Здравейте колеги,
От 6 г. съм с ГУЛИАТ и съм се справял,но в момента съм силно озадачен.
Първо, смених си радиатора на парното и както сами вече се досещате си направих един вид "порно" с автомобила - разсъблякох го като по късен ТV-канал. Всичко, както си му е реда, но имах и помощници /то доброволци в БГ - дал Господ/ и уж си маркирах всички куплунги от къде вадя, а сега ми остана един излишен /не маркиран/ и не вдявам от къде може да е? Намира се точно зад всички останали, които отиват към централния команден блок, на около 25 см. припуск на 4 кабела и с несименрично разпределени кабели, но не виждам букса. Не ме жалете ако имате опит - ако трябва утре пак ще я размятам по плаца, но ме гложди мисълта дали е просто резерва или нещо на мен ми е нужна такава в главата.
Вторият ми проблем е, че клапата на климатика, която би следвало да се затваря с бутона за циркулация само на въздуха в купето е на вакумен принцип и тънко маркуче излиза от цилиндъра на клапанната мембрана и се забива в щуцер точно над двете тръби на радиатора излизайки чак в моторния отсек, обаче от там нататък - НИЩО. Уж навремето ми го правиха тоа климатик в новооткрития местен VW-център и да си призная после "танцува" точно 3 дни и като напече той си охлаждаше само себе си - не можах да направя рекламация т.к. пътя ме бе грабнал вече и.... Според моята мисъл би следвало с бутона да се задейства някъде магнитен клапан към вакумните тръби на сервото и този шланг да стига до там - обаче НЕ. Така ли трябва да си е и как действа ако е така като няма на практика кой да всмукне и преобърне клапата та да се затвори притока на външен въздух.
Благодаря предварително на всички включили се и извинете ако съм обстоятелствен - това май ми е първият пост и като пообщуваме ще свикна на вашия стил.
ГОЛФ 3 1,6 101 AFT - открити проблеми след смяна на парно
-
- Мнения: 5
- Регистриран на: Чет 25 мар 2010 10:22
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Bg
Re: ГОЛФ 3 1,6 101 AFT - открити проблеми след смяна на парно
Побутвам темата с допълнителен спешен въпрос: При смяна на радиатора на парното ми се наложи да разкача климатика. честно казано мислех че е изтекъл напълно но доста пофъщя. Сега вече всичко е вързано но климатика все още не е зареден и на практика всичко си работи освен дето вентилатора не помръдва и то на всичките си степени.
Правилно ли е да мисля, че работата на вентилатора зависи и от налягането на фреона и ако е така как да намеря и излъжа датчика за да пробвам за собствено успокоение?!?
Правилно ли е да мисля, че работата на вентилатора зависи и от налягането на фреона и ако е така как да намеря и излъжа датчика за да пробвам за собствено успокоение?!?
- m&m16v
- Мнения: 269
- Регистриран на: Вто 23 яну 2007 20:13
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София,с Герман
- Контакти:
Re: ГОЛФ 3 1,6 101 AFT - открити проблеми след смяна на парно
Намери си липсващата част от буксата, тя ти е захранването на климатроника!
По принцип трябва да се намира някъде около педала за газта, на корпуса на парното, само да не е останала някъде назад, че си отваряте работа за целия китайски народ.
По принцип трябва да се намира някъде около педала за газта, на корпуса на парното, само да не е останала някъде назад, че си отваряте работа за целия китайски народ.
-
- Мнения: 5
- Регистриран на: Чет 25 мар 2010 10:22
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Bg
Re: ГОЛФ 3 1,6 101 AFT - открити проблеми след смяна на парно
Благодаря, надявам се, че ако покарам така до събота няма да е проблем и тогава ще се направя на китаец ..../
/... то и без това Бог създаде света, а всичко останало произведоха китайците.../
/...и дано да е от това.
Преди малко я отварях и този куплунг стига точно до празното гнездо , където на 4-ката са ключовете за автоматично регулиране на фаровете, а аз тази екстра я нямам и отново си мислех, че е резерва от типово ел.-окабеляване. После като проверявах светлините за утре /нали вече влиза в сила постоянното заслепяване
забелязах, че нямам изобщо и осветление на трите ключа - вентилатор парно и клапи, и в момента чета по въпроса от къде изобщо там може да ми изчезне тока.
С Вашия пост обаче и снимките, които направих преди да се появят "помощниците" ми виждам, че снопа е минавал зад, а не пред въздуховодите и обезателно ще и бръкна през почивните дни да издиря до къде стига тоя куплунг, ако снопа си е на мястото.


Преди малко я отварях и този куплунг стига точно до празното гнездо , където на 4-ката са ключовете за автоматично регулиране на фаровете, а аз тази екстра я нямам и отново си мислех, че е резерва от типово ел.-окабеляване. После като проверявах светлините за утре /нали вече влиза в сила постоянното заслепяване

С Вашия пост обаче и снимките, които направих преди да се появят "помощниците" ми виждам, че снопа е минавал зад, а не пред въздуховодите и обезателно ще и бръкна през почивните дни да издиря до къде стига тоя куплунг, ако снопа си е на мястото.
- m&m16v
- Мнения: 269
- Регистриран на: Вто 23 яну 2007 20:13
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София,с Герман
- Контакти:
Re: ГОЛФ 3 1,6 101 AFT - открити проблеми след смяна на парно
Не разбрах само колата с климатик или климатроник е?
-
- Мнения: 5
- Регистриран на: Чет 25 мар 2010 10:22
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Bg
Re: ГОЛФ 3 1,6 101 AFT - открити проблеми след смяна на парно
Само климатик! 1996 г. Внос е от Италия до колкото знам. Днес забелязвам че има и промяна в щумовете и незнам може ли да е от празния климатик нали има зацепване само при пускането му...отделно при демонтажа и монтажа на гредата нещо в съосието на волана (който винаги вадя от долу от карето заедно със цялата телескопична ос.)не ми се вижда в ред, а е на всичко отгоре не съм улучир правилната му позиция и сега при движение на право волана има лек наклон на ляво и се чувства напрежение в карето - това лесно ще оправя като спра при изправени корера и го зацепя наново, но мисля да разхлабя гредата и след като стегна волана да стегна и нея като избегна евентуални напрежения.
-
- Мнения: 5
- Регистриран на: Чет 25 мар 2010 10:22
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Bg
Re: ГОЛФ 3 1,6 101 AFT - открити проблеми след смяна на парно


Сега се пригответе да чуете най-тъпия въпрос в този форум (като се има предвид, че ви го задава човека, който сам си смени парното за 3 дни 2 пъти) ...но за някой неща явно съм разчитал на зрителна памет, а накрая тя ми изневерииии...
Та питам: Има ли задължителни вход/изход това радиаторче и ако объркам маркучите какво може да стане щото не съм сметнал за необходимо нито да снимам нито да огледам за обозначения, а сега проблема дали са на местата си ме глождиииии....(




P.S.: Слушам по радиото, че вече в БГ има доста ГОЛФ-ИГРИЩА. Препоръчайте някое! Вие на кое водите ГОЛФА си, да доведа и своя да потичкат...

Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot] и 39 госта