ГОЛФ 3 1,6 101 AFT - открити проблеми след смяна на парно

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
Premier7008
Мнения: 5
Регистриран на: Чет 25 мар 2010 10:22
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Bg

ГОЛФ 3 1,6 101 AFT - открити проблеми след смяна на парно

Мнениеот Premier7008 » Пон 30 юли 2012 23:14


Здравейте колеги,
От 6 г. съм с ГУЛИАТ и съм се справял,но в момента съм силно озадачен.
Първо, смених си радиатора на парното и както сами вече се досещате си направих един вид "порно" с автомобила - разсъблякох го като по късен ТV-канал. Всичко, както си му е реда, но имах и помощници /то доброволци в БГ - дал Господ/ и уж си маркирах всички куплунги от къде вадя, а сега ми остана един излишен /не маркиран/ и не вдявам от къде може да е? Намира се точно зад всички останали, които отиват към централния команден блок, на около 25 см. припуск на 4 кабела и с несименрично разпределени кабели, но не виждам букса. Не ме жалете ако имате опит - ако трябва утре пак ще я размятам по плаца, но ме гложди мисълта дали е просто резерва или нещо на мен ми е нужна такава в главата.
Вторият ми проблем е, че клапата на климатика, която би следвало да се затваря с бутона за циркулация само на въздуха в купето е на вакумен принцип и тънко маркуче излиза от цилиндъра на клапанната мембрана и се забива в щуцер точно над двете тръби на радиатора излизайки чак в моторния отсек, обаче от там нататък - НИЩО. Уж навремето ми го правиха тоа климатик в новооткрития местен VW-център и да си призная после "танцува" точно 3 дни и като напече той си охлаждаше само себе си - не можах да направя рекламация т.к. пътя ме бе грабнал вече и.... Според моята мисъл би следвало с бутона да се задейства някъде магнитен клапан към вакумните тръби на сервото и този шланг да стига до там - обаче НЕ. Така ли трябва да си е и как действа ако е така като няма на практика кой да всмукне и преобърне клапата та да се затвори притока на външен въздух.
Благодаря предварително на всички включили се и извинете ако съм обстоятелствен - това май ми е първият пост и като пообщуваме ще свикна на вашия стил.




Premier7008
Мнения: 5
Регистриран на: Чет 25 мар 2010 10:22
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Bg

Re: ГОЛФ 3 1,6 101 AFT - открити проблеми след смяна на парно

Мнениеот Premier7008 » Сря 01 авг 2012 17:53


Побутвам темата с допълнителен спешен въпрос: При смяна на радиатора на парното ми се наложи да разкача климатика. честно казано мислех че е изтекъл напълно но доста пофъщя. Сега вече всичко е вързано но климатика все още не е зареден и на практика всичко си работи освен дето вентилатора не помръдва и то на всичките си степени.
Правилно ли е да мисля, че работата на вентилатора зависи и от налягането на фреона и ако е така как да намеря и излъжа датчика за да пробвам за собствено успокоение?!?


Потребителски аватар
m&m16v
Мнения: 269
Регистриран на: Вто 23 яну 2007 20:13
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София,с Герман
Контакти:

Re: ГОЛФ 3 1,6 101 AFT - открити проблеми след смяна на парно

Мнениеот m&m16v » Сря 01 авг 2012 21:45


Намери си липсващата част от буксата, тя ти е захранването на климатроника!
По принцип трябва да се намира някъде около педала за газта, на корпуса на парното, само да не е останала някъде назад, че си отваряте работа за целия китайски народ.


Premier7008
Мнения: 5
Регистриран на: Чет 25 мар 2010 10:22
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Bg

Re: ГОЛФ 3 1,6 101 AFT - открити проблеми след смяна на парно

Мнениеот Premier7008 » Сря 01 авг 2012 22:20


Благодаря, надявам се, че ако покарам така до събота няма да е проблем и тогава ще се направя на китаец ..../ 18+ /... то и без това Бог създаде света, а всичко останало произведоха китайците.../ 18+ /...и дано да е от това.
Преди малко я отварях и този куплунг стига точно до празното гнездо , където на 4-ката са ключовете за автоматично регулиране на фаровете, а аз тази екстра я нямам и отново си мислех, че е резерва от типово ел.-окабеляване. После като проверявах светлините за утре /нали вече влиза в сила постоянното заслепяване :cop забелязах, че нямам изобщо и осветление на трите ключа - вентилатор парно и клапи, и в момента чета по въпроса от къде изобщо там може да ми изчезне тока.
С Вашия пост обаче и снимките, които направих преди да се появят "помощниците" ми виждам, че снопа е минавал зад, а не пред въздуховодите и обезателно ще и бръкна през почивните дни да издиря до къде стига тоя куплунг, ако снопа си е на мястото.


Потребителски аватар
m&m16v
Мнения: 269
Регистриран на: Вто 23 яну 2007 20:13
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София,с Герман
Контакти:

Re: ГОЛФ 3 1,6 101 AFT - открити проблеми след смяна на парно

Мнениеот m&m16v » Сря 01 авг 2012 22:30


Не разбрах само колата с климатик или климатроник е?


Premier7008
Мнения: 5
Регистриран на: Чет 25 мар 2010 10:22
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Bg

Re: ГОЛФ 3 1,6 101 AFT - открити проблеми след смяна на парно

Мнениеот Premier7008 » Чет 02 авг 2012 8:37


Само климатик! 1996 г. Внос е от Италия до колкото знам. Днес забелязвам че има и промяна в щумовете и незнам може ли да е от празния климатик нали има зацепване само при пускането му...отделно при демонтажа и монтажа на гредата нещо в съосието на волана (който винаги вадя от долу от карето заедно със цялата телескопична ос.)не ми се вижда в ред, а е на всичко отгоре не съм улучир правилната му позиция и сега при движение на право волана има лек наклон на ляво и се чувства напрежение в карето - това лесно ще оправя като спра при изправени корера и го зацепя наново, но мисля да разхлабя гредата и след като стегна волана да стегна и нея като избегна евентуални напрежения.


Premier7008
Мнения: 5
Регистриран на: Чет 25 мар 2010 10:22
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Bg

Re: ГОЛФ 3 1,6 101 AFT - открити проблеми след смяна на парно

Мнениеот Premier7008 » Пон 06 авг 2012 8:34


:banana Проблема е решен! За 1 ден на село, на поляната, го размятах и всичко си наместих.... имал съм изнаждащи куплунзи точно под пепелника, но единият се забутал по трасето и се скрил по назад в кабелите и аз се тюхкам за другия, че ми е излишен.... :oops:

Сега се пригответе да чуете най-тъпия въпрос в този форум (като се има предвид, че ви го задава човека, който сам си смени парното за 3 дни 2 пъти) ...но за някой неща явно съм разчитал на зрителна памет, а накрая тя ми изневерииии...
Та питам: Има ли задължителни вход/изход това радиаторче и ако объркам маркучите какво може да стане щото не съм сметнал за необходимо нито да снимам нито да огледам за обозначения, а сега проблема дали са на местата си ме глождиииии....( :dummy: - знам, че в момента ме гледате така и така :063: .. и съм съгласен и на това :beat_butt2 ...само да не ме мъчи съмнение)... така ми е устроена психиката и....моля, за спешен отговор, че да сметя местата им ако трябва... или изгоня това от главата си! Plz!!! :037:

P.S.: Слушам по радиото, че вече в БГ има доста ГОЛФ-ИГРИЩА. Препоръчайте някое! Вие на кое водите ГОЛФА си, да доведа и своя да потичкат... heavy metal zork



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot] и 39 госта