сря 13 юни 2012 11:00
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Lovech
Re: Голф 3 АЕЕ - не работи добре
Ми не колега, не са пробили. Поне не се въртя много покрай замасени детайли, вадя ги внимателно и принципно. Но виж, размених свещите на 1-2 с тия на 3-4, пак същата работа. Гасне само на 3 и 4.
- m&m16v
- Мнения: 269
- Регистриран на: Вто 23 яну 2007 20:13
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София,с Герман
- Контакти:
Re: Голф 3 АЕЕ - не работи добре
Измерете компресията на мотора! Направете една диагностика на мотора, този проблем може да се дължи на неизправна или замърсена дросел клапа. АЕЕ мотора има МАП сензор, само че е на малко трудно достъпно място.
-
- Мнения: 27
- Регистриран на: Сря 13 юни 2012 11:00
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Lovech
Re: Голф 3 АЕЕ - не работи добре
Това тракане което казах в началото че е страшно, Тончо все едно трака каре само че много бързо и много силно! Буквално страшно! След форсиране на мотора до край се чу още по опасно прекопаване и след това намали плавно оборотите и изгасна само че клопането вече продължи да се чува при всички обороти докато изгасне. След това вече не може да пали. Проблема явно е бил изцяло в мотора.
Сега какво следва?
Отеснявайте подробно, всичкото ще си го правя аз, понятни са ми г/д нещата. Майстор нямам желание да пипа!
До момента благодаря на всички за вниманието и времето!
Сега какво следва?
Отеснявайте подробно, всичкото ще си го правя аз, понятни са ми г/д нещата. Майстор нямам желание да пипа!

До момента благодаря на всички за вниманието и времето!

-
- Мнения: 27
- Регистриран на: Сря 13 юни 2012 11:00
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Lovech
Re: Голф 3 АЕЕ - не работи добре
Опа забравих да кажа:
Маслото е сменяно било скоро но малко след смяната е почнала да свети лампата за маслото. Ясно е било гадно. Сега отворих главата и още при нея видях че горе където е ходило масло и видях че там на места в маслото има като много дребни не то1чни грахулки ами все едно такива боклуци като много малки парченца застояло и по твърдо масло.. като тръкна по метала където е ходило маслото с една отвертка и на нея се насъбира все едно кал,така стои, това е най-точното оприличаване.
Маслото е сменяно било скоро но малко след смяната е почнала да свети лампата за маслото. Ясно е било гадно. Сега отворих главата и още при нея видях че горе където е ходило масло и видях че там на места в маслото има като много дребни не то1чни грахулки ами все едно такива боклуци като много малки парченца застояло и по твърдо масло.. като тръкна по метала където е ходило маслото с една отвертка и на нея се насъбира все едно кал,така стои, това е най-точното оприличаване.
- Bai Sando
- Мнения: 8116
- Регистриран на: Чет 27 мар 2008 22:28
- Автомобил: Audi A 3
- Двигател: 2000 TDI 2006г
- Местоположение: Пазарджик
Re: Голф 3 АЕЕ - не работи добре
Aх колко работа ще си отвориш с тва моторчееееее и точно когато си мислиш,че всичко си сменил и джоба ти е фалирал и сякаш на пук пак ще почне да ти прави номера
Така като слушам за какво тропане и чаткане става въпрос си е направо за основен ремонт.

Така като слушам за какво тропане и чаткане става въпрос си е направо за основен ремонт.
-
- Мнения: 27
- Регистриран на: Сря 13 юни 2012 11:00
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Lovech
Re: Голф 3 АЕЕ - не работи добре
Миии Сашооо кво да ти кажа, освен да го зася с 100 и да му вкарам 1ва да знам че е за това
Аз от толкова коли съм имал и преди кола с тоя мотор и още от тогава го намразих но пък беше пъргав да му се не види. Да са задрали лагери едва ли, то да лопа да тропа ще запали, то и не пали. И мирише яко на гориво, да е останал отворен изпускателен?
Никой ли няма брал подобни ядове с тоя мотор? Дан е бъркам кода, говорим за 1,6 75 пълна, новия дето го има в поло.

Аз от толкова коли съм имал и преди кола с тоя мотор и още от тогава го намразих но пък беше пъргав да му се не види. Да са задрали лагери едва ли, то да лопа да тропа ще запали, то и не пали. И мирише яко на гориво, да е останал отворен изпускателен?
Никой ли няма брал подобни ядове с тоя мотор? Дан е бъркам кода, говорим за 1,6 75 пълна, новия дето го има в поло.
- Bai Sando
- Мнения: 8116
- Регистриран на: Чет 27 мар 2008 22:28
- Автомобил: Audi A 3
- Двигател: 2000 TDI 2006г
- Местоположение: Пазарджик
Re: Голф 3 АЕЕ - не работи добре
Е баш същия.Имах го 5 години.За тия 5 години му смених всичко и пак си правеше номерца.
Иначе за пъргав прав си.За градско е много удобен
Ако питаш мен въобще не се занимавай с него,че доста пари ще дадеш и пак ще си прави квот си иска накрая
Иначе за пъргав прав си.За градско е много удобен

Ако питаш мен въобще не се занимавай с него,че доста пари ще дадеш и пак ще си прави квот си иска накрая

Re: Голф 3 АЕЕ - не работи добре
Аз не разбрах - свалил си главата или само капака на клпани? Насъбралата се "кал" говори за несменяване на масло, особено ако колата е италиянка няма да ме изненадаш. Те там сменяват през 30-40-50хил.
Щом е светнала лампата след смяна това не добре - значи старото е било с добавки или много старо, а може и двете.
Чувал съм за проблеми с бутален болт на такъв мотор, с колянов вал и т.н. Имай предвид, че ако тръгнеш да отваряш и после да събираш частите са много дебели - като за голф 4-ка. Само гарнитурата на главата е около 100лв./хубава/. Бутала (нови) 350-400лв., биелни лагери, основни и т.н. Сваляне на вал, стъргане, оффф не ми се мисли - така преди 6-7 години правих един голф двойка и ремонта ми излезе колкото да купя друг цял голф
Щом е светнала лампата след смяна това не добре - значи старото е било с добавки или много старо, а може и двете.
Чувал съм за проблеми с бутален болт на такъв мотор, с колянов вал и т.н. Имай предвид, че ако тръгнеш да отваряш и после да събираш частите са много дебели - като за голф 4-ка. Само гарнитурата на главата е около 100лв./хубава/. Бутала (нови) 350-400лв., биелни лагери, основни и т.н. Сваляне на вал, стъргане, оффф не ми се мисли - така преди 6-7 години правих един голф двойка и ремонта ми излезе колкото да купя друг цял голф

Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 46 госта